! Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Ja mam silnik z TLS z innymi mapami zapłonu. W zasadzie od 3 tyś mam prawię całą moc pod ręką.Dragania mam jeszcze większe niż wy w SV pewnie i mnie sie to podoba jak czuje moc pod tyłkiem.Co do Z1000 to kibel straszny jest. Miałem sie okazje przejechać (fakt, że parę kilometrów) i jak wrociłem na swojego raptora to odrazu ulga Dobrze, że wziełeś SV. Jak opanujesz te "pulsacyjne" oddawanie mocy i mocne hamowanie silnika to potem jest już sama przyjemność. Musialbym sie taką 1000rr przejechać bo jeszcze na litrowym takim typowym super sporcie nie jechałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Ja mam silnik z TLS z innymi mapami zapłonu. W zasadzie od 3 tyś mam prawię całą moc pod ręką.Dragania mam jeszcze większe niż wy w SV pewnie i mnie sie to podoba jak czuje moc pod tyłkiem.Dobrze, że wziełeś SV. Jak opanujesz te "pulsacyjne" oddawanie mocy i mocne hamowanie silnika to potem jest już sama przyjemność.Nie mowie nie, kwestia przyzwyczajenia i wjezdzenia sie w moto.Ale piecyk z TLS, to musi fajnie zapinac W tym sezonie hardkorowo juz pewnie nie posmigam. Niestety asfalt jest zbyt zimny, bo przy lekkim ruchu manetki dupa lata na boki. I o ile lubie sobie podriftowac na wyjsciu z winkla to juz seria szybkich winkielkow w tych warunkach odpada.Jak to bylo w tej piosence......Do lata piechota bede szla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 SVka jest z niemiec, ma ksiazke serwisowa, 3 kluczykito ciekawe , ja kupilem nowa w salonie i dostalem tylko dwa kluczyki ????I o ile lubie sobie podriftowac na wyjsciu z winkla to juz seria szybkich winkielkow w tych warunkach odpada.piszesz juz chyba drugi raz o drifcie . to chyba fajna sprawa jest tyle ze ja tego nie potrafie ,moze dasz kilka wskazowek jak podejsc do tematu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lpt Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Jak ktoś lubi jeszcze niższe obroty niech sobie ustawi TPS na 2000 obrotów, a nie jak jest w org. na 3500. W necie można poczytać o obniżeniu obrotów przy których do silnika jest dostarczana pełna porcja paliwa Na zimnych oponach wyjezdzając z zakrętu dodaj mocniej gazu ( 4k i mocniej ) ( no w 2/3 zakrętu ). I nie przeleć przez kierownicę Zacznij od prędkości 20kmh ( możesz potrenować przy pasach dla pieszych ). Koło lata jak szmata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie po katolicku Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Pierwsze partia S miałą problemy z za duzymi luzami m.in na wale co powoduje duze wibracje i dziwne dziweki.Po kilku modyfikacjach silnik daje 108Nm przy 4300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trollsky Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 miałem w pewnym czasie mocny zapał do 1000N, ale po jazdach probnych odpusciłem, za duze wibracje, jednak rzedowa czwórka to silnik jak dla mnie idealny.No ino ze Vka ze sportowym zacieciem fajnie gada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Po kilku modyfikacjach silnik daje 108Nm przy 4300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trollsky Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 cos czytałem ze silnik sv1000 nie cierpi jazdy na kole z racji oleju ktory zle sie rozchodzi przy takim przechyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
! Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 cos czytałem ze silnik sv1000 nie cierpi jazdy na kole z racji oleju ktory zle sie rozchodzi przy takim przechyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 dobrze mowiw TLS masz tak samozatrzesz silnik kolego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Pisac mnie tu zaraz jak tego dokonac i czy mlotek i majzel wystarcza Jedno znalazlem:http://www.suzukisv1000.com/faq/tps.htmFachowcem w temacie nie jestem, ale generalnie na poczatek nie nalezy przesadzac z gazem i z pochylem.W SVce gdzies od okolo 4tys trzeba odkrecic manete, zdecydowanie ale z wyczuciem. Slizg oprocz gazem kontroluje skretem kierownicy i balansem ciala.Musze sie wjezdzic w SValke bo narazie kalecze sztuke, ale udalo mi sie z pieknego driftu wyjsc od razu na kolo.Fajna zabawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 no wlasnie , zamiast sie chwalic dajcie jakies rady co i jak z tym czujnikiem domyslam sie ze robisz to na pierwszym biegu ? cholera ide sprobowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 cos nie wychodzi mi z tymi slizgami , gdzies tam opona tracila przyczepnosc ale byly to pol sekundowe slizgi . przechyl musi chyba byc bardzo duzy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie po katolicku Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 sciagnij serwisówke tam wszystko jest opisane i pokazane.TPS & STPS.tak sie trzeba pochylic.http://www.youtube.com/watch?v=oAFB8LBCKEk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 tak sie trzeba pochylic.http://www.youtube.com/watch?v=oAFB8LBCKEkDobry jest:)Ja jak narazie jestem na podobnym etapie jak gosc z tego filmu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Jedyne co zauwazylem to to, ze ma spory apetyt na paliwo, co prawda przy ostrym zapinaniu, ale zeby juz rezerwa? Spory, to znaczy jaki w przybliżeniu? ;> Szczerze powiem, że celuję w ten motocykl jako następcy po cebuli. Ma służyć na dojazdy do roboty codziennie, i dalszych podróży krajoznawczych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie po katolicku Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Spory, to znaczy jaki w przybliżeniu? ;> Szczerze powiem, że celuję w ten motocykl jako następcy po cebuli. Ma służyć na dojazdy do roboty codziennie, i dalszych podróży krajoznawczych...to lepiej sobie daruj. srednie spalanie po miesice przy oszczednej jedzie to 7-8. dasz w pyte to 11 wezmie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trollsky Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 nie ma lepszego motocykla na dojazdy do pracy jak CB 500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powerluko Opublikowano 9 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 No CB 500 to sumper maszyna wdzieczna niesamowicie!A prawda jest taka, że SV ałka nie jest ekonomicznym motocyklem, jest kupe frajdy z jazdy, ale tak jak piszecie wziasc jej 10+ litrów to wcale nie jest dla niej problem.Tak czy siak gorąco polecam te moto. : ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Wiem, że cebula jest idealna na dojazdy do roboty. Wiem też, że to super maszyna - sam na niej śmigałem 2 lata, po prostu nadszedł czas zmiany moto, ale to jest osobny temat. Ok, dzięki za info. Wku***a mnie to, że w gazetach motocyklowych podają błędne dane, przede wszystkim w spalaniu... Czytałem, że SV1000 spala 5,6 na 100km. Kruca, i tak mi się podoba jak pieron ten sprzęt =] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spazz Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 7-8 sie da naprawde nim kreci. ja zaczynam miec chetke na sprzedaz mojego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Szczerze powiem, że celuję w ten motocykl jako następcy po cebuli. Ma służyć na dojazdy do roboty codziennie, i dalszych podróży krajoznawczych...to zglas sie do mnie bo ja celuje w klienta na moja SVco do spalania to przy delikatnym traktowaniu da sie zejsc sporo ponizej 7L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#Firestorm# Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 7-8 sie da naprawde nim kreci. ja zaczynam miec chetke na sprzedaz mojego...Bo miołeś fajnego i żeś go pociął pochlastoł i popsuł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 W moich rękach to nie będzie sprzęt do łojenia Bog wie ile. Ma mnie wozić do roboty i nie marudzić jak będę chciał mu założyć kufry i wyp*******ć nad morze... Tego oczekuję od moto ale zdarza mi się też czasami odkręcić, co by się odstresować, dlatego zapas mocy byłby super.rufus: obecnie prowadzę rozeznanie po sprzętach, mam kilka modeli na oku. m.in. Z750S, F4i, poważnie też myślę nad VFR800... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 rufus: obecnie prowadzę rozeznanie po sprzętach, mam kilka modeli na oku. m.in. Z750S, F4i, poważnie też myślę nad VFR800...jasne nie ma co sie spieszyc . ja tez nie sprzedaje na sile , sprzedam to sprzedam ,ni to bede jezdzil . mam do niej komplet stelazy i 3 kufry Givi . kufry sobie zostawie ale stelaze moge opchnac razem z moto no ale to nie dzial gieldy , jak cos to wiesz gdzie mnie szukac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.