Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Suzuki Sv 1000s


powerluko

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 175
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tylko jak jest wiecej zebow to v max powinien byc mniejszy. ja mam teraz wiecej zebow ale przerobiilem klamota na N wiec do tych wartosci sie nie dotykam
w rzeczywistosci predkosc jest mniejsza ( chociaz wcale nie musi tak byc bo wtedy silnik wkreci sie na wyzsze obroty ) ale licznik ma wieksze przeklamanie na +a slyszeliscie cos na temat padajacych panewek ? wczoraj doszly mnie sluchy ze podczas stawiania na kolo smok czasem nie zasysa oleju , podobno wystarczy odkrecic miske i przestawic smok pod innym katem ? szczerze mowiac troche mnie to zmartwilo bo czasem lubie sobie postawic na kolo , odpukac jak do tej pory nic sie nie stalo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w rzeczywistosci predkosc jest mniejsza ( chociaz wcale nie musi tak byc bo wtedy silnik wkreci sie na wyzsze obroty ) ale licznik ma wieksze przeklamanie na +a slyszeliscie cos na temat padajacych panewek ? wczoraj doszly mnie sluchy ze podczas stawiania na kolo smok czasem nie zasysa oleju , podobno wystarczy odkrecic miske i przestawic smok pod innym katem ? szczerze mowiac troche mnie to zmartwilo bo czasem lubie sobie postawic na kolo , odpukac jak do tej pory nic sie nie stalo
Nie ściągniesz miski w SVce kolego. To nie duży fiat. Rozpołowienie silnika pozwoli Ci na dostanie się do smoka, a i tak bez przegrody modyfikacja smoka nic nie daje w kwestii poprawienia smarowania przy gumowaniu. A padające panewki to norma w SVkach. Tych nieprawidłowo i niedbale użytkowanych oczywiście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E tam panienki - dupa po 1300 km w jeden dzien nie bolala I to z plecakiem i plecaczkiem Smarowanie w sv1000 jest calkowicie juz poprawione - to była choroba 99-02 650tki i to jeszcze jak ktoś sobie czasem o oleju zapominał, a moja 650tka na wysokich obrotach ( po cholere, no ale czasem dostawałem jobla) lubila łyknąć - tutaj niestety nie ma mocnych. Powiedzcie mi czy ktoś robi stopala ( moze być nawet z czerwonym oplotem ) na normalnym ciśnieniu przedniej opony ?! No 650 lata jak chce, lecz 1000czki nie umiem za cholere wycisnąć - prędzej "na szlag" przednią oponą... ;/Rufus - pochwal się jakie ciśnienie w oponach miałeś jak se zdjęcie cyfałeś, i jakie oponki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E tam panienki - dupa po 1300 km w jeden dzien nie bolala I to z plecakiem i plecaczkiem Smarowanie w sv1000 jest calkowicie juz poprawione - to była choroba 99-02 650tki i to jeszcze jak ktoś sobie czasem o oleju zapominał, a moja 650tka na wysokich obrotach ( po cholere, no ale czasem dostawałem jobla) lubila łyknąć - tutaj niestety nie ma mocnych. Powiedzcie mi czy ktoś robi stopala ( moze być nawet z czerwonym oplotem ) na normalnym ciśnieniu przedniej opony ?! No 650 lata jak chce, lecz 1000czki nie umiem za cholere wycisnąć - prędzej "na szlag" przednią oponą... ;/Rufus - pochwal się jakie ciśnienie w oponach miałeś jak se zdjęcie cyfałeś, i jakie oponki
stopa robie bez zadnego problemu na normalnym cisnieniu czyli 2,5 , ale fakt czasem zdarzy sie ze opona sie sliznie jesli jest zimna , poza tym sa tez asfalty ktore maja gorsza przyczepnosc ( przy rozgrzanej chyba wszedzie sie da ) , trzeba tylko przeniesc ciezar ciala bardziej na przod i oprzec sie mocna na kierze . wczesniej robilem to na Dunlop D208 , teraz mam Metzeler M1 i tez nie ma problemu .wieksze znaczenie ma chyba to czy jest w dobrym stanie czy juz szmata niz to jaki model.z tymi panewkami to troche mnie przestraszyliscie , ale moze faktycznie w nowszych rocznikach cos poprawili bo moja nie raz latala w duzym pionie i ( odpukac ) nic sie nie stalo .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tego wskaznika paliwa w VTR to bym sie zastanowil. U mnie pokazywal rezerwe po 100km, a tankowania co 200-220km. Dla pasazera VTR byl wygodniejszy na SV z oryginalnymi siedzeniami to kara jezdzic . Samo zawieszenie/hamulce lepsze w SV. Silnik/skrzynia podobne, tyle ze Susuki mocniejszy a 10-15KM piechota nie chodzi.
hmmm moze miałeś jakąś bitą sztuke ze coś źle pokazywało? (probuje jakies wytlumaczenie znalezc ) bo dla picu by tego chyba nie robili jesli jest wskaźnik to raczej powinien działać jak trzeba...a SV z wyglądu zgrabniejsza no kurde każdy ma wady i zalety, a na jaki padnie wybór to bedzie zależało od gotówki i za ile sie fajer sprzeda
Hej,Panowie, a co powiecie o wydechach w SV ce wsadzonych pod zadupek cos na wzor RR ki?chodzi mi o coś takiego:http://foto.scigacz.pl/gallery/uzywane/Suz...0_sv_tuning.jpghit czy shit?
czy hit czy shit to chyba kwestia gustu... mnie osobiście bardziej rajcują 2 kominy niż jeden centralny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm moze miałeś jakąś bitą sztuke ze coś źle pokazywało? (probuje jakies wytlumaczenie znalezc ) bo dla picu by tego chyba nie robili jesli jest wskaźnik to raczej powinien działać jak trzeba...
Nieliniowo wskazywal czujnik, ale to kazda sztuka przekladalem z 97r do 01 i kicha. A sama sygnalizacja rezerwy to najwieksza pomylka, nic nie widac. Taka jak w SV czy pierwszej wersji VTR to je to.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lpt, 1300 km - jestem pelen podziwu : )A miescicie sie w przedziale 7-8 litrów jeśli chodzi o spalanie czy tyko ja mam z tym problem?Widzać, ż e uzytkownicy SV łek to konkretniu ludzie i maja duż do powiedzenia. : P
ja sie mieszcze blizej 8 a nawet wiecej aaaa , tez kiedys pyknalem 1300 za jednym strzalem , z chorwacji do polszy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

w trasie okolo 86-90 zaleznie od predkosci i temp otoczenia , po miescie dochodzi az do wlaczenia wentylatora chyba przy 100 stopniach i dochodzi czasem do 103 -104 a potem spada.
w mojej Sv wiatrak od chłodnicy włącza sie dopiero przy 107 stopniach. Jak myslicioe jest to prawidlowe??? Dodam, że ma to miejsce tylko i wyłącznie przy ogromnych upalach, stojąc na światłach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze mowiac to nie wiem , ale mysle ze troche za duzo .tak jak pisalem , u mnie 100-101 dokladnie nie pamietam ale moge Ci jutroto sprawdzic . ktory masz rocznik i jaka pojemnosc ?
mam Sv 1000 s rok 2005 - przy tych upałach jakie były grzał się do 107 i potem spadała. troche mnie zaniepokoiłeś. Choć moi znajomi byli we Włoszech i maszyny grzały się im do 115 stopni. Ale sprawdz prosze jesli mozesz. Z góry dzieki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam Sv 1000 s rok 2005 - przy tych upałach jakie były grzał się do 107 i potem spadała. troche mnie zaniepokoiłeś. Choć moi znajomi byli we Włoszech i maszyny grzały się im do 115 stopni. Ale sprawdz prosze jesli mozesz. Z góry dzieki
wiec tak : motocykl nagrzewa sie do 100 stopni i wlacza sie wentylator , nastepnie trzymalem 3000 obrotow a temperatura skoczyla do 102 stopnie i zaczela spadac , kiedy spadnie do 98 stopni wentylator wylacza sie . Pomiar zrobilem w garazu na postoju przy temperaturze otoczenia 21,5 stopnia .w ruchu ulicznym , jesli jest goraca , temp dochodzi do 104 zanim zacznie spadac , jesli jest bardzo goraca i np swiatla za swiatlami to pewnie skoczy nawet na 105-106. Jesli Tobie wlacza sie wentylator dopiero przy 107 to najlepiej skontaktuj sie z serwisem ,moze Ci pomoga ( chociaz wcale to takie pewne nie jest ) ,bo ja nie potrafie powiedziec czy to jest prawidlowe dzialanie , moim zdaniem troche za duzo .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalezy od stylu jazdy ,przewaznie kontrolka zapala mi sie po przejechaniu 200km , jak jezdze troche szybciej to okolo 180km ,jak bardzo spokojnie to 220km , na torze w Poznaniu 130 km , ale nigdy nie robie wiecej niz 50-60 km od zapalenia kontrolki, za duze ryzyko
ło matkomi wychodzi spalanie 10L na 100km wentylator wlacza sie przy 106
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.