YogiSc Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Ja juz nawet wiem co wygra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mroczny Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Ja juz nawet wiem co wygra Podziel się wizjami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YogiSc Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Wystarczy popatrzyc na specyfikacje i wszystko bedzie jasne.Min. Silnik dwu lub trzy cylindrowy o ukladzie rzedowym lub v, wiec np xj nie wejdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartekER6N Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 nie minimum 2 lub 3 cyl tylko i wylacznie silnik 2 lub 3 cyl sporo motongów odpada SIWZ specyfikacja istotnych warunków zamówienia z istotniejszych to wymagany ABS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YogiSc Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Min. Znaczyli miedzy innymi, nie minimum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YogiSc Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Er odpada ze wzgledu na wysokosc siedzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartekER6N Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Er odpada ze wzgledu na wysokosc siedzeniaczemu, w dokumentacji ma 785mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 http://www.kawasaki.eu/ER-6n/SpecificationsTegoroczny - 805mm, zeszłoroczny - 785mm Egzaminów prawdopodobnie nie będzie w Rybniku, bo jaki tam plac jest każdy widzi. Już to pisałem w grudniu, a takie też informacje mam od znajomego egzaminatora.Egzaminy na motocykl w J-biu będą tylko w weekendy, aby nie było ruchu innych pojazdów na placu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartekER6N Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 to w takim razie ma ktos pomysl co to w ogole moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peri Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 czyżby gladius? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mroczny Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Nieeee... chyba jako jedyny się kwalifikuje... Jeszcze triumph Street Tripple Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peri Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 i tu sprawę załatwia cena, która jest 100% wyznacznikiem wyboru pojazdu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Na kat. A2 CB 500F, na A Hyosung 650P, ale nie patrzyłem w jego specyfikację wymiarów itp, Junak NK 650 :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peri Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 boszzzzz na hujosungu się pozabijają przecież to nerwowe jak SV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YogiSc Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Kurde wczoraj patrzylem na specyfike er i bylo napisane ze wysokosc siedzenia 805mm triumph jest ciekawym rozwiazaniem, ale wyda mi sie ze bedzie gladius poniewaz wystepuje w klasyfikacji a i a2 triumph niestety nie, osobiscie jestem za kawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartekER6N Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 hyousung nie ma ABS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peri Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Ograniczenie ilości cylindrów według mnie zmniejsza ryzyko uszkodzenia dekli i wału przy glebie, ponieważ silnik jest węższy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mroczny Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Drodzy Państwo, nie czarujmy się że chodzi również o sam serwis tych motocykli (dwa cylindry= dwa razy mniej świec, dwa razy mniej zaworów do regulacji - przynajmniej w porównaniu do "czwórki"), koszt zakupu (dziwi mnie ABS- chcąc ciąć koszty mogli wykreślić tą opcje- wybór wtedy by był między hyosungiem i junakiem 650). Gladius jest moim zdaniem bardzo faworyzowany (wcale ten motocykl nie występował na pokazowym filmie z pierwszego posta). Największym problemem moim zdaniem jest fakt że obecnie motocykle były w miarę niskie, nawet niskie osoby względnie dawały sobie radę.Teraz pytanie- kupując motocykl kat A można go we własnym zakresie obniżyć... czy w takim wypadku w WORD będą takie motocykle dostępne? Bo osoba o wzroście <165cm może mieć spore problemy z ogarnięciem "wysokiego" motocykla. A może będzie możliwość zdawania na własnym motocyklu?Miało być tak pięknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartekER6N Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 pewien instruktor powiedzial ze jak ktos jest za niski na A2 albo A to zostaje A1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peri Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 pewnie żartował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartekER6N Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 skoro na A2 i A bedzie identyczny motocykl, to za duzego wyboru nie ma, kwestia moze wieku zdajacego i nic wiecej, bo jak ktos ma 24 to bez sensu zdawac a2 skoro na a bedzie taki sam motong Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Ale dlaczego na kat. A2 i A mają być takie same motocykle?We Wrocławiu na A2 mają NC 700, a na A chyba XJ6. Co do serwisu i ilości zaworów to sprawa marginalna i innych tego typu historii mroczny to zapomnij, tutaj się przewija wciąż termin "ustawienia" przetargu. Jedynym kryterium jest cena zakupu pojazdu. Peri, wąskość silnika też nie ma nic do rzeczy, motocykl będzie wyposażony w gmole, jest to w specyfikacji podane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaulaNR Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Miałam dzisiaj egzamin na prawo jazdy i zdałam za pierwszym razem! Nie taki diabeł straszny jak go malują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartekER6N Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Teoretyczny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peri Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Peri, wąskość silnika też nie ma nic do rzeczy, motocykl będzie wyposażony w gmole, jest to w specyfikacji podane.Przyznaj że łatwiej chronić V2 ustawiony wzdłużnie niż R4 poprzecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.