JanPawelS Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Regulamin jest, niech poćwiczą pisanie itp ;-) ale tak na poważnie:jak dziadek mówili:"Pierwsze moto które kupisz,to pierwsze moto, które...połozysz"Więc jak młody (? na pewno nowy) kolega chce położyć moto za 20.000 to jego sprawa ;-) Pytanie też co kto rozumie przez pierwsze moto:1. ma np. 19 lat w zeszłym roku zrobił prawko i chce pierwsze moto - Z750 za mocne: ponad 100 koni i 3,5 do setki2. ma np 19 lat w zeszłym roku zrobił prawko ale od lat jeździ na crossach, motorowerach itp, powienien szybko ogarnąć 100 kucyków3. ma np 35 lat i po latach wraca do moto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jetboy Opublikowano 31 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 Jak powiedziałem,tak zrobię:Opinie na temat małego zeta z mojej strony po przejeżdżeniu kawałku sezonu:-spalanie 7l/100 przy jeździe mieszanej (trochę głupoty,dużo rozsądku-czytaj-trochę pałowania,więcej spokojnej jazdy w mieście),spalanie z trasy podam wkrótce-pozycja jak dla mnie trochę dziwna,chodzi o to,że jestem chudy,ale wysoki,jakoś nie umiem sobie dobrać odpowiedniej pozycji,siodło jest trochę pochylone w kierunku baku i spadam na niego,a miejsce na dupę jest wyżej,chyba powinienem mieć duży brzuch,żeby się opierać o bak i mieć poślady tam gdzie Japończycy to przewidzieli:)-plecak?zapomnij...siedzenie dla plecaka prawie nie istnieje,nie ma za co się złapać,a siedzisko ma typowo damski profil z przedziałkiem wchodzącym w bułeczkę-jak dla mnie powinien to być singiel-hamulce mogły być lepsze,ale mam wszystko jeszcze fabryczne,może jakiś oplot poprawi osiągi hamowania-prowadzenie-zajebiste-przyspieszenie jak sport,wygodna prędkość do jazdy do 160,potem rzuca głową-przydałby się akcesoryjny błotnik,bo tył silnika i amortyzator wiecznie uwalony,ale to pewnie po czasie,pług też zdecydowanie poprawia i tak piękny design tego moto-minusem jest moim zdaniem konieczność zdejmowania czachy do wymiany żarówki więcej grzechów nie pamiętam,ale jak mi się przypomną,to na pewno dopiszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jetboy Opublikowano 31 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 Teraz napiszę temat pod tematem,co mi się nie zdarza,żeby rozdzielić wątki: Znalazłem na allegro komin do zetów sprzed 2006r. ,który niezwykle mi się podoba i jak oglądałem filmy pięknie też brzmihttp://allegro.pl/wydech-tlumik-leovince-kawasaki-z750-jak-nowy-i3374997150.htmlproblem polega na tym,czy mi podpasuje tłumik dedykowany do zeta z buty przedlifowej,bo ja mam '09r. Różnica jaką znalazłem u wujka google jest taka,że te Leovince gp pro wsadzone w budę po lifcie nie ma tej puszki przy dolocie,ale widzę,że on jest rozbieralny i może da się gdzieś dorobić sam dolot.Pytanie,czy cała akcja jest opłacalna,skoro za tłumik mam wyłożyć prawie 1100 z przesyłką i ile będzie kosztowało dorobienie lub modyfikacja istniejącego dolotu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toomek Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 No proszę Cię jak to założysz to tego pięknego zecika, to sie do mnie nie odzywaj.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onkel pyjter Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Żółwiu - ale ogólnie to jesteś zadowolony z przesiadki czy nie? bo jakiegoś szczególnego entuzjazmu nie wyczytałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanPawelS Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 tłumik fajny, też by mi się podobał krótki do mojego ZetaS (2005) Co do spalania to u mnie jest na poziomie 5,5l - 5.8l ale jeżdzę raczej spokojnie, Średnio to 10 litrów na 100 mil ;-)Jak się kiedyś spieszyłem to mi wyszło ok 6,8l/100km. Heble rzeczywiście słabe, chyba, żę na dworze 5stC pomaga założenie oplotu, sprawdziłem Kanapa jest u mnie inna ale też lekko ciągnie do przodu. Błotnik akcesoryjny kupisz bez problemu - używka <200nowy karbon ok 500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jetboy Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Ogólnie jestem zadowolony,starałem się opisać głównie to,co mnie trochę denerwuje,bo plusów jest miliard,hehe.Jeździ mi się nim na prawdę wspaniale,gładziutko wchodzi w winkle,ale jeszcze muszę trochę się najeździć,żeby się oswoić z jego bardziej agresywnym stylem jazdy w porównaniu do mojej poprzedniej turystycznej XJ900s.Przesiadkę z pełnej,dużej owiewki na nakeda też odczuła moja kurtka,którą muszę stale pucować z trupów komarzyc:) Jeszcze jednym minusem,o którym zapomniałem napisać wcześniej są lusterka-nie da ich się tak ustawić,żeby fajnie wszystko w nich widzieć,myślę,że te pałąki na lustra powinny być dłuższe i bardziej wystawione na boki,żeby nie zasłaniać widoczności samym sobą.Podsumowując i tak bym go kupił jeszcze raz,choć przymierzyłem się do FZ1 i trochę mi było smutno,haha.Muszę jeszcze kupić ładny komin,bo ten brzmi jakbym jeździł na elektrycznym skuterze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanPawelS Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Muszę jeszcze kupić ładny komin,bo ten brzmi jakbym jeździł na elektrycznym skuterze. z tym skuterem trochę przesadziłeś, ale rozumiem, ja mam starszą wersję więc ona trochę lepiej brzmi, ale komin za długi Lusterka pełna racja - żeby zobaczyć auto za mną to muszę cofać łokieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Android Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Ja tam w moich lusterkach wszystko widze Co do wydechu, polecam akrapovica, jest naprawdę mega dźwięk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jetboy Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Zamontowałem Leosia,z dbkillerem brzmi jak formuła1 jak się przypałuje,przy dłuższej jeździe nie staje się uciążliwy.Po zdjęciu dbkillera brzmi bardziej basowo,ludzie zatykają uszy,a szyby w domach drżą.Bardziej jednak przypadł mi do gustu dźwięk z dbkillerem.Udany zakup.Dolot przerobił mi C-Blue Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian65 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 żółwik a po co to ma wyć jak szalone? Czy jakoś znacząco wzrosną osiągi?... Nie żebym krytykował bo pucha wygląda zdecydowanie lepiej niż fabryczna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jetboy Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Powiem Ci,że jak dla mnie przyjemność z odkręcania manety jest 2 razy większa jak słyszę,że nie jadę na Simsonie,właśnie tak zawsze wyobrażałem sobie moje moto.Jedyny minus jest taki,że przyjemniej jest mi teraz jeździć na niższych biegach,niż wtedy,gdy miałem standardowy komin,co na pewno przekłada się na ekonomię,choć porównywaliśmy z Chemią spalanie jego SV i mojego Zeta i w obydwu przypadkach wykazało na trasie 6,1.Ja trochę bardziej szalałem,bo dopiero zamontowałem wydech i trochę się bawiłem na winklach.Każdy ma jakieś swoje kapy na temat maszyny,dlatego dla jednych są maxiskutery,innych wspaniałe,wychuchane i błyszczące czopery(co mnie osobiście też się podoba-ale nie jest dla mnie,miło jest popatrzeć),a ja zadowalam się nakedem o dźwięku byłego bolidu rodaka Kubicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onkel pyjter Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Jedyny minus jest taki,że przyjemniej jest mi teraz jeździć na niższych biegach,niż wtedy,gdy miałem standardowy komin [...] Minus, że przyjemniej? masochista Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian65 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 No cuż, szanuję Twój wybór. Moto ma cieszyć przede wszystkim właściciela.Sam mam w Fazerku przelot a w R1 zaraz po kupnie korciło mnie aby zamontować Akrapy. Niemniej facet w moim wieku na takim ryczącym moto wygląda conajmniej dziwnie więc zrezygnowałem. Trochę szkoda bo kilka kucyków więcej by nie zaszkodziło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jetboy Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 (usunięto) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragonas Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 hej Żłówik - przypomniałeś sobie inne grzechy z750? poczytałem co piszecie i prócz wygody i ergonomii (twardy zic i kiepskie lustra) to nie można się przyczepić no może do nie najlepszych hamulcównapaliłem się na tą zetkę jak dziki bo to piękna maszyna zwłaszcza w nowej budzieprzejrzałem ogłoszenia i by się coś znalazło po czym znajomy zbił mnie z tropu mówiąc że jak miał z750 z 2008r to często mu się psuło to moduł to coś innego chyba wspominał o łożyskowaniu ale pewny nie jestem ....koleś nie jedno moto dosiadał i twierdzi że zety by więcej nie kupił!macie jakieś doświadczenia w temacie AWARYJNOŚĆ??????czy znajomy miał pechowy egzemplarz?czy trzeba sie liczyć z dodatkowymi kosztami nie koniecznie eksploatacyjnymi ?na str ścigacz.pl też ocena nie wygląda różowo chodzi mi o 2008rPodatność na drobne usterki 3.33Podatność na poważne usterki 3.33proszę o komentarz w tej sprawiepozdrawiam wszech użytkowników zety 750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jetboy Opublikowano 18 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Zrobiłem w sezonie koło 6000 i nic mi się nie działo,jedynie sprężynę do stopki bocznej będę miał już 3 sztukę,bo przy ostry zapieprzaniu albo wyleciała,albo pękła. Teraz zakupiłem oryginalną,mam nadzieję,że nie pójdzie,bo zaśpiewali sobie w ASO 59,- za głupią sprężynkę Nie pytałeś o to,ale dopowiem,że przy wymianie na akcesoryjny tłumik nic nie musisz robić z exupem,bo tak wszyscy straszą,że trzeba blokować,bo błąd wywala-bajki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragonas Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 To mnie cieszy że nic się nie sypie bo sprężyna to raczej pikuśA tłumik oryginalny mi pasi, więc jak się taki trafi to raczej wymieniać nie będę PS: byle do wiosny ale takiej bez dziurawych dróg pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Android Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Jak kto woli, ale ja na twoim miejscu bym wymienił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diter_ Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Seria komin to nieporozumienie jakieś. Sam szukam czegoś budżetowego i chyba skuszę się na exila hyperlowa ale tego dłuższego bo ten krótszy wali marchewy przy większych obrotach :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jetboy Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Ja po założeniu tego Leo mam 3 krotnie większą frajdę z jazdy,poza tym jak jadę gdzieś w dłuższą trasę,to zakładam db-killera i jest turystycznie,bo bez niego po 40 km. ucho swędzi w środku:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konqueror Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 ja smigam na Z 750 z 2007R zaczynam 4 sezon na niej i jest bez awaryjna jak dla mnie to może kolega miał pecha wiadomo wymieniałem łancuch i zębaty lagi ale to narmalka a tak wypas polecam oby ten sezon spisała się jak reszta bez awaryjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coachu Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Mam nadzieję, że niedługo zostanę posiadaczem małego Zeta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanPawelS Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Zaczynam 3 sezon z moim Zetem (Z750s, 2005r. Ok 6000km u mnie) i potwierdzam poprzednie opinie: twardy zic, kiepskie listerka, slabe hamulce, ktore wrocily do normy po wymianie przewodow na stalowy oplot.Drobne usterki? Nie stwierdzilem ale sprzet regularnie serwisowany tj zimuje w serwisie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.