skorpuch Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Witam. Mój 12 letni bandit ku mojemu zdziwieniu posiada kranik (dopiero co go kupiłem), co oznacza pozycja PRI (strzałka w prawo), jaka jest różnica miedzy PRI a ON? Nie doszukalem sie tutaj pozycji zamkniety, zatem wszystko wskazuje na to, ze jest to gaznik podcisnieniowy i zostawiajac go w pozycji on na wieki nie grozi mi zalanie gaznikow, zgadza sie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz1985 Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 pri zalewa gaznik po dłuszym postoju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
! Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 przy jeździe tak samo zapewne (tak mialem w GSie). PRI stosujemy przy odpalaniu po długim postoju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pampol Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 na PRI mozna sobie uzupelnic poziom oleju w silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonnio Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 na PRI mozna sobie uzupelnic poziom oleju w silniku Kabareciarz z Ciebie - iyno fora Ci się dupły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pampol Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Kabareciarz z Ciebie - iyno fora Ci się dupły mowisz o tym ?tylko ostrzegam coby sie tym kranikiem w pozycji na PRI niebawil zabadzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakmor Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Tak jak koledzy donoszą. Ustawiasz to po dłuższym postoju, lub poprostu jak ci paliwa braknie i dopchasz na stację ...... ale opcja z uzupełnianiem oleju bardzo mi się podoba. Muszę zacząć ją stosować ... a ja głupi kupowałem olej .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harry1600 Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Tak jak koledzy donoszą. Ustawiasz to po dłuższym postoju, lub poprostu jak ci paliwa braknie i dopchasz na stację ...... ale opcja z uzupełnianiem oleju bardzo mi się podoba. Muszę zacząć ją stosować ... a ja głupi kupowałem olej .. To ja mam takie pytanie. Jestem swiezym posiadaczem bandita i gdy odkrece kranik na ON to nie chce jechac, tzn dlawi sie, dlatego jezdzilem na PRI. Nie jezdzilem duzo, jakies 30km ale to nie zmienia faktu, ze cos jest nie tak i na dodatek nie wiem, czy sam nie uszkodzilem czegos.Prosze o rady i fachowe komenty:)) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 PRI - funkcja na kraniku która powoduje swobodny wypływ paliwa z kranika (grawitacyjnie) do gaźnika.Polecane po dłuższym postoju jak i do łatwiejszego rozruchu przełaczenie na PRi i uruchamianie silnika, po uruchomieniu powracamy na ON. Jezeli pozostawisz kranik na pozycji PRi na noc, to spowoduje to przelanie gaźnika, nastepnie przez gardziel do cylindra dostanie sie paliwo, później przez pierścienie do oleju.Funkcja ON, gdy silnik jest zgaszony nie leci paliwo. (bezpieczny demontaż zbiornika w tej pozycji bez obawy o wyciek paliwa)Wypływ paliwa z kranika jest uruchamiany przez podcisnienie,które pojawia sie w weżyku podcisnienia po uruchomieniu silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skuzi_01 Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 To ja mam takie pytanie. Jestem swiezym posiadaczem bandita i gdy odkrece kranik na ON to nie chce jechac, tzn dlawi sie, dlatego jezdzilem na PRI. Nie jezdzilem duzo, jakies 30km ale to nie zmienia faktu, ze cos jest nie tak i na dodatek nie wiem, czy sam nie uszkodzilem czegos.Prosze o rady i fachowe komenty:)) pozdrawiamsprawdź czy któryś z wężyków pod bakiem nie jest załamany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Albo wężyk paliwa załamany (stłamszony) choc w tym przypadku nie bardzo , lub brak podciśnienia sterującego membraną kranika (również może być przygnieciony, lub się wysunął przy nieudolnym montażu kibla) Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy7774 Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 http://www.banditcrew.pl/ wszystkiego się tu dowiesz na temat banditka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter6969 Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 To ja mam takie pytanie. Jestem swiezym posiadaczem bandita i gdy odkrece kranik na ON to nie chce jechac, tzn dlawi sie, dlatego jezdzilem na PRI. Nie jezdzilem duzo, jakies 30km ale to nie zmienia faktu, ze cos jest nie tak i na dodatek nie wiem, czy sam nie uszkodzilem czegos.Prosze o rady i fachowe komenty:)) pozdrawiamZobacz taką rzecz przejedz sie moto do momentu az zacznie sie dławic lub zgasnie i wtedy spróbuj otworzyc wlew paliwa i nasłuchuj czy nie zasysa powietrza ja miałem kiedys taki numer ale w gsf400 i przez przypadek to odkryłem rozkreciłem wlew paliwa i tam była sprezynka z kólką ktora notabene mi sie stracila ale zlozylem bez niej i sie skonczyły klopoty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.