Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Vfr


Fredvfr

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 270
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

A powiedzcie mi proszę czemu tak wszyscy psioczą na rozrząd napędzany łańcuchem?? Czy wymienia się go co 1000km? Czy kosztuje 2000 zł ? Zakładam, że wytrzymałość będzie porównywalna do każdego innego - czyli generalizując jakieś 50 tys km a cena no niech będzie, że 500 zł. Więc gdzie problem?Pytam bo przymierzam się do VFR ale z racji wizualnych wychamiłbym się na Vteca - jedynie co ponoć jest pokopane z tym Vtec to to, że moment zadziałania reszty zaworów jest wyczuwalny i w niektórcyh przypadkach (np winkiel) niebezpieczny...EM AJ RAJT?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kris2k jeżeli te dane nie są naciągane na zasadzie: w ASO żarnik do ksenonu kosztuje 600 zl ale ja taki sam kupuję w sklepie za 150 zł; to jest to krok w tył ze strony hondy. Jakkolwiek nawet te 1500 PLN na 30 tys km nie jest tragedią... Pytanie rodzi mi się jednak jeszcze inne - AERODYNAMIKA - czy jest wyczuwalna różnica pomiędzy vtec a modelem wcześniejszym?? Mam 185 cm ponad ziemię i jest to dla mnie kwestia dość ważna bo raczej użytkuję sprzęta na dłuższe trasy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedynie co ponoć jest pokopane z tym Vtec to to, że moment zadziałania reszty zaworów jest wyczuwalny i w niektórcyh przypadkach (np winkiel) niebezpieczny...EM AJ RAJT?
Jak ja kupywałem swojego Vitka to też się strasznie obawiałem tego momentu zadziałania reszty zaworów , co prawda moment jest wyczuwalny ale np. mi sprawia bardzo duzo frajdy z jazdy do tego okazało się ze nie jest to az tak mocne szarpniecie. Strasznie szybko się idzie do tego przyzwyczaić;) Szarpniecie nastepuje w okolicach 6800 obrotów. Bez załaczania 4 zaworów maksymalnie pojedziesz 160 i tez duzo frajdy jest;) Co do wzrostu ja mam 176 i radze sobie bez problemu co prawda jest ciezki i na parkingach bywa kłopotliwy ale da sie to opanowac pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kris2k jeżeli te dane nie są naciągane na zasadzie: w ASO żarnik do ksenonu kosztuje 600 zl ale ja taki sam kupuję w sklepie za 150 zł; to jest to krok w tył ze strony hondy.
No przeciez ze jest.Co do aerodynamiki... nie wiem. Do kazdego motocykla sa wysokie szyby turystyczne ktore rozwiazuja takie dylemty, w standardzie nigdzie nie jest idealnie, w standardzie jest zawsze co najzwyzej zadowalajaco.A co 30tys. km wole wydac 1500pln na opony a nie dwa razy tyle na opony i rozrzad w najgorszym wypadku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]w standardzie nigdzie nie jest idealnie, w standardzie jest zawsze co najzwyzej zadowalajaco.
No wiesz to akurat się nie zgodzę bo na ten przykład śmigałem na Vstromie 650 i do 150-160 ochrona przed wiatrem była wzorowa - a jak Ci wiadomo na tym siedzi się mocno wyprostowanym... Najnowszy bandit 1250 też w tej kwestii jest bardziej niż zadowalający więc standard czasami może być bardzo dobrym rozwiązaniem. Swoją drogą akcesoryjne/wyższe szyby - widziałem tylko jedną w Vtecu, która nie psuła lini motocykla, ze wszystkimi innymi VFRki miały - 10 na morale
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!Mam zamiar kupić VFR'ke 800 Fi. Oglądałem dzisiaj model z 2001 roku i jestem zachwycony. Jak już zagrała na 4 gary przez tłumik microna to mocno się zauroczyłem tym sprzętem. Jest jednak wada, która wierci mi dziurę w żołądku - jest sprowadzona z Anglii. Denerwują mnie mile zamiast kilometrów, prędkości jak i przebiegu. Czy można to jakoś zmienić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

to w sumie to ja mam taki problem z zegarkiem w RC36IIotóż od jakiegoś czasu podświetlenie zegarka tak mi albo mrugało jakby gdzieś cos nie stykało albo wogóle nie świeciło, teraz to już wogóle nie świeciło, dziś rozebrałem moto z wszystkiego no i oglądam to i wszystko niby ok a nie świeci, z instrukcji nic się nie dowiedziałem, czy to trzeba szukać problemu gdzieś w tej plątaninie kabli, czy ktoś miał już taki problem może:http://img215.imageshack.us/img215/3797/hpim3824.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem kiedyś problem z prędkościomierzem ale wystarczyło rozebrać zegary i przeczyścić styki a dokładnie te taśmy co są pod spodem ( na Twoim zdjęciu od góry pod białym plastikiem). Warto czasami poczyścić to i owo, żeby się nie okazało w drodze że coś sprzęt wariuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zarówke masz spalona i czasem włos w srodku styka czasem nie ;) to ta na samej górze, powinna byc 1,7W a ja wsadzilem 5W u siebie i nie wypala dziur, jak to ktos kiedys pisał ;)Pawle, juz dawałem foty kiedys, bede to przekładał w inne miejsce w zimie, jakis inny włącznik zrobie, wogóle chce czache zdjąć i ustawić licznik, bo jakis luzny jest dziś zmieniłem klocki z tyłu, i pozakładałem plastiki na dupe, wczesniej dokręciłem wszystkie śruby z tyłu moto, bo jak sie okazało niektóre były lekko luźne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.