krychaSWD Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Witam jestem posiadaczem Kawasaki zx9R motocykl przywiozłem z Niemiec z pierwszej ręki i jakoś niemiałem okazji zrobic na nim więcej niz 20 kilometrów ponieważ 5stopni to troche za zimno na podróże jednośladem:) moje pytanie dotyczy wad tego motocykla o ile je ma,na co mam uważać itp moją Yamahe pieściłem z każdej strony jak sie dało i odpłaciła mi sie tym samym:) 7 tyś kilometrów bez jakiej kolwiek awarii (Yamaha XJ 600 "S" z 1995 Roku ) Nadal ją mam i cieszy oczy:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Z tego co wiem rzeczą normalna jest że pali olej jak się gania.Niedawno nawet ktoś tak wykończył silnik bo myślał że to moto bezobsługowe i nie sprawdzał.Niby taka oczywista rzecz a jednak jak widać nie dla każdego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Ja tam się nie dziwie - żadne moje moto nie brało oleju, można się przyzwyczaić do nie sprawdzania stanu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ben IO Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 mam zx, oleju nie bierze, przynajmniej nie tyle żebym musiał mieć to cały czas na uwadze a jak kawasaki to pewnie pęknie rama, zardzewieje plastikowy bak, często będzie się psuł, serwis jest bardzo drogi i podobno ci co mają kawasaki to z tęsknotą patrzą na idealną hondęa na yamahę patrzą nieufnie że oprócz produkcji klawiszy bierze się za motocykle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Witaj, w zx9r zwróc uwage na pekające ramy (czesto po jeździe na gumie takze)Peka zwykle w miejscu mocowania stelarza wzmacniajacego szybe z lusterkami, jak tez w obrebie kanałów doprowadzajacych powietrze do airboxa.a czasem wzdłóz lini ze zbiornikiem paliwaKolejna wada głównie świadczaca o tym jak był uzytkowany motocykl sa wyskakujące 2jki(drugi bieg) Poczatek objawia sie szarpnieciem w czasie przyspieszania (pierwsze objawy)Ogólnie bardzo sympatyczny motocykl biorac pod uwage że konstruktorzy dosłownie włozyli silnik 900 w rame z 600.Jezeli jest uzytkowana bez stawiania na gume to bez obaw o jakies mankamenty.Generalnie motocykl nie nalezy do olejożerców jak np w przypadku thunderace Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Motocykl z takimi wadami jak legendarna rama ZX6tki nie powinien się na drodze pokazać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychaSWD Opublikowano 27 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Ale sie pokaże:) puki niebede używać jej jak krosa to wytrzyma:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotRR Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Ogólnie bardzo sympatyczny motocykl biorac pod uwage że konstruktorzy dosłownie włozyli silnik 900 w rame z 600. To ciekawe bo 6 miała swój debiut rok po 9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Bardziej miałem na mysli odniesienie gabarytów, bo ramy nie pasuja do siebie wzajemnie.Natomiast kształt bliźniaczy nawet rozstaw osi +-15mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietja Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Moja 9 też pękła w okolicach wlotu do airboxa, dlatego uwaga Danvield'a jak najbardziej słuszna. Trzeba uważać na ramy i robić im częste przeglądy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychaSWD Opublikowano 6 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 Moja 9 też pękła w okolicach wlotu do airboxa, dlatego uwaga Danvield'a jak najbardziej słuszna. Trzeba uważać na ramy i robić im częste przegladprzyznam że daje do myślenia to co mówią o tych pękających ramach,jeśli mogę wiedzieć to na kole jednym stawiałeś albo samoistnie ze względu na stan naszych dróg pękła rama?? raczej jak mi pęknie to nowa rama i sprzedać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychaSWD Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 wracając do tematu zrobiłem kawą od czasu dodania tego postu 18tysięcy kilometrów po za przerwanym kablem od masy sterownika wszystko jest ok moto odpala od strzała równo pracuje i ma ładne przyspieszenie wymieniłem świece oleje przewody klocki hamulcowe płyn chłodniczy napęd na did-owski zębatki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.