Michal919 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Suzuki Bandit 1200N 2001 na ciepłym silniku co jakiś czas stuka cos w silniku, nie sa to regularne stuki. zauważyłem równiez ze cylindy nie nagrzewają sie równomiernie, zawory dość dawno nie były regulowane. gaźniki tez ponad rok nie czyszczone.miał ktoś podobny problem? lub orientuje sie co to może byc?motocykl do tej pory chodził dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 W którym miejscu stuka? Jakiego rodzaju dźwięk? Czy na biegu jałowym, czy na każdym innym? Gdy klamkę sprzęgła wciśniesz stuka, czy nie? Czy kolektory nagrzewają się równomiernie? Ile km temu była robiona regulacja luzu zaworów? Czy kolektor wydechowy jest szczelny? Moja kursowa CBF jeździ czwarty rok bez czyszczenia gaźnika i przy rozbiórce miesiąc temu nie wykazywał potrzeby czyszczenia. Z resztą brudny gaźnik ma wpływ na pracę w określonych zakresach obrotów, a nie na stuki w silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Przecież sam sobie juz odpowiedzial,serwis byl 100lat temu.W cbr125 miałem cos podobnego zawory tam sa co 6 tys co mnie zaskoczyło bo myślałem że jak w fazerze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal919 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 wydaje mi sie ze w cylindrze, takie puknięcie metalu (jak monety w pralce jak zapomnisz wyjąć z kieszeni) , na biegu jałowym i ze sprzegłem też nie ma znaczenia i tak stukawłasnie kolektory nie nagrzewają sie równomiernie, kolektory szczelne zawory byly robione jakies 6-8tys km temu wydaje mi sie ze moze nie byc gdzies styku i nie pali na kazdy gar lub pali i przerywa. ale może ktoś miał podobne problemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal919 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 wydaje mi sie ze w cylindrze, takie puknięcie metalu (jak monety w pralce jak zapomnisz wyjąć z kieszeni) , na biegu jałowym i ze sprzegłem też nie ma znaczenia i tak stukawłasnie kolektory nie nagrzewają sie równomiernie, kolektory szczelne zawory byly robione jakies 6-8tys km temu wydaje mi sie ze moze nie byc gdzies styku i nie pali na kazdy gar lub pali i przerywa. ale może ktoś miał podobne problemynie sa to równomierne stuki, i cylinder jeden jest gorący a drugi tylko ciepły . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu64 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 nie sa to równomierne stuki, i cylinder jeden jest gorący a drugi tylko ciepły . IMHO prawdopodobnie regulacja zaworów gaźników i synchronizacja będzie lekiem na Twoje dolegliwości. Skoro cylindry nierówno się nagrzewają możliwe, że jeden z nich dostaje za dużą dawkę paliwa i się zalewa ( miałem tak w moim sprzęcie) lub też nie pali na ten cylinder jak trzeba i może to być wina świec przewodów - ogólnie zapłonu. Na początek zrobiłbym mu porządną regulacje gaźników z dokładnym czyszczeniem, ustawieniem poziomu paliwa, składu mieszanki, regulację zaworów i wymianę świeczek. Ubiegłej wiosny dałem moto na powyższe regulacje z wymianą uszczelek gaźników i po 2,5- 3 tyś. musiałem sam wsio od początku robić. Dopiero po tym objeździłem sezon do końca bez ekscesów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Dla mnie to jest ostatni moment aby dac to na serwis o ile już nie jest za późno.Mało wskazuję na prostą awarię bo padnięta świeca tak nie dzwoni.Z opisu raczej od strony zaworów,obrzydliwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Zawory w B12 czesto sie reguluje. Nierowna temp. cylindrow = zly sklad mieszank. Rrgulacja zaworow plus czuszczenie i synchro gaznikow plus sprawdzenie napinacza rozrzadu Bez tego nie wiadomo co stuka zawory, swozen panewka kosz sprzeglowy kij wie takie usterki na odleglosc to tylko wrozka rozwiaze. Co innego jak sie to na zywo slyszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Gaźniki do czyszczenia + synchro - czesto nierówna praca powoduje szarpanie rozrzadem. Silniki B12 sa nie do zabicia.(dla porównania robia na tych silnikach tzw 1246 z tłokami z hayki i hula) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal919 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 juz za kilka dni umowiony na serwis wiec wszystko sie okaże, co go boli.pogody nie ma wiec nie bede odpalać ani jeździć, pozostaje czekaćjak bede wiedzieć opisze co było problemem, może komuś przyda sie to w przyszłości.dzieki za odzew ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.