Elvis101 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Witam mam problem z odpaleniem motorku, po dłuższym postoju ok 10 miesięcy nie mogę odpalić motoru ,zakupiłem go od poprzedniego właściciela ale też nie palił bo uszkodzeniu uległ impulsator,teraz gdy wszystko jest jest ok nie chce zapalić,jeśli chodzi o układ zapłonowy to świece mam nowe,przewody też iskra jak najbardziej normalna,gaźniki wyczyszczone z zebranego syfu,dysze przedmuchane,paliwo świeże w komorze pływakowej,świece po kręceniu rozrusznikiem jak i na popych są mokre czyi paliwo dostaje chodź nie chce zapalić tylko strzela z tłumika i próbuje złapać ale nic.co jeszcze może być nie tak?pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 spróbuj kręcić z podłączonym prostownikiem, może masz słaby aku nie dający mocnej iskry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 ja bym nie krecił na siłe tylko zmierzył kompresje, może zawory były dawno zapomniane;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyb3rm4n Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Aku czy dobre ? paliwo dochodzi ? Moze troche wstrzyknij wachy do gniazda swiec i sprobuj zakrecic na dobrym aku . moj po zimei tak z problemamami ale wystartowal. U mnie zawory jak byly bardzo rozregulowane to i tak palil spokojnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 nie mowa tu o rozregulowanych tylko o "podparciu" zaworów:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taz Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 a nieważne.. nic nie pisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis101 Opublikowano 21 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 dzięki za zainteresowanie tematem,postaram się jak najszybciej zmierzyć kompresje,co do aku to nowe mam i naładowane a zastrzyk w cylinder robiłem i strzelił z dwa razy z rury i tyle,jak sprawdzę to się odezwę,pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotRR Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 A może skończył się filtr powietrza, nie dostaje powietrza i zalewa a strzał w wydech to właśnie objaw zalania i przeważnie słabych iskier lub braku powietrza. Iskra na oko może być ok, ale może nie wytrzymywać ciśnienia i znika a jak już zalałeś te nowe świece to być może będziesz musiał kupić drugie bo są wrażliwe na tym punkcie. Przez filtr przystawiony do żarówki powinno wyraźnie przenikać światło a jeśli tak nie jest to go wymień. Przy takich niedomaganiach dołóż prądu kablami rozruchowymi z samochodowego aku bo po dłuższym kręceniu może być za mało prądu na zapłon, więc dużo prądu to podstawa. Jeśli filtr jest w miarę ok to spróbuj wysuszyć świece na ogniu (może coś z nich jeszcze będzie) i próbuj odpalać z mniejszym ssaniem lub bez ssania i z malutkim gazem. U mnie dla przykładu łatwiej odpala ze ssaniem ustawionym na 2/3 niż na max. Jak znowu strzeli to chyba czas na nowe świece...Kurde...aż się zmęczyłem od tego pisania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis101 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 witam ponownie nie mam dobrych wieści,jednak po tym postoju zmierzyłem kompresję i wyszło mi ok 5 barów:/ powiedźcie co teraz robić? jaka przyczyna pierścienie by się zastygły na tłoku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 A wcześniej było OK?Podparte zawory?Co ta za moto? Na wszystkich cylindrach masz 5 barów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis101 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 ja kupiłem motor który nie miał iskry już padnięty był moduł,potem jak załatwiłem dobry to nie chciał odpalić do tej pory,motor to bandit gsf 400, na cylindrach jest po ok 5-6 barów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 A iskrę masz grubą czy cieniutką? Jak cieniutka to od razu nowe świece. Wcześniej pisałeś impulsator, teraz moduł, oba były uszkodzone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 gsf 400 bardzo czesto padaja moduły zapłonowe. Iskra nawet jak jest cienka to jest ok(ten typ tak ma)Silniki w 400 niestety sa czesto zaniedbywane bo kupuja je młodzi i zapominaja o konieczności serwisowania.Powiem tak, w najlepszym przypadku masz zawory do wyregulowania i lata, w najgorszym - głowica do zdjęcia i oględziny gniazd zaworowych/ zaworów.Tak czy siak, sciągałbym głowice i dotarł zawory bo podejżewam ze zanim "stało' sie 5 barów, ktos na tym jeszcze jeździł więc mógł nadpalic zawory, gniazda.a tak wygląda głowica po pewnym czasie jazdy jak zapomniało sie o luzach zaworowychwypalone gniazdo zaworowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis101 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 witam wszystkich po urlopie,wczoraj pół dnia spędziłem przy motorku i nie ma ciekawych wieści,zmierzyłem jeszcze raz kompresje w dwóch etapach na sucho i z olejem,na sucho pomiar na wszystkich cylindrach nie przekroczył 5 bar zaś na oleju już podskoczyło ponad 8;/ podejrzewam zapieczenie się pierścionków na tłoku w wyniku stania motocyklu rok,co polecacie bym teraz zrobił?wiem że muszę zdjąć głowice i cylindry by sprawdzić ale z dostaniem pierścieni może być problem,pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Gniewosz Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Witam motor po zimie mogę odpalić ale tylko na krótko. Odpalił szybko chodzi bez zarzutu wszystko działa oprócz normalnego odpalenia z wlacznika. Sprawdzałem bezpieczniki sprawdzałem włącznik. Jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_73 Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Sprawdź kable, przekaźnik w którymś momencie prąd się zatrzymuje "Na krótko" z akumulatora motocyklowego, czy zewnętrznego - samochodowego??? Bo jak z zewnętrznego, to może być aku do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Ha, podobny przypadek mojego brata. W pracy mu ktoś się bawił i ustawiał sprzęgło; tak wyszło, że wyłącznik nie działał, a u niego trzeba było sprzęgło do rozruchu wcisnąć. Wyregulował z powrotem i od strzała zapalił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.