Jump to content
Forum Śląskich Motocyklistów

Cbr-owcy


Recommended Posts

choopy ( i kobity ) a powiedzcie mi , b teraz jestem na etapie tworzenia wizerunku mojej Hani , jakie tjuningi robiliscie ? macie wszystko w orginalach albo. . ? wszelkie noowoscie chetnie poczytam zima dluga takze jest co robic..
jojko jak jo żech cie widzioł na kompcu ostatnim razem w lato to ty żeś już mioł TJUNING -- rozdupczono owiewka -- wyklekotane łożysko i rozdupczono nóżka ;) TO POWIEDZ MI CHOPIE PO CO CI JESZCZE TJUNING --- TY ŻEŚ JUŻ ZTJUNINGOWOŁ WSZYSTKO CO SZŁO
Link to post
Share on other sites
  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

towarzysze... a jak z kuframi do F4i z podwójną kanapą - ma ktoś taki wynalazek?? no bo czasem dalej to by sie bagaż przydał...może ktoś używał sakwy tekstylne na tył montowane na pasach? Plecaczek może wtedy siedzieć??
ja kupiłem torby na EBAY.de za 30 Euro i przyznam szczerze zasdtanawiałem się jak je założyć bez stelarza - ale wpadłem na super pomysł i jak narazie się sprawdza dokręciłem po śrubie obok migaczy wystające za plastiki (oczywiście na czarno pomalowane) by nie urwać migaczy -- zakładam i jeżdzę z laską ( każda torba ma 24l) i naprawdę super się prowadzi ;) bez problemu i na winklach i na trasie byłem przyznam szczerze zaskoczony
Link to post
Share on other sites

Kto mógłby mi polecić jakieś miejsce gdzie dostałbym "napinacz" rozrządu, do F-Sporta. Bo o ile ze znalezieniem łańcuszka problemu nie miałem to z napinaczem mam kłopot.
skocz sobie do dawida (MAKU MOTOCYKLE obok M1 w czeladzi ) powiedz że łukasz z CBR cię przysłał a zrobi ci promo. ;)
Link to post
Share on other sites

Panowie zamierzam wrzucic K&N do Fajera,nie mam dynojetow...zastanawiam sie czy podniesie osiagi i czy beda odczuwalne czy poprostu zaoszczedze w przyszlych sezonach...;)
ja słyszałem mit że troszke poprawi spalanie na trasie i też się nad nim zastanawiam bo pare km po europie mam w planie zrobić przez wakacje
Link to post
Share on other sites

Włożyłem do mojego sc33 filtr kn.Obojętnie jak ustawiłem gaźniki,zawsze miał gdzieś dziurę w gazie.Zamontowałem zestaw Dyno Jet i dziura zniknęła.Na mocy jakoś super nie zyskałem ale kultura pracy znacznie lepsza.Spalanie na trasie z 6l wzrosło do 6,2 więc praktycznie bez zmian

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

A jak to jest z cenami tych sprzętów... Jakiś czas już siedzę na allegro w poszukiwaniu F4 bądź F4i i ceny są strasznie zróżnicowane... Mam teraz na oku jedną F4 (gaźniki) i czy cena 11 tys zł to dużo jak na sprzęta z roczników 99/00? Z góry dzięki za odpowiedź.Pozdro!!

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Dar @ 18.04.2010 22:53A jak to jest z cenami tych sprzętów... Jakiś czas już siedzę na allegro w poszukiwaniu F4 bądź F4i i ceny są strasznie zróżnicowane... Mam teraz na oku jedną F4 (gaźniki) i czy cena 11 tys zł to dużo jak na sprzęta z roczników 99/00? Z góry dzięki za odpowiedź.Pozdro!!
powiem tak : ja mam F4i z 2006 roku przbieg oryginalny nic nie kręcony 18tyś. kupiłem i sprzedam jako bezwypadkowy. nie jeżdzony na kole i serwisowany : olej + płyny + opony DiabloStr. + klocki + łożysko głowki ramy ( co jest normą dla naszych dró:) używany rekreacyjnie do spontanicznych wypadów za miasto ---> i nie zamierzam go sprzedawać za cenę mniej niż 18tyś jeśli ktoś byłby zainteresowany. Sprawa i cena jest bardzo prosta : w polsce WSZYSTKIE MOTOCYKLE co były sprowadzone do polski na sprzedaż miały szlify no, chyba że cena jest przybliżona do mojej a nie 13-14 tyś.W niemczech f4i z 2006 roku MUSISZ PRZESKOCZYĆ min.4500tyś euro !!!!!!!A jeśli ktoś myśli że nie to się nie zna. Wszystko zależy od użytkownika moto : można kupić moto f4i w polsce już za 12-14 tyś ale jestem pewien że coś było nie teges z nimi !!!!!!!!Każdy kto sprowadza moto do polski to nie po to by zarobić na nim 500zł !!! powiedzmy tak : VIRAGO 535 z 1997 roku z pierwszej ręki w niemczech kosztuje (serwisowana itd itd ) 1300EURO =6000tyś zł przy czym delikwent musiałby zarobić jeszcze ok 1000-1500zł by się wogóle opłacało go sprowadzić, problem jest w tym że jeżeli ktoś sprowadza moto z niemiec to po takich cenach że w niemczech MOTOCYKL ALBO JUZ NIE PRZEJDZIE PONOWNIE PRZEGLĄDU ALBO BYŁ PO SZLIFIE ALBO JUŻ LEKKO ZAJECHANY JEST I MA SWOJE LATA : gdzie cena nie przekracza 1000Euro: to to się opłaca na handel bo można przynajmniej 2000tyś zł wyszarpać. Wiem coś na ten temat w niemczech mieszkam tak więc NIE MA NIC ZA DARMO.Co innego jak ktoś sprowadza motor dla sie
Link to post
Share on other sites

Panowie rozglądam się za Cebrą SC33 (nie szukam na szybko) ostatnio przeglądałem allegro i natrafiłem na ten egzemplarz: http://moto.allegro.pl/item1061181699_honda_cbr_900_rr_sc33_1999r_igla_slask.html i mam pytanko zna ktoś może to moto. Dzwoniłem do gościa się pytać i sprawa wygląda tak. Motor był po szlifie sprowadzony i gościu go sobie odmalował całego i zrobił, silnik ponoć igła ale to trzeba na żywo obadać. Motor niby robiony dla siebie "nie na sztukę". Co o tym myślicie? Proszę o konkretne wypowiedzi, najlepiej użytkowników SC33 ;)

Link to post
Share on other sites

Byłem ten motor obadać. Wszystko fajnie silnik chodzi ładnie tylko słychać sprzęgło (jak się wciśnie to cisza a na puszczonym taki rzęchot słychać), ładowanie jest, pali dobrze (znaczy się jak przyjechałem to już była zagrzana +57C, także nie wiem jak na zimnym silniku). I najważniejszy mankament który odrazu dyskwalifikuje motor PĘKNIĘCIA NA RAMIE PO PRAWEJ STRONIE, TAKI PAJĄCZEK SIĘ ZROBIŁ!!!! Także odradzam chyba, że komuś pasuje takie moto.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.