Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Suzuki Sv 1000s


powerluko

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Nie znalazłem wcześniej tematu dotyczącego tego motocykla, a troche SV-ek pewnie pomyka po śląskich drogach.Ciekawe linki, video jak i opinie posiadaczy, miłośników tej maszyny mile widziane. : ) Co uważacie za jej wadę, a co za zaletę?Suzuki SV 1000S Typ: czterosuwowy, chłodzony cieczą Układ: dwucylindrowy, poprzeczny, widlasty V 90o Rozrząd: DOHC, cztery zawory na cylinder Pojemność skokowa: 996 ccm Moc maksymalna: 103,7 KM (76,3 kW) przy 10 087 obr/min Moc na tylnym kole: 94,3 KM (94,3 kW) przy 10 087 obr/min Moment obrotowy: 80 Nm przy 8540 obr/min Wysokość siedzenia: 810 mm Masa pojazdu w stanie suchym: 185 kg Zbiornik paliwa: 17 l Prędkość maksymalna: 235 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 3 s Zużycie paliwa: 7-8 l/100 km Jeśli chodzi o geneze pojazdu polecam linka:http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56420,2032320.htmlBTW Ciekawe ile Sv-ek mamy na forum?Pozdrawiam PowerTpost-14405-1247478630.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 175
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Hej, Nie wiem czy zwrocił ktos uwage, ale wychodzily svki 1000 jedne z odkryta chlodnica (mniejsza iloscia owiewek) i takie juz calkowicie zabudowane, jak to się ma do roczników? te nowsze juz sa zabudowane czy jak?mam! ta z owiewkami to cos takiegohttp://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%2...2005%20%201.jpg znalazlem, ze to niby "special edition"Pozdrawiam PowerT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze napisane. wydaje Ci sie ;)
Nie sądzę, żeby na starcie czy w elastyczności sportowe 600-tki mogły się równiać z litrowym SV.Choć żaden to dla mnie wyznacznik klasy motocykla, za rok kupuję SV1000S choćbym miał przestać jeść. Jest to idealny motocykl na moje potrzeby, patrzę właśnie pod kątem elastyczności, ale też wagi no i nie da się ukryć - ceny.Wracając do porównania z 600, to proponuję porównać wykres momentu obrotowego SV1000 z np. CBR F4, czy dowolnym innym czterocylindrowym sportem pojemności 600ccm.Moc i moment obrotowy podane w pierwszym poście raczej nie są prawdziwe, SV1000 ma 120KM i trochę ponad 100nm. Chyba, że w którymś roczniku parametry te zostały zmniejszone, ale byłby to samobój od Suzuki (fakt faktem moto już nie jest produkowany ).Co do filmików, na YT są prawie same prezentacje z różnymi wydechami, ale znalazłem kilka innych filmików:

PS.Takie owiewki na silnik można sobie dokupić, robią je różne firmy, wydatek około 1000PLN.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, Nie wiem czy zwrocił ktos uwage, ale wychodzily svki 1000 jedne z odkryta chlodnica (mniejsza iloscia owiewek) i takie juz calkowicie zabudowane, jak to się ma do roczników? te nowsze juz sa zabudowane czy jak?mam! ta z owiewkami to cos takiegohttp://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%2...2005%20%201.jpg znalazlem, ze to niby "special edition"Pozdrawiam PowerT
z tego co pamiętam to ta w malowaniu podobnym do gixa była wyprowadzona w roku 2005 z okazji rocznicy 20lecia produkcji GSXRa, ale w pozniejszych latach juz chyba nie byla juz produkowana w tym malowaniu i pełnym plastiku w fabryce... akcesoryjnie można dokupić plastiktroszke się interesowałem SV, bo miał to być następny motocykl po fajerze bo nie moge sie juz doczekac powrotu do Vki... ale chyba jednak po sezonie wybór padnie na VTR od 2001 rocznika po modernizacji zegarów (wskaźnik paliwa i ogólna estetyka zegarów mnie uwiodła) i ogólnie wole chyba zostać przy hondzie SV1000 ma 120KM i trochę ponad 100nm. Chyba, że w którymś roczniku parametry te zostały zmniejszone, ale byłby to samobój od Suzuki (fakt faktem moto już nie jest produkowany )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troszke się interesowałem SV, bo miał to być następny motocykl po fajerze bo nie moge sie juz doczekac powrotu do Vki... ale chyba jednak po sezonie wybór padnie na VTR od 2001 rocznika po modernizacji zegarów (wskaźnik paliwa i ogólna estetyka zegarów mnie uwiodła) i ogólnie wole chyba zostać przy hondzie do 2005 roku miały mniejszą moc, później wprowadzili czarną ramę i dodali parę koników
Co do tego wskaznika paliwa w VTR to bym sie zastanowil. U mnie pokazywal rezerwe po 100km, a tankowania co 200-220km. Dla pasazera VTR byl wygodniejszy na SV z oryginalnymi siedzeniami to kara jezdzic . Samo zawieszenie/hamulce lepsze w SV. Silnik/skrzynia podobne, tyle ze Susuki mocniejszy a 10-15KM piechota nie chodzi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak tylne ale przednie siedzenie nie nalezy do wygodnych , tylek boli juz po 100kilometrach . Dobre hamulce . Boczne owiewki mozna dokupic za 350 zl tyle ze sa one z wlokna szklanego i zywicy , pokryte szpachla natryskowa, wiec trzeba doliczyc malowanie . Mocy i momentu instrukcja obslugi niestety nie podaje . Ciezar bez oleju i paliwa 187 kgpost-2815-1247594966.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.