Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Suzuki Sv 1000s


powerluko

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam silnik z TLS z innymi mapami zapłonu. W zasadzie od 3 tyś mam prawię całą moc pod ręką.Dragania mam jeszcze większe niż wy w SV pewnie i mnie sie to podoba jak czuje moc pod tyłkiem.Co do Z1000 to kibel straszny jest. Miałem sie okazje przejechać (fakt, że parę kilometrów) i jak wrociłem na swojego raptora to odrazu ulga Dobrze, że wziełeś SV. Jak opanujesz te "pulsacyjne" oddawanie mocy i mocne hamowanie silnika to potem jest już sama przyjemność. Musialbym sie taką 1000rr przejechać bo jeszcze na litrowym takim typowym super sporcie nie jechałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 175
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja mam silnik z TLS z innymi mapami zapłonu. W zasadzie od 3 tyś mam prawię całą moc pod ręką.Dragania mam jeszcze większe niż wy w SV pewnie i mnie sie to podoba jak czuje moc pod tyłkiem.Dobrze, że wziełeś SV. Jak opanujesz te "pulsacyjne" oddawanie mocy i mocne hamowanie silnika to potem jest już sama przyjemność.
Nie mowie nie, kwestia przyzwyczajenia i wjezdzenia sie w moto.Ale piecyk z TLS, to musi fajnie zapinac W tym sezonie hardkorowo juz pewnie nie posmigam. Niestety asfalt jest zbyt zimny, bo przy lekkim ruchu manetki dupa lata na boki. I o ile lubie sobie podriftowac na wyjsciu z winkla to juz seria szybkich winkielkow w tych warunkach odpada.Jak to bylo w tej piosence......Do lata piechota bede szla
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SVka jest z niemiec, ma ksiazke serwisowa, 3 kluczyki
to ciekawe , ja kupilem nowa w salonie i dostalem tylko dwa kluczyki ????
I o ile lubie sobie podriftowac na wyjsciu z winkla to juz seria szybkich winkielkow w tych warunkach odpada.
piszesz juz chyba drugi raz o drifcie . to chyba fajna sprawa jest tyle ze ja tego nie potrafie ,moze dasz kilka wskazowek jak podejsc do tematu ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś lubi jeszcze niższe obroty niech sobie ustawi TPS na 2000 obrotów, a nie jak jest w org. na 3500. W necie można poczytać o obniżeniu obrotów przy których do silnika jest dostarczana pełna porcja paliwa Na zimnych oponach wyjezdzając z zakrętu dodaj mocniej gazu ( 4k i mocniej ) ( no w 2/3 zakrętu ). I nie przeleć przez kierownicę Zacznij od prędkości 20kmh ( możesz potrenować przy pasach dla pieszych ). Koło lata jak szmata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisac mnie tu zaraz jak tego dokonac i czy mlotek i majzel wystarcza Jedno znalazlem:http://www.suzukisv1000.com/faq/tps.htmFachowcem w temacie nie jestem, ale generalnie na poczatek nie nalezy przesadzac z gazem i z pochylem.W SVce gdzies od okolo 4tys trzeba odkrecic manete, zdecydowanie ale z wyczuciem. Slizg oprocz gazem kontroluje skretem kierownicy i balansem ciala.Musze sie wjezdzic w SValke bo narazie kalecze sztuke, ale udalo mi sie z pieknego driftu wyjsc od razu na kolo.Fajna zabawa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co zauwazylem to to, ze ma spory apetyt na paliwo, co prawda przy ostrym zapinaniu, ale zeby juz rezerwa?
Spory, to znaczy jaki w przybliżeniu? ;> Szczerze powiem, że celuję w ten motocykl jako następcy po cebuli. Ma służyć na dojazdy do roboty codziennie, i dalszych podróży krajoznawczych...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spory, to znaczy jaki w przybliżeniu? ;> Szczerze powiem, że celuję w ten motocykl jako następcy po cebuli. Ma służyć na dojazdy do roboty codziennie, i dalszych podróży krajoznawczych...
to lepiej sobie daruj. srednie spalanie po miesice przy oszczednej jedzie to 7-8. dasz w pyte to 11 wezmie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że cebula jest idealna na dojazdy do roboty. Wiem też, że to super maszyna - sam na niej śmigałem 2 lata, po prostu nadszedł czas zmiany moto, ale to jest osobny temat. Ok, dzięki za info. Wku***a mnie to, że w gazetach motocyklowych podają błędne dane, przede wszystkim w spalaniu... Czytałem, że SV1000 spala 5,6 na 100km. Kruca, i tak mi się podoba jak pieron ten sprzęt =]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moich rękach to nie będzie sprzęt do łojenia Bog wie ile. Ma mnie wozić do roboty i nie marudzić jak będę chciał mu założyć kufry i wyp*******ć nad morze... Tego oczekuję od moto ale zdarza mi się też czasami odkręcić, co by się odstresować, dlatego zapas mocy byłby super.rufus: obecnie prowadzę rozeznanie po sprzętach, mam kilka modeli na oku. m.in. Z750S, F4i, poważnie też myślę nad VFR800...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rufus: obecnie prowadzę rozeznanie po sprzętach, mam kilka modeli na oku. m.in. Z750S, F4i, poważnie też myślę nad VFR800...
jasne nie ma co sie spieszyc . ja tez nie sprzedaje na sile , sprzedam to sprzedam ,ni to bede jezdzil . mam do niej komplet stelazy i 3 kufry Givi . kufry sobie zostawie ale stelaze moge opchnac razem z moto no ale to nie dzial gieldy , jak cos to wiesz gdzie mnie szukac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.