Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Suzuki Sv 1000s


powerluko

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 175
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Rufus moze mieć racje,na dobra sprawe jest kontrolka, ktora dotyczy tez temperatury bedziesz sie martwic jak sie zapali : )BTW, mam nowke termostat Made in Japan jakby ktos potrzebowal pisac.Kupilem go za 40 Funtow bo myslalem, ze jest siadniety nie podobala mi sie temperatura 100'C, a chlodzenie odpalalo na 102'C : )No ale cóz, skad mialem wiedzieć, a w serwisówce nie ma nic na ten temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale cóz, skad mialem wiedzieć, a w serwisówce nie ma nic na ten temat?
Rozdzial 5 Cooling and lubrication system. Gdybys tan zajrzal, to bys zobaczyl ze za wlaczenie wentylatora nie odpowiada termostat tylko wlacznik termiczny wentylatora. Standartowa temp zalaczenia okolo 105st, wylaczenie okolo 100st. Zalezy to jeszcze np. od tego czym zalany masz ukl. chlodzenia - roznice moga byc w granicach kilku stopni.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

106 - od 2 lat sprawdzane. Wiatrak regularnie się włącza w korkach itp - w końcu 2 cylindry tej wielkości robią swoje. I 5.7 litra na 100 ?! U mnie najmniej wzięła 6.2 ( i to przy prędkościach 150-180 ). Teraz mam K&N i jakoś również różnicy w spalaniu nie czuję. Dlaczego nie robią ? SV1000 to swego rodzaju egzotyk - ludzie przyzwyczaili się do 650tek, a bądźmy szczerzy - sv650 jest bardziej trafionym modelem - mało żre, poręczna, zwinna - na małe zabawy idealna - stąd ten sukces na zachodzie. SV1000 to troche kloc jest, ale ręce wyrywa wyśmienicie. I po co jest właściwie SV1000 - zamiar to była sport-turystyka. Do sportu to nie bardzo bo kloc - na turyste też nie najlepsza bo wtedy się bierze DL. Ale jak ktoś chce troszkę wygodniejszego mini-sporta co wyrywa ręce to jest raczej idealna, chyba że ma jakiegoś konkurenta w tej technologi, klasie i cenie? ;)Ja po sv650 szukałem czegoś co ma właśnie taką charakterystykę silnika, ale przyznaję bez bólu - nie umiem sprzęta jeszcze docisnąć bo ogromny zapas mocy i momentu zostaje. Natomiast jazda w 2 osoby ( co u mnie jest w większej mierze normą ) na 650 troszke słaba była... no i trzeba litra wtedy Zaraz będzie pytanie dlaczego DL nie robią - wycisły ich BMW...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I do tego podrdzewiały. Tłumiki jakieś dziwnie przerabiane org. Rzeźba jednym słowem. I do tego bezwypadkowy. P.S. Troche kródki się nie wydaje? ;)P.P.S. Zwracam honor co do produkcji DL. sv1000 juz chyba nie klepią w ogóle, ale mozna to sprawdzić. Tylko dlaczego DL nie schodził ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.P.S. Zwracam honor co do produkcji DL. sv1000 juz chyba nie klepią w ogóle, ale mozna to sprawdzić. Tylko dlaczego DL nie schodził ?
Bo byl sporo drozszy od 650, do tego 650 mozna bylo brac z abs (choci i to sie da przeszczepic do 1000). Zreszta z 1000 V2 u nas chyba nic nigdy sie dobrze nie sprzedawalo pomijajac poczatki TL-S/VTR. Pewnie pare groszy dolozyly tez kosze sprzeglowe w ktorych rozlatywaly sie sprezyny (chyba do 2003r), na zachodzie wymieniane bez problemu a u nas tradycyjnie spuszczenie klienta na drzewo i kup pan nowy 1800pln na stol.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.