Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Suzuki Sv 1000s


powerluko

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 175
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Może czarnej ramy ? Mniejsza o to.Powiedzcież mi Panowie czy zamykacie tylną oponkę, i ile wam brakuje do zamknięcia przedniej ? : D Jakoś dziwnie mnie przód ucieka na winklu przy przechyleniu ponad 45stopni. A czy tylko mnie się sprzęcik dosyć wysoki, jak na składanie kolana się wydaje ? Ostatnio głupie pomysły posiadam, i kładę go mocno na rondach, ale do tylnego zamknięcia mi 5mm brakuje, a z przodu to aż dziw dużo... ;/ W 650tce było pod tym względem łatwiej... Ktoś ma fote jak kolanem zbiera i tyłek na siedzeniu, a nie obok ? Bo to co na necie "knee down" to lekka żenada ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcież mi Panowie czy zamykacie tylną oponkę, i ile wam brakuje do zamknięcia przedniej ? : D
U mnie tył się zamyka, przód w zasadzie też ale nieco mniej "dobitnie". Ostre winklowanie praktykuję jednak rzadko bo przy byle nierówności przód zachowuje się dość nieprzyjemnie pomimo odpowiedniej dawki gazu. Zawias nie wyrabia albo rider za cienki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He He to motorek naszego kolegi z Forum, przynajmniej zapraszał do tego pensjonatu w Wiśle, po fotach trudno coś powiedzieć ale kumpli by chyba w chu..a nie robił. Do Wisły nie jest daleko, poproś kogoś z Forum o oględziny sprzęta. Z Palowic też nie masz daleko, weź eksperta i tam śmigaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I właśnie po to jest forum Dzięki za opinie Zaoszczędziliście mi wycieczki po Polsce Tak więc szukam dalej.Teraz proszę o opinie nt :http://www.allegro.pl/item757411328.htmlCo myślicie o tej SV-ce??
Jakos dziwnie krzywo naklejona jest naklejka na ramie z jej numerem (przedostatnie zdjecie)Linki gazu sa nieprawidlowo poprowadzone.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdym egz. jakieś detale wskazujące na przejścia Zaczynam wątpić w możliwość znalezienia moto bez "historii".Co prawda może to tylko fałszywe alarmy i moto jest ok.Tak czy tak live trzeba zobaczyć i przetestować.Jeżeli ktoś byłby chętny i miał czas na wyjazd oględzin owy do Wisły info na priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to nie skreśla sprzeta jedz do Wisły i obejrzyj . Maruder ta sv ma dość długo na pewno ponad 2 lata może coś sam robił i źle po przeprowadzał linki itd
Linki to akurat maly problem, ot chocby przy wymianie uszczelniaczy trzeba demontowac przod. Przy skladaniu mogl sie ktos pomylic.Natomiast jesli o naklejke chodzi, to moze zdjecie troche przeklamuje.Najlepiej i najpewniej jest ogladac sprzeta osobiscie z kims kto sie zna.Do Wisly daleko nie jest, tak wiec smialo mozna jechac, gorzej jakby sprzet stal pareset km stad.A tak ogolnie, nie oszukujmy sie, zaden uzywany sprzet nie bedzie idealny tak jak z fabryki. Jesli sprzet jest pare lat w ruchu to nie ma bata, zawsze jakis slad na nim zostanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdym egz. jakieś detale wskazujące na przejścia Zaczynam wątpić w możliwość znalezienia moto bez "historii".Co prawda może to tylko fałszywe alarmy i moto jest ok.Tak czy tak live trzeba zobaczyć i przetestować.Jeżeli ktoś byłby chętny i miał czas na wyjazd oględzin owy do Wisły info na priv.
Bądźmy realistami - znalezienie dużej SVki bez poważnego dzwona graniczy z cudem. Są moim zdaniem dwie rozsądne opcje: albo poprzedni właściciel w sposób profesjonalny wyremontował moto albo będziesz musiał zrobić to sam. Moja była po zakupie rozebrana na kawałki, szczegółowo pomierzona i porządnie naprawiona (półki, lagi itp.) co kosztowało spore pieniądze. Nie była to żadna wpadka. Wcześniej obejrzałem multum egzemplarzy, które praktycznie nie nadawały się nawet to remontu, o jeździe nie wspominając. A jednak ktoś to kupił...Moja rada: weź ze sobą człowieka od zawieszeń z dobrego serwisu, niech obejrzy i powie co i jak. Szczegóły poznasz i tak dopiero po pomiarach. Naklejkami, uszczelkami i innymi pierdółkami się nie przejmuj. Zdarzają się śliczne maszynki z tak pokręconą geometrią, że nie da się tego naprawić bez wymiany wszystkiego z ramą włącznie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i się doczekałem Sorry za OT bo to nie ten temat ( do chwalenia się sprzętami )ale już nie muszę szukać i chcę dać temu wyraz Daleko szukałem a kupiłem pod nosem Tak więc jestem szczęśliwym posiadaczem SV 1000S z 2003 roku.Teraz w miarę upływu czasu będę się uczył SV-ki. I mam nadzieję, że mi w tym pomożecie ??Pozostaje mi tylko podziękować za dotychczasową pomoc i liczyć na dalszą.No i oczywiście do pierwszego spotu!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i się doczekałem Sorry za OT bo to nie ten temat ( do chwalenia się sprzętami )ale już nie muszę szukać i chcę dać temu wyraz Daleko szukałem a kupiłem pod nosem Tak więc jestem szczęśliwym posiadaczem SV 1000S z 2003 roku.Teraz w miarę upływu czasu będę się uczył SV-ki. I mam nadzieję, że mi w tym pomożecie ??Pozostaje mi tylko podziękować za dotychczasową pomoc i liczyć na dalszą.No i oczywiście do pierwszego spotu!!!
no to graty ,samych pozytywnych wrazen ile dales jesli mozna wiedziec ? zastanawiam sie na sprzedaza swojej i ciekawia mnie ceny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie udalo mi sie troche bardziej potestowac litrowa SValke Coz, chyba za bardzo przesiaklem rzedowa czworka, bo jakos tak bardziej hardkorowa jazda mi nie wychodzi.Moje pytanie:W jakim zakresie obrotow krecicie swoje litrowe SValki?Chodzi oczywiscie o dosc dynamiczna jazde Jedyne co zauwazylem to to, ze ma spory apetyt na paliwo, co prawda przy ostrym zapinaniu, ale zeby juz rezerwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zazwyczaj 6-7 tys wystarcza , chociaz bywa i tak ze to malo od siebie dodam , ze mnie silnik V jakos specjalnie nie urzeka
6-7 to w rzedowce zaczyna sie zabawa A ja wlasnie przywyklem krecic, zwlaszcza jak mnie bardzo nosi.Mnie tez chyba V2 nie urzeknie, za bardzo pulsacyjne oddawanie mocy.Jedyne co mi sie spodobalo to latwosc i dobra wyczuwalnosc podczas driftu, no ale w litrowej rzedowce tez nie ma z tym problemu.No ale coz, posmigam jeszcze troche i sie zobaczy.Zreszta asfalt zimny sezon pomalu sie konczy, moze w przyszlym bede mial wiecej optymizmu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz wiemy czemu myślisz nad sprzedażą
Nie to zebym byl z niej niezadowolony , ale ciagle kusi mnie CBR 1000 RR . to tak jak z kobietami , kusi ta , ktorej jeszcze nie miales .... w SV nie podoba mi sie dolny zakres obrotow od 3500 w dol . silnik pracuje niezbyt rowno , wdaje jakies dzwieki, cos jakby spalanie stukowe . przyspieszanie od 2000 obr do okolo 4000 nie jest zbyt przyjemne , duze wibracje i brzydki dzwiek .to samo np jazda po miescie kiedy chcesz jechac np 50-60 km/h na wysokim np 5 lub 6 biegu . musisz trzymac powyzej 3500obr a na zatloczonej miejskiej ulicy nie potrzeba az tyle . sprzeglo tez chyba troche za bardzo wibruje . ogolnie denerwuja mnie te wibracje ( wibracje sa dobre w wibratorze ) , prawy nadgarstek mnie od tego napierd...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w SV nie podoba mi sie dolny zakres obrotow od 3500 w dol . silnik pracuje niezbyt rowno , wdaje jakies dzwieki, cos jakby spalanie stukowe . przyspieszanie od 2000 obr do okolo 4000 nie jest zbyt przyjemne , duze wibracje i brzydki dzwiek .to samo np jazda po miescie kiedy chcesz jechac np 50-60 km/h na wysokim np 5 lub 6 biegu . musisz trzymac powyzej 3500obr a na zatloczonej miejskiej ulicy nie potrzeba az tyle . sprzeglo tez chyba troche za bardzo wibruje . ogolnie denerwuja mnie te wibracje ( wibracje sa dobre w wibratorze ) , prawy nadgarstek mnie od tego napierd...
Mam idealnie takie samo zdanie na temat SValki, aczkolwiek mnie nadgarstek jeszcze nie boli Ale tak jak wczesniej napisalem, zobaczymy.Jak kupowalem SVke byla jeszcze kawa z1000 w podobnych pieniadzach, tyle ze SVka jest z niemiec, ma ksiazke serwisowa, 3 kluczyki i ogolnie jakby pewniejsza, Ztka byla z Francji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.