czesław Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Chyba da się na to odpowiedzieć: Ty na litrze i zawodnik na 600'ce we wspólnym wyścigu. Wtedy będziesz wiedział co znaczy wykorzystywać 100% motocykla i ile sam wykorzystujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Chyba da się na to odpowiedzieć: Ty na litrze i zawodnik na 600'ce we wspólnym wyścigu. Wtedy będziesz wiedział co znaczy wykorzystywać 100% motocykla i ile sam wykorzystujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmusc Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Nie ma to jak zadać pytanie na które nie ma jasnej odpowiedzi czyt. mistrz prowokacji i pełnych off topu tematu znowu w akcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazyforfun Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Zależy jakie moto sie ma...np z R1 drogową to nawet na torze amator po 5-6 treningach wykorzysta przy talencie, sczęściu i wielkich cojones może 50-65% ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giemul Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Właśnie w moim odczuciu bez sensu jest mówienie o % wykorzystywania motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Tylko żeby takie porównanie miało sens to każdy powinien mieć takie same warunki.Czyli taką samą znajomość trasy i tyle samo treningów na tej trasie.Najlepszy zawodnik nie wykorzysta tak możliwości maszyny na normalnej drodze, gdzie warunki są zmienne, jak na wyuczonym i co najważniejsze równiutkim i bezpiecznym torze.Z drugiej strony posiadanie maszyny o mocy np. 180 KM wcale nie zobowiązuje do tego żeby od razu wszędzie za...ć 300km/h.Motocykle to spełnianie marzeń i mam to gdzieś co inni myślą o moim motocyklu i o tym jak jeżdżę, bo to jest spełnianie MOICH marzeń... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmusc Opublikowano 10 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Słusznie zauważa Giemul. Można podzielić to najwyżej na takie etapy: 1. daje radę 2. średnio daje radę 3. nie daje rady.A % to chyba duże nadużycie w ocenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinMRC Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Witam.Ja przewrotnie napiszę, że aktualnie wszyscy lub prawie wszyscy wykorzystują swoje moto w 0%Zmiana pogody zmieni ten stan i kazdy będzie wykorzystywał swoje moto na tyle % ile mu potrzeba lub potrafi.Ważne jest to aby byc zadowolonym ze swych 2oo Pozdrawiam.Byle do wiosny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Jakoś nie widzę problemu jazdy w tych warunkach przeca sezon trwa cały rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonnio Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Primo - nie wykorzystujcie swoich maszyn tylko z nimi współpracujcieDrugie primo - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacaa Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 wedlug mnie o wykorzystaniu mozliwosci motora w 100% moze tylko powiedziec zawodnik moto GP lub startujacy w wyscigu isle of man, chociaz to tez nie zawsze tak jest Ale w wypowiedzi giemula tez cos z prawdy jest - jeżeli potrafisz zredukować energicznie o 3 biegi ( np z 5 na 2 ) i odpędzlować bez zerwania przyczepności koła - jeżeli nie odpuścisz gazu kiedy załapiesz lekkie shimmy - jeżeli nie przeraża cię , a cieszy powerslide z kontrą kierownicy - jeżeli hamując ostro przed łukiem podczas pierwszej fazy składania , czujesz ten zajebisty moment kiedy motorek idzie dwoma kołami na granicy uślizgu.. to śmiało możesz powiedzieć o sobie , że wykorzystujesz motonga na granicy jego możliwości . Ta granica jest tak cienka ,że aby ją dostrzec trzeba ja delikatnie przekroczyć i wyciągnąć wnioski . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lpt Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Wykorzystanie swojego motocykla ( coś jakby sportowego ) jest odwrotnie proporcjonalne do powierzchni opony, którą zajmują "dziewicze paski".Pomnożysz przez 100% to Ci wyjdzie PS. nie wiem jak reszta, ale ja orgazm przeżywam raczej nie na motocyklu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aphexi Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 giemul zgadzam się z Tobą w 100% pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Ja osobiście pokusiłbym się o takie stwierdzenie :- jeżeli potrafisz zredukować energicznie o 3 biegi ( np z 5 na 2 ) i odpędzlować bez zerwania przyczepności koła - jeżeli nie odpuścisz gazu kiedy załapiesz lekkie shimmy - jeżeli nie przeraża cię , a cieszy powerslide z kontrą kierownicy - jeżeli hamując ostro przed łukiem podczas pierwszej fazy składania , czujesz ten zajebisty moment kiedy motorek idzie dwoma kołami na granicy uślizgu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmusc Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 1. pytanie tylko jak szybko puscisz sprzeglo czyli dystans przedluzy sie w zaleznosci od typu / rodzaju maszyny, zuzycia sprzegla ( po czesci ) stanu opon i jeszcze paru czynnikow.2. jezeli moja maszyna nie wpada w shimmy to jak stwierdze w ilu % ja wykorzystuje ?3. Ilu jest tu forumowiczow ktorzy to potrafia ? a. jest jeszcze cos takiego jak ryzyko i troska o sprzet. Jezeli robie to w terenie 15 - letnim endurakiem to na pewno nie bede robil tego na 2 letnia " K " 4. osobiscie wole nie czuc tego momentu, z mojego punktu wiedzenia jest to badzriej nazwijmy to nierozsadnosc niz umiejetnosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajda Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Mysle ze Stunter13 moglby sie wypowiedziec w tym temacie - ten gosc wykorzystuje swojego sprzeta w 178 %: )) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Majac enduraka twierdzilym to samo, Ciekawe czy majac Fireblade'a twierdzilbys to samo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Mam 4 motocykle więc 3 stoją i czekają na wiosnę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecky Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 WSK, Pedau i co to jest to trzecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 WSK, Pedau i co to jest to trzecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giemul Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 1. pytanie tylko jak szybko puscisz sprzeglo czyli dystans przedluzy sie w zaleznosci od typu / rodzaju maszyny, zuzycia sprzegla ( po czesci ) stanu opon i jeszcze paru czynnikow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 nie ma takich maszyn . To kwestia właśnie zbliżenia się do jej granic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koma11 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 ja wykorzystuje sprzęt w 100 % bo dobieram go do oczekiwań , i nie chodzi tu tylko o moc , jak chce szybkiego turystyka to kupie np. fjr , jak chce tylko podrózowac to kupie goldwinga , to zależy tylko od nas i co chcemy osiągnąć . pytanie czy wasze sprzęty w 100% odpowiadają wam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trollsky Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 sezon zimowy w pełni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giemul Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 ks - , jadąc w szybkim łuku na złożeniu , jeżeli trafisz tam na nierówność która poderwie ci przednie koło , nawet tylko minimalnie i na moment , to w momencie gdy ono załapie grunt to pewność zatrzepania masz niemal 100% ( bez względu na motocykl jakim jedziesz ) . Niweluje to amortyzator skrętu ( dobry ) . A "obcykanie " takiego zjawiska i nie poddawanie się mu ( odejmowanie gazu czy co gorsza chamowanie) jest właśnie jakimś tam wyznacznikiem poznania i opanowania swojego sprzętu . Na YZF jak jeżdziłem kiedyś , to takie cuś nie robiło na mnie już wrażenia , teraz jak wożę się na BMW to jeszcze mi dużo brakuje do takiego poznania maszyny aby nawet się zbliżać do takich momentów . ( co innego że nie bardzo czuję taką potrzebę teraz )My tu nie piszemy o kwestii dbania o sprzęt , bo to inna bajka . Tak sobie biadolimy teoretycznie o wykorzystywaniu sprzętu . Bez aspektu uwielbienia czy kwestii psucia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.