Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Elvis101

Użytkownicy
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Elvis101

  • Urodziny 04.03.1987

Contact Methods

  • GG
    7376115

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Brzeg

Osiągnięcia Elvis101

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. witam wszystkich po urlopie,wczoraj pół dnia spędziłem przy motorku i nie ma ciekawych wieści,zmierzyłem jeszcze raz kompresje w dwóch etapach na sucho i z olejem,na sucho pomiar na wszystkich cylindrach nie przekroczył 5 bar zaś na oleju już podskoczyło ponad 8;/ podejrzewam zapieczenie się pierścionków na tłoku w wyniku stania motocyklu rok,co polecacie bym teraz zrobił?wiem że muszę zdjąć głowice i cylindry by sprawdzić ale z dostaniem pierścieni może być problem,pozdrawiam
  2. ja kupiłem motor który nie miał iskry już padnięty był moduł,potem jak załatwiłem dobry to nie chciał odpalić do tej pory,motor to bandit gsf 400, na cylindrach jest po ok 5-6 barów
  3. witam ponownie nie mam dobrych wieści,jednak po tym postoju zmierzyłem kompresję i wyszło mi ok 5 barów:/ powiedźcie co teraz robić? jaka przyczyna pierścienie by się zastygły na tłoku?
  4. dzięki za zainteresowanie tematem,postaram się jak najszybciej zmierzyć kompresje,co do aku to nowe mam i naładowane a zastrzyk w cylinder robiłem i strzelił z dwa razy z rury i tyle,jak sprawdzę to się odezwę,pozdrawiam
  5. Witam mam problem z odpaleniem motorku, po dłuższym postoju ok 10 miesięcy nie mogę odpalić motoru ,zakupiłem go od poprzedniego właściciela ale też nie palił bo uszkodzeniu uległ impulsator,teraz gdy wszystko jest jest ok nie chce zapalić,jeśli chodzi o układ zapłonowy to świece mam nowe,przewody też iskra jak najbardziej normalna,gaźniki wyczyszczone z zebranego syfu,dysze przedmuchane,paliwo świeże w komorze pływakowej,świece po kręceniu rozrusznikiem jak i na popych są mokre czyi paliwo dostaje chodź nie chce zapalić tylko strzela z tłumika i próbuje złapać ale nic.co jeszcze może być nie tak?pozdrawiam
  6. Witam kupiłem uszkodzonego bandita gsf 400,po przywiezieniu go na miejsce zrobiłem wszystko tylko dla pewności chciałbym poprosić o wskazówki który przewód gdzie ma być podpięty do baku,w kraniku mam 2 spusty,zwykły ON i Res(rezerwa),dodatkowo pod bakiem jest jeden kruciec myślę odpowietrzający,z gaźników wychodzą trzy wężyki i dla upewnienia proszę was o schemat bądź zdjęcie jak mają być podłączone ,pozdrawiam
  7. aha rozumiem, głownie mi zależy na tym by uzyskać iskrę, znajomy mechanik od motocykli mi mówił że jak odłączę nawet regulator i alternator to iskra powinna być, na moduł mi przychodzi 12v ale na impulsator wychodzi 0,51 v zaś gdy pokręcę rozrusznikiem to zwiększa się do 0.91 v , dobre napięcie? na cewkach jest również 12 v lecz nie wychodzi z niej nic, mierzyłem odkręcając przewód i do tego dziubka z cewki ale zwykłym miernikiem , aha i aku podłączam z auta bo w moto padnięte jest to dobre jest Post edytowany: 05.09.2010 21:00
  8. no jest iskra ale jak skończę kręcić rozrusznikiem to przeskoczy ale taka słaba jak pisałem,przewody mam ok,sprawdzałem według starej instalacji przewód po przewodzie czy ma przejście łącznie przez bezpieczniki i obwody do modułu,no i zatrzymałem się na module bo wchodzi mi na moduł 12v ale na impulsator wychodzi 0,5 v,jak zacznę kręcić to podnosi się do 0,92v , wystarczająca wartość na impulsator?
  9. Witam nadal nie mogę uzyskać iskry w moto, wymieniłem impulsator,moduł, cewki i nic,zastanawiam się jeszcze ile przewodów wchodzi do modułu,ma może ktoś zdjęcie? bo u mnie jest w lewej wtyczce 2 a w prawej 4, dobrze jest? bo nie wiem gdzie szukać już pomocy
  10. a wiecie może jak sprawdzić mam magneto(te uzwojenia alternatora)? wychodzą z niego trzy żółte przewody,jaki ma być opór na nich,między nimi czy z masą? posiada ten moto kondensator?w magnecie tym? i czy regulator napięcia ma coś wspólnego z zapłonem
  11. ok a jak sprawdzić czujnik,jest jakiś sposób?
  12. no chyba będę musiał tak zrobić bo czas tracę,pogoda jest a moto stoi nieuzywane:/jak znajdę przyczynę to napisze,oczywiście jak ktoś wpadnie na jakiś pomysł co zrobić to też będę wdzięczny
  13. witam ponownie,dziś założyłem nowe(w sumie używane) cewki i ręce opadają bo nadal to samo,przed montażem dokładnie wyczyściłem styki zarówno jak i do plusa i do masy,podpiąłem i iskra przeskoczy co jakiś czas i to taka że w palcach nic nie czuć,sprawdziłem dodatkowo czujnik nóżki bocznej czy działa,podłączyłem miernik i jest opór czyli załącza,nawet na krótko zwarłem omijając, napięcie tak jak mówiłem a dokładnie 12,11 v, myślałem może o impulsatorze,może być że padł?bo sam już nie wiem gdzie szukać,poradźcie coś
  14. dzięki za zainteresowanie tematem, dziś zakupiłem cewki na allegro i zobaczę co wtedy będzie jak je podmienię, odnośnie do odpowiedzi DANVIELD'A to fajnie by było zdiagnozować usterkę tylko mam do Ciebie ok 180 km ;/, na pewno się odezwę jak wymienię cewki,a i jeszcze jedno pytanie na marginesie,jeśli dochodzi mi do cewek napięcie ok 12 v to moduł raczej sprawny? bo zakupiłem go ale sam nie sprawdzałem bo nikt z okolicy bandziora takiego nie ma
  15. Witam jestem od miesiąca posiadaczem bandita gsf 400 i problem jest tego typu że brak iskry,przy kupnie właściciel mówił że tylko moduł padł, znalazłem używany moduł,nie naprawiany, podczepiłem i na dal brak iskry,tzn jest ale co jakiś czas,5-6 sekund i taka słaba jakby jej nie było, na obydwie cewki dochodzi napięcie ok 12 v zaś przy wyjściu gdy robię pomiar kręcąc rozrusznikiem miernik wskazuje małe wartości rzędu 0,5 volt,myślicie że to cewki? czy coś jeszcze? liczę na odpowiedzi i chętnie z kimś porozmawiam kto ma ten sam motocykl,pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.