Burst Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Jak jeździsz normalnie - turystycznie to normalny w zupełności wystarczy. Jeśli gumujesz sporo i ostro jeździsz to można by się pokusić o ten wzmacniany. Takie mega hiper mocne są raczej pod v-ki i to tam warto dołożyć parę zł żeby mieć święty spokój. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonerr Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 jak on w tym litrze zamyka licznik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burst Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 jak on w tym litrze zamyka licznik ? Ja stawiam na błąd licznika lub coś pokombinowane z zębatkami. Chyba, że go nie doceniam i był jakiś tuning Ty ile swoim litrem pociągniesz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonerr Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Licznikowo dwa sześć zero. Dalej nie da rady. Mocy jest na tyle, żeby ciś więcej, ale przełożenie nie pozwala. Tak, że się zastanawiam jak on tam ponad 280 pruje - świr. Czytałem, że można 300 zrobić, ale tylko czytałem, a tutaj koleś albo jedzie z górki, albo tak jak mówisz, było grzebane przy sprzęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mogly Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 jak on w tym litrze zamyka licznik ? 0:10 - tak powinniśmy przejeżdzać przez bramki na A4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seph Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Licznikowo dwa sześć zero. Dalej nie da rady. Mocy jest na tyle, żeby ciś więcej, ale przełożenie nie pozwala. Tak, że się zastanawiam jak on tam ponad 280 pruje - świr. Czytałem, że można 300 zrobić, ale tylko czytałem, a tutaj koleś albo jedzie z górki, albo tak jak mówisz, było grzebane przy sprzęcie.Lonner ja miałem 270 w tamtym roku na A4 i jeszcze było co kręcić ale to opatentujemy jak się cieplej zrobi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonerr Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Seph, tak szybko to ja nie jeżdżę, ale chętnie zobaczę kilofazera, który 270 daje rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wymel Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 jak on w tym litrze zamyka licznik ? Teraz chciałbym zobaczyć FZS600 zamykającego licznik Tam licznikowe 260 jest zdecydowanie na wyrost, ale przez to wygląda jeszcze bardziej rasowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cali78 Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 270 prawie zawsze a jest w Katowicach taki co robi ponad 280 zupełna seria tylko wydech zmieniony wiec idzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonerr Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 To mój chyba jakiś zajechany jest ale licznika nie zamknę oby do wiosny ,... no i niemieckie autostrady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psmoku Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 jak Panowie seson rozpoczety ??? My z kuzynem juz dawno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonerr Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 jak Panowie seson rozpoczety ??? My z kuzynem juz dawno To na nowy sezon opona chyba będzie dopiero zakupiona ... jak już palisz laciaJa dopiero jakieś 50 km, może ciut więcej wykręciłem, przypominam sobie jak się jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psmoku Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 zamowilem Michelinki Pilot Road 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOWAL2 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 No słońce zaczyna się pojawiać sezon coraz bliżej.pierwsze jazdy już zaliczone,ale to jeszcze nie to,trzeba jeszcze troche poczekać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonerr Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 póki co to trakcji brak ...., na początku marca jeszcze mają być przymrozki, a później moźe temperatura będzie się normować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek_Czeladź Opublikowano 1 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 i ja rozpocząłem sezon (6 sty), biorąc pod uwagę stan naszych dróg trakcję miałem choperowatą (bez urazy), Widzę smoku że się posłuchałeś rad będziesz zadowolniony z tej oponki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psmoku Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Slawol co powiesz to robie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psmoku Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 tlumiki brzmia super...i chyba jednak lepiej wkreca sie w obroty ....jestem bardzo zadowolony...musze jeszcze kupic K&N... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek_Czeladź Opublikowano 1 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 jak go zamontujesz to podziel się informacją czy będzie jakaś różnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psmoku Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 ok...troche chce zabrudzic papierowy bo przed zima go wymienilem wiec szkoda teraz go wywalic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pszczółka66 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Witam Brać Fazerową też dołącze z moim litrakiem z 2002 ma naśmigane 28000km dzis dstarczyli mu nowe laczki Pirelli Diablo Strada :-) ale jeszcze poczekam do kwiatnia trzeba troszkę go z tuningować bi był jedyny w swoim rodzie Pozdro dla Fazerowców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek_Czeladź Opublikowano 1 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 ło matko, po nicku myślałem że to kobita Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Esterka Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 jak go zamontujesz to podziel się informacją czy będzie jakaś różnica A ja mogę powiedzieć??Bo mój na k&n -nie podobno troszkę lepiej się zbiera... tak mówi Spun , bo ja jak go montowaliśmy nie byłam aż tak obeznana z fazerką , żeby czuć różnicę , ale on jak ją dosiadł to stwierdził, że jest lepiej niż bylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psmoku Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 A ja mogę powiedzieć??Bo mój na k&n -nie podobno troszkę lepiej się zbiera... tak mówi Spun , bo ja jak go montowaliśmy nie byłam aż tak obeznana z fazerką , żeby czuć różnicę , ale on jak ją dosiadł to stwierdził, że jest lepiej niż bylo a zmieniles tylko filt powietrza czy tez masz wydechy leovince ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Esterka Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 wydechy mam devile ... więc sorka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.