ks-rider Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Co do crossa czy enduro to osobiscie wole miec wieksza pojemnosc a przedewszystkim wiekszy moment obrotowy. Roznica miedzy 450 a 525 jest kolosalna ( na korzysc 525 ). Czasami wiec z tym wykorzystaniem bywa roznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I/JG53_Pogo Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Co do crossa czy enduro to osobiscie wole miec wieksza pojemnosc a przedewszystkim wiekszy moment obrotowy. Roznica miedzy 450 a 525 jest kolosalna ( na korzysc 525 ). Czasami wiec z tym wykorzystaniem bywa roznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Jaki moment obrotowy i co ma do tego pojemność ? Ty chyba nie wiesz jak dwusuw 125 czy 250 się wkręca i jaką ma moc !No i jaka to jest ta kolosalna różnica pomiędzy 450 a 525 (ktm bo tylko oni chyba robią taką pojemność )możesz to rozwinąć poprzeć jakimiś dowodami . Bo to że jest trochę mocniejsze to chyba wszyscy wiedzą .A kolosalna różnica to może być np. 125cc vs 450 cc w 4T lub 50cc vs 250 cc w 2T.A ty czy ja i tak w terenie nie wykorzystasz tej twojej (kolosalnej) różnicy chyba jedynie zawodowcy ale i tak jakoś większość wybiera 250 maks 450 ciekawe czemu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I/JG53_Pogo Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Jaki błąd ? napisałem „Chyba”A Husaberg jest pod skrzydłami Ktma jak byś nie widział .A to że 525 ma lepsze osiągi to oczywiste i tego nie neguje ale dla twojej informacji to na trasach "Baja 1000" i tak przeważnie górowały 450 ki nad 525 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giemul Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 temat schodzi na psy...niektórzy sie skarżą na Was...Śmietnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Jaki moment obrotowy i co ma do tego pojemność ? Ty chyba nie wiesz jak dwusuw 125 czy 250 się wkręca i jaką ma moc ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Ten temat dla mnie nie ma sensu wiec nie wpypowiadalem sie wnim do tej pory.zobaczylem jednak to:http://www.tvn24.pl/-1,1638408,0,1,szalony...,wiadomosc.htmli nie wiedzialem gdzie to "wsadzic". w ilu procentach ten "motocyklista" wykorzystuje swoj motocykl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmusc Opublikowano 16 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 temat schodzi na psy...niektórzy sie skarżą na Was...Śmietnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I/JG53_Pogo Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Co do crossa czy enduro to osobiscie wole miec wieksza pojemnosc a przedewszystkim wiekszy moment obrotowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 A Husaberg jest pod skrzydłami Ktma jak byś nie widział . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I/JG53_Pogo Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Jeżeli Ferrari kupiło by Fiata to nie było by to złym określeniem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 a ja pozyczylem od tytusa kierownica Logitech G25 i myslalem ze od czasow colina 1 i 2 jezdzac na klawiaturze objerzdzalem wszystkich i wykorzystywalem w 100%.. a teraz na kierownicy to jezdze jak ostatnia c.. i wykorzystuje moc subaru imprezy w 40% max Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Ja swoje moto wykorzystuje w ok 60%.Jeżdżę od początku kwietnia do końca października Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioterk22 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Moim zdaniem temat ciekawy i dobrze się czyta, też zawsze mnie to ciekawiło w ilu procentach kto wykorzystuje swoje moto. Najbardziej mnie śmieszy jak godom z kimś kto chce kupić na pierwsze moto R1 to od razu przychodzi mi do głowy w jakim stopniu on je wykorzysto. Na moto śmigam już od bajtla ale na ulicach nigdy nie udało mi się zejść na kolano i w ubiegłym sezonie postanowiłech swoje umiejętności wypróbować na torze. Udało się bez żadnych problemów:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADRIAN-R1 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 A mnie sie wydaje ze i tak wiekszosc osob kieruje sie przy wyborze motocykla tym czy mu sie podoba czy nie a nie tym w ilu procentach go wykozysta.Bo jak kazdy mialby kupic sprzet ktory wykorzysta w 100% to po drogach jezdzily by same 125 i moze 250 ki,mowie tu o sportowych sprzetach.Bo np wg w naszym kraju niema nikogo kto nawet na torze wykozysta 600tke w 100% a nie mowie juz o wiekszyvh pojemnosciach.Ot moje skromne zdanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 w 100% popieram adriana i piotrka...ja na drodze po kilku przygodach (moje 2 wypadki i rozne wypadki smiertelne i nie swoich znajomych) nie napinam sie gdy koles na 600tce za wszelka cene chce sie posmigac... jade sobie swoim tempem i wykorzystuje moto na tyle, abym czul sie chociaz troche bezpiecznie....Na torze inna sprawa i w terenie inna sprawa, gdy wiesz ze nikt Ci z podporzadkowanej nie wyskoczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marqs Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Heh, to nie ja wykorzystuję swój motocykl... to on mnie zawsze w 100% wykorzysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toytoy19 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Heh, to nie ja wykorzystuję swój motocykl... to on mnie zawsze w 100% wykorzysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trollsky Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 temat schodzi na psy...niektórzy sie skarżą na Was...Śmietnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesław Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 jaki kraj tacy terroryści... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxzenon Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Jeśli rozmawiamy o % to dla mnie jest to wyraźne wykorzystanie mocy silnika. Proponuję obliczyć % używanego pasma obrotów w którym panujecie nad maszyną - moc jest proporcjonalna do obrotów/min.Ja bez bicia przyznaję ze 60% to wszystko co przy dobrej pogodzie umiem wykorzystać, ale jeszcze się uczę pytania o redukcję, kontrowanie... niektórych to bawi i będą to ćwiczyć inni nie - dla mnie to żaden wyznacznik - jak ktoś chce się nauczyć redukować 3 biegi bez blokowania koła to się nauczy, a jak ktoś ma sprzęgło antyhoppingowe to nie będzie się silił temat jak temat - trochę prawdy i mądrych słów, trochę śmieci - chyba każde forum tak ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.