hans_pl Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 http://www.vidilife.com/video_play_1186493_VFR_800.htmprzyznawać sie, który tak potrafi??ja bym chciał..Ale to jest VFR 400 a nie 800. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BACA Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 też tak myślę że to jest VFR 400, tak czy inaczej gościu wymiata, ja się kiedyś przejadę moją 750 na plac manewrowy i spróbuję zrobić ósemkę, może jakoś da radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosma Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Szybkie pytanie do znawcow VFR.Od kiedy w koncu w silniku zaprzestano stosowania napedu rozrzadu kolami zebatymi ?od momentu wprowadzenia VFR 800 czyli w 1998 ?czy moze w 2001 roku jak juz byl VFR800 nie moge znalezc jednoznacznej odpowiedzi bo wszedzie sa rozne informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gezo Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 od V-teca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BACA Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 z tego co mi wiadomo to zmiany w rozrządzie pojawiły sie w Vtecu, czyli w 2002 roku, wtedy to zmieniono koła zębate na łańcuszki, a szkoda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosma Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Czyli sa jeszcze VFR 800 bez vteca i na kolach zebatych ?znaczy sie te z rocznika 1998-2001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boryl Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 dokladnie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonnio Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 A powiedzcie mi proszę czemu tak wszyscy psioczą na rozrząd napędzany łańcuchem?? Czy wymienia się go co 1000km? Czy kosztuje 2000 zł ? Zakładam, że wytrzymałość będzie porównywalna do każdego innego - czyli generalizując jakieś 50 tys km a cena no niech będzie, że 500 zł. Więc gdzie problem?Pytam bo przymierzam się do VFR ale z racji wizualnych wychamiłbym się na Vteca - jedynie co ponoć jest pokopane z tym Vtec to to, że moment zadziałania reszty zaworów jest wyczuwalny i w niektórcyh przypadkach (np winkiel) niebezpieczny...EM AJ RAJT? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris2k Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 W V-tecu lancuchy rozrzadu wytrzymuja jakies 30tys km. Potem ich wymiana, nierzadko razem z napinaczami, koszt tej zabawy okolo 1500pln.Dziwisz sie dlaczego ludzie psiocza? No wlasnie dlatego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thrillco Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Z cenami prawie trafiłes, 500zł za jeden łancuch + robocizna, system v-tec wlacza sie kolo 7 tys z tego co pamietam. nie ma to jak tryby, zadnej kontroli, zadnej wymiany tylko lać i jezdzic, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonnio Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Kris2k jeżeli te dane nie są naciągane na zasadzie: w ASO żarnik do ksenonu kosztuje 600 zl ale ja taki sam kupuję w sklepie za 150 zł; to jest to krok w tył ze strony hondy. Jakkolwiek nawet te 1500 PLN na 30 tys km nie jest tragedią... Pytanie rodzi mi się jednak jeszcze inne - AERODYNAMIKA - czy jest wyczuwalna różnica pomiędzy vtec a modelem wcześniejszym?? Mam 185 cm ponad ziemię i jest to dla mnie kwestia dość ważna bo raczej użytkuję sprzęta na dłuższe trasy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KawaForever Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 jedynie co ponoć jest pokopane z tym Vtec to to, że moment zadziałania reszty zaworów jest wyczuwalny i w niektórcyh przypadkach (np winkiel) niebezpieczny...EM AJ RAJT?Jak ja kupywałem swojego Vitka to też się strasznie obawiałem tego momentu zadziałania reszty zaworów , co prawda moment jest wyczuwalny ale np. mi sprawia bardzo duzo frajdy z jazdy do tego okazało się ze nie jest to az tak mocne szarpniecie. Strasznie szybko się idzie do tego przyzwyczaić Szarpniecie nastepuje w okolicach 6800 obrotów. Bez załaczania 4 zaworów maksymalnie pojedziesz 160 i tez duzo frajdy jest;) Co do wzrostu ja mam 176 i radze sobie bez problemu co prawda jest ciezki i na parkingach bywa kłopotliwy ale da sie to opanowac pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris2k Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Kris2k jeżeli te dane nie są naciągane na zasadzie: w ASO żarnik do ksenonu kosztuje 600 zl ale ja taki sam kupuję w sklepie za 150 zł; to jest to krok w tył ze strony hondy.No przeciez ze jest.Co do aerodynamiki... nie wiem. Do kazdego motocykla sa wysokie szyby turystyczne ktore rozwiazuja takie dylemty, w standardzie nigdzie nie jest idealnie, w standardzie jest zawsze co najzwyzej zadowalajaco.A co 30tys. km wole wydac 1500pln na opony a nie dwa razy tyle na opony i rozrzad w najgorszym wypadku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonnio Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 [...]w standardzie nigdzie nie jest idealnie, w standardzie jest zawsze co najzwyzej zadowalajaco.No wiesz to akurat się nie zgodzę bo na ten przykład śmigałem na Vstromie 650 i do 150-160 ochrona przed wiatrem była wzorowa - a jak Ci wiadomo na tym siedzi się mocno wyprostowanym... Najnowszy bandit 1250 też w tej kwestii jest bardziej niż zadowalający więc standard czasami może być bardzo dobrym rozwiązaniem. Swoją drogą akcesoryjne/wyższe szyby - widziałem tylko jedną w Vtecu, która nie psuła lini motocykla, ze wszystkimi innymi VFRki miały - 10 na morale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szuler Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Pierwsze słysze o tym żeby łańcuszek wymieniałoby się w fałteku po 30.000km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Cześć!Mam zamiar kupić VFR'ke 800 Fi. Oglądałem dzisiaj model z 2001 roku i jestem zachwycony. Jak już zagrała na 4 gary przez tłumik microna to mocno się zauroczyłem tym sprzętem. Jest jednak wada, która wierci mi dziurę w żołądku - jest sprowadzona z Anglii. Denerwują mnie mile zamiast kilometrów, prędkości jak i przebiegu. Czy można to jakoś zmienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacol Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Kupujesz budziki z europy i jest.Czasem jeszcze trzeba przekażnik ale co do tego nie jestem w 100% pewien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Kupujesz budziki z europy i jest.Czasem jeszcze trzeba przekażnik ale co do tego nie jestem w 100% pewienJest w niej jeszcze alarm. Nie będzie wariować po przeszczepie zegarów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Antek, wal do Maria wszystko Ci powie .Dar -> www.vfr-oc.pltam znajdziesz odpowiedz na to pytanie.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonnio Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Wiesz Łukasz Mario raczej nic nie powie mi o ochronie przed wiatrem przy wzroście 185 cm Ale to jak już będę tak daleko z kasą to na pewno Pogadamy przy piwku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredvfr Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Temat ucichł bo nie ma co robić przy VFR w zimie? Łukasz, pochwaliłbyś się jak zmontowałeś instalacje awaryjek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BACA Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 to w sumie to ja mam taki problem z zegarkiem w RC36IIotóż od jakiegoś czasu podświetlenie zegarka tak mi albo mrugało jakby gdzieś cos nie stykało albo wogóle nie świeciło, teraz to już wogóle nie świeciło, dziś rozebrałem moto z wszystkiego no i oglądam to i wszystko niby ok a nie świeci, z instrukcji nic się nie dowiedziałem, czy to trzeba szukać problemu gdzieś w tej plątaninie kabli, czy ktoś miał już taki problem może:http://img215.imageshack.us/img215/3797/hpim3824.th.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredvfr Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Ja miałem kiedyś problem z prędkościomierzem ale wystarczyło rozebrać zegary i przeczyścić styki a dokładnie te taśmy co są pod spodem ( na Twoim zdjęciu od góry pod białym plastikiem). Warto czasami poczyścić to i owo, żeby się nie okazało w drodze że coś sprzęt wariuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 zarówke masz spalona i czasem włos w srodku styka czasem nie to ta na samej górze, powinna byc 1,7W a ja wsadzilem 5W u siebie i nie wypala dziur, jak to ktos kiedys pisał ;)Pawle, juz dawałem foty kiedys, bede to przekładał w inne miejsce w zimie, jakis inny włącznik zrobie, wogóle chce czache zdjąć i ustawić licznik, bo jakis luzny jest dziś zmieniłem klocki z tyłu, i pozakładałem plastiki na dupe, wczesniej dokręciłem wszystkie śruby z tyłu moto, bo jak sie okazało niektóre były lekko luźne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredvfr Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 wogóle chce czache zdjąć i ustawić licznik, bo jakis luzny jest bedziesz go ustawiał do tyłu? Widzisz, dobrze prawisz z tymi śrubkami - wartało by sprawdzić co nieco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.