Burst Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Jatromb @ 23.05.2010 21:42jakie wlasciwosci jezdne bedzie okazywal fazer po zalozeniu opony na przod 120/60?W serii jest 120/70 ale mniejszy profil pewnie nie wiele zmieni. Opona może będzie ciut "sztywniejsza" przez co może gorzej tłumić nierówności, ale dać też lepszy feedback. Z drugiej strony opony sportowe mają profil 70.... Dziwny rozmiar. Jak już masz to ja bym założył, ale jeśli dopiero nosisz się z kupnem to zostań przy 120/70-przynajmniej na 100% obędzie się bez przykrych niespodzianek. Post edytowany: 24.05.2010 01:20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro121 Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 witam ma ktos moze na zbyciu stelaż pod zegar /owiewke do motocykla YAMAHA FZ6-sa FAZER 2006r. ??????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shoei Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 (...) jest zwrotny i neutralny w prowadzeniu co sprzyja budowaniu pewności siebie i naciskaniu coraz mocniej (...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek_Czeladź Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Dużo zależy od aktywności pasażera, jeśli gibie się na boki to możesz mieć takie wrażenie. Możesz jeszcze sprawdzić łożyska na tylnym wahaczu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shoei Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Muszę to w takim razie sprawdzić...Moto ma przejechane dopiero 10tyś. wiec na łożyska chyba troche za wcześnie...Poza tym to wężykowanie, o którym pisałem (może mało precyzyjnie ) raczej pochodziło od przedniego zawieszenia...Zastanwiałem się,czy nie jest to efekt mniejszego obciązenia przodu...Zrobie z Nim jeszcze jedną rundke ale powiem, że ma siedziec i sie nie ruszać Post edytowany: 26.05.2010 08:40edit:Mam jeszcze jedno pytanko... mam lekko obity zbiornik (w sumie 0.5 cm2) i leciutkie w tym miejscu wgniecenia (na głebokośc ok.1 mm)...Niby nic wielkiego,ale odrobinę mnie to wkurza...Czy można to jakoś sensownie naprawić? Sensownie tj. bez młotka, szpachli i lakiernika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek_Czeladź Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 a nie jest to przypadkiem wgniot od kiery? spr ograniczniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shoei Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Nie, niestety nie jest to od kirownicy...spadło mi cos na zbiornik tak nieszczęśliwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burst Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 shoei @ 26.05.2010 08:39...Poza tym to wężykowanie, o którym pisałem (może mało precyzyjnie ) raczej pochodziło od przedniego zawieszenia...Zastanwiałem się,czy nie jest to efekt mniejszego obciązenia przodu...Zrobie z Nim jeszcze jedną rundke ale powiem, że ma siedziec i sie nie ruszać Sprawdź dobrze ciśnienia w oponach i możesz zwiększyć napięcie wstępne sprężyny z tyłu jadąc z cięższym pasażerem. Nie wiem czy gumujesz, ale sprawdź czy nic nie cieknie po lagach bo się może uszczelniacze poddały i przy większych obciążeniach zawias zaczyna pływać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shoei Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Nic nie cieknie...Cisnienie raczej też w porzadku, ale spróbuje z tym napięciem sprężyny...Powiem szczerze,ze pomyslałem o usatwieniu spręzyny, ale nie byłem pewny, czy może to miec jakiś wpływ na takie a nie inne zachowanie motocykla...Tym bardziej,ze wczesniej tego nie obserwowałem (ale też chyba moto nie było do tej pory tak obciążone - sumie jakies 150-160 kg) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burst Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Przy takim obciążeniu ciśnienia według producenta powinieneś mieć 2.5 przód 2.9 tył. Do takie zwiększenie napięcia wstępnego o 1 lub 2 "kliknięcia" nie zaszkodzi. Ja latam bez pasażera i mam ustawione na 4 także jeśli przy 2 dorosłych chłopach dasz na 5 to powinno być ok Więcej bym nie przykręcał bo jak kolega zsiądzie to tył motocykla skacze na nierównościach jak piłeczka pingpongowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shoei Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 hehe...ten pasażer, to szczaw jeszcze, choc wyrośnięty :)Jako, że sam mam ok.90, to cisnienie z tyłu mam na stałe 2.9...ale spręzyny nie ruszałem, musze to sprawdzic...Dzieki za wszelkie podpowiedzi i sugestie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psmoku Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Burst @ 16.05.2010 17:28psmoku @ 12.05.2010 10:59tylko na postoju na najnizszych od czasu do czasu byl problem....Wyjmij akumulator na dłuższą chwilę - może pomóc. Powiedz jeszcze tylko czy zachował Ci się katalizator w układzie, czy wyleciał wraz z wydechami i dlaczego dokładnie odradzali Ci zakup K&N ? (jakie były argumenty i czy ewentualnie pokrywały się w różnych źródłach). Pytam bo sam się zastanawiam nad kupnem.kolego a tez tak miales ? dlaczego odpiecie akumulatora moze cos pomoc ? przeciez dawka wtrysku steruje komputer ktory chyba przy braku zasilania sie nie resetuje ? objawy dalej sa nawet na db killerach (mniej jedynie slyszalne) a moze zawory...bo jak dzisiaj odpalilem go po kilku dniach na zimnych silniku slyszalem lekkie dzwonienie jakby zawory...na cieplym dzwonienia nie ma ale jest ta nierowna praca...mam nabite juz 11 000 przeglad robilem przy 9200 wiec nie wiem czy mi ustawiali (albo zjebali) zawory ...po jakim przebiegu robililes pierwsza regulacje ? moze swiece tez powinieniem juz wymienic ? Post edytowany: 16.05.2010 17:28----------Slawol bylem jednak na tym Chudowie...zajebiste miejsce...bylem ze znajomym...powrot byl kiepski 5 min przed nami wyjezdzal koles z kobitka na FZ6 i niestety wymuszenie ....przeczytaj w dziale ku przestrodze dalem tam fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burst Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Regulacje zaworów robi się w fz6 co 40 tys. jeśli nie ma problemów więc w serwisie przy 10 raczej tego nie tykali. Nie wiem czy komputer się resetuje po odpięciu czy nie ale wychodzi na to, że po takiej operacji czyta dane i uczy się na nowo. Gdzieś czytałem, że facet wyjął akumulator (w fz6 właśnie) na chwile jak grzebał przy moto a po założeniu okazało się, że silnik jakby równiej pracuje i -0.5l na 100 km - dlatego zaproponowałem. Proste i nic nie kosztuje, a przy odrobinie szczęścia rozwiąże problem Co do świec to jeśli pali na dotyk to nie ma sensu. Wymiana po 20 tys. Ja po wymianie wydechu (odpukać) nie miałem żadnych problemów, ale akumulator założyłem po wymianie bo operacje przeprowadzałem w zimę. Powodzenia ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psmoku Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 odpialem akumulator...zobaczymy....jak pogoda pozwoli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafcio Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 No to sie pochwale. ze od dzisiaj w garazu stoi czarny pieciolatek, coz marzenia trzeba spelniac... zaraz zabieram spiwor, karimate i na noc do garazu :DA teraz najwazniejsze, wielkie dzieki Slawek za ogledziny paru sztuk i pomoc w pierwszym zakupie, takich gosci powinno byc jak najwiecej.....Jeszcze troche papierkowej roboty, kilka goraczkowych spojrzeń w niebo i..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burst Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Gratulujemy zakupu i witamy w rodzinie Dbaj o niego a na pewno się nie zawiedziesz. Do zobaczenia na trasie w takim razie przy pierwszych promykach czerwcowego słońca. Tylko opij dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lola77 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Witajcie. Jeśli ktoś jest zainteresowany zakupem Fazera 600 setki to mój wisi w tym ogłoszeniu:http://forum.motocykle.slask.pl/gielda-motocyklowa/32/13561/page/1Mam nadzieję że się Mod nie pogniewa za zaśmiecania wątku ale zależy mi na czasie i na tym żeby motor trafił w dobre ręce. Pozdrawiam Seba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacor22 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Witam wszystkich fazerowców, jestem szczęśliwym posiadaczem fazera FZS 600s 2001r, niestety ostatnio zaliczyłem małego szlifa więc postanowiłem zamontować crash pady w związku z tym chciałem poprosić osoby, które posiadają takowe zabezpieczenie, o opinie. Wiem, że crashe montowane są bezpośrednio do ramy i to dość nisko. Na pewno będą one chroniły silnik ale mam wątpliwości czy również ochronią owiewki i bak. Myślałem także o zespawaniu eleganckiej klatki ale nie wiem jak by ja zamontować jeśli ktoś posiada taką to proszę o pomoc, mile widziane fotki. Pozdrawiam i życzę szerokości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek_Czeladź Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 u mnie w fzs600 z 98 były gmole, może i dupiato wyglądały ale pewniejsze to od crashy, fotki tu:http://bikepics.com/members/slawekczeladz/98fazer/co do crash padów - to one głównie mają ochronić dekle i silnikPafcio - gratki sprzęta bo w sumie jakoś nie miałem okazji, jak się porejestrujesz to śmigniemy może na jakiś wypadzik. Post edytowany: 01.06.2010 19:54 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burst Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Service manuale do FZ1 i FZ6. Enjoy...http://cid-e7148364279f4fe4.skydrive.live.com/browse.aspx/.Public Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psmoku Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 tez wlasnie mysle nad crash padami mimo ze nie planuje wywrotki...szczerze mowiac nie podobaja mi sie tak bardzo wystajace ale na ostatnim wypadku jaki mialem okazje zobaczyc przekonalem sie ze sa crash pady male suptelne i wedlug mnie bardzo ladne ktore chronia to co maja chronic ...fotka ponizej i link do opisu wypadku i namiary na nie na allegrohttp://forum.motocykle.slask.pl/ku-przestrodze/49/13627/page/1http://www.allegro.pl/item1044401151_crash_pady_yamaha_fz6_fazer.html (niestety jedyny minus to cena)crash.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacor22 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Tak się zastanawiałem i chyba zamiast crash padów zamontuje gmole. U Sławka całkiem dobrze się prezentowały i pewnie będą skuteczniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psmoku Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 kwestia gustu...dla mnie nieraz za duze sa crash pady... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shoei Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 psmoku @ 05.06.2010 08:31kwestia gustu...dla mnie nieraz za duze sa crash pady...Gust to jedno, a bezpieczeństwo to drugi i chyba ważniejsze...Z jednej strony moto bezpieczniejsze, a z drugiej nogi też...Myslę, że dzięki crash pad-om (i w miarę solidnym butom) mam nogę całą po spotkaniu ze zderzakiem opla astry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burst Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Smoku jak dzisiaj posmakował winkli na S1 to nie chciał do domu wracać Post edytowany: 09.06.2010 20:31Z tym, że filtr K&N stwarza jakąś dziurę w gazie to bujda. Ja złożyłem i jedyne co zauważyłem to trochę inny dźwięk przy przyspieszaniu jak przytulicie brodę do baku i lepsza reakcja motocykla na gaz.Od 2 dni śmigam też na zębatce 15T z przodu. Moto idzie na gumę pod gaz z 6 tys. i w jeździe takiej miejskiej jest wrażenie jakby był z 15 koni mocniejszy i miał z 15Nm więcej. Minusem są krótsze biegi i przekłamanie licznika. Różnica w przyspieszeniu na wyjściu z zakrętu jest naprawdę spora i jazdy z tą zębatką przynajmniej mnie daje wiele frajdy. Polecam spróbować bo nie jest to droga zabawa (około 40zł) a jak się wam nie spodoba to można zawsze wrócić do starej, sprawdzonej 16T. Post edytowany: 12.06.2010 23:44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.