Carlos Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Z tym białym daj sobie spokój: malowany (może dla urody ale brak mu gumowych dystansów pomiędzy bakiem i ramą - moim zdaniem moto po przejściach) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T_rex Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Czarny nie ma naklejek "ostrzeżeń"/ takich jak na baku foto4/ na prawym boczku i koło licznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dogbert Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Z tym białym daj sobie spokój: malowany (może dla urody ale brak mu gumowych dystansów pomiędzy bakiem i ramą - moim zdaniem moto po przejściach)A cietej owiewki przedniej nie zauwazyles ? Zreszta te bczne to tez jakies "topory".ps. a czarny ma najkejki na baku. A ze krzywo to juz niewazne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powerluko Opublikowano 29 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Ta "biała perła" to jej czegoś brakuje, jakas taka bezimienna się wydaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lpt Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Może czarnej ramy ? Mniejsza o to.Powiedzcież mi Panowie czy zamykacie tylną oponkę, i ile wam brakuje do zamknięcia przedniej ? : D Jakoś dziwnie mnie przód ucieka na winklu przy przechyleniu ponad 45stopni. A czy tylko mnie się sprzęcik dosyć wysoki, jak na składanie kolana się wydaje ? Ostatnio głupie pomysły posiadam, i kładę go mocno na rondach, ale do tylnego zamknięcia mi 5mm brakuje, a z przodu to aż dziw dużo... ;/ W 650tce było pod tym względem łatwiej... Ktoś ma fote jak kolanem zbiera i tyłek na siedzeniu, a nie obok ? Bo to co na necie "knee down" to lekka żenada ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sv1k Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Powiedzcież mi Panowie czy zamykacie tylną oponkę, i ile wam brakuje do zamknięcia przedniej ? : DU mnie tył się zamyka, przód w zasadzie też ale nieco mniej "dobitnie". Ostre winklowanie praktykuję jednak rzadko bo przy byle nierówności przód zachowuje się dość nieprzyjemnie pomimo odpowiedniej dawki gazu. Zawias nie wyrabia albo rider za cienki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadoS Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 I właśnie po to jest forum Dzięki za opinie Zaoszczędziliście mi wycieczki po Polsce Tak więc szukam dalej.Teraz proszę o opinie nt :http://www.allegro.pl/item757411328.htmlCo myślicie o tej SV-ce?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 He He to motorek naszego kolegi z Forum, przynajmniej zapraszał do tego pensjonatu w Wiśle, po fotach trudno coś powiedzieć ale kumpli by chyba w chu..a nie robił. Do Wisły nie jest daleko, poproś kogoś z Forum o oględziny sprzęta. Z Palowic też nie masz daleko, weź eksperta i tam śmigaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadoS Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 W takim razie jest ktoś chętny na wycieczkę do Wisły??Zapewniam transport i po oględzinach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 I właśnie po to jest forum Dzięki za opinie Zaoszczędziliście mi wycieczki po Polsce Tak więc szukam dalej.Teraz proszę o opinie nt :http://www.allegro.pl/item757411328.htmlCo myślicie o tej SV-ce??Jakos dziwnie krzywo naklejona jest naklejka na ramie z jej numerem (przedostatnie zdjecie)Linki gazu sa nieprawidlowo poprowadzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadoS Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 W każdym egz. jakieś detale wskazujące na przejścia Zaczynam wątpić w możliwość znalezienia moto bez "historii".Co prawda może to tylko fałszywe alarmy i moto jest ok.Tak czy tak live trzeba zobaczyć i przetestować.Jeżeli ktoś byłby chętny i miał czas na wyjazd oględzin owy do Wisły info na priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz1985 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 W każdym egz. jakieś detale wskazujące na przejścia ale to nie skreśla sprzeta jedz do Wisły i obejrzyj . Maruder ta sv ma dość długo na pewno ponad 2 lata może coś sam robił i źle po przeprowadzał linki itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 ale to nie skreśla sprzeta jedz do Wisły i obejrzyj . Maruder ta sv ma dość długo na pewno ponad 2 lata może coś sam robił i źle po przeprowadzał linki itdLinki to akurat maly problem, ot chocby przy wymianie uszczelniaczy trzeba demontowac przod. Przy skladaniu mogl sie ktos pomylic.Natomiast jesli o naklejke chodzi, to moze zdjecie troche przeklamuje.Najlepiej i najpewniej jest ogladac sprzeta osobiscie z kims kto sie zna.Do Wisly daleko nie jest, tak wiec smialo mozna jechac, gorzej jakby sprzet stal pareset km stad.A tak ogolnie, nie oszukujmy sie, zaden uzywany sprzet nie bedzie idealny tak jak z fabryki. Jesli sprzet jest pare lat w ruchu to nie ma bata, zawsze jakis slad na nim zostanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sv1k Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 W każdym egz. jakieś detale wskazujące na przejścia Zaczynam wątpić w możliwość znalezienia moto bez "historii".Co prawda może to tylko fałszywe alarmy i moto jest ok.Tak czy tak live trzeba zobaczyć i przetestować.Jeżeli ktoś byłby chętny i miał czas na wyjazd oględzin owy do Wisły info na priv.Bądźmy realistami - znalezienie dużej SVki bez poważnego dzwona graniczy z cudem. Są moim zdaniem dwie rozsądne opcje: albo poprzedni właściciel w sposób profesjonalny wyremontował moto albo będziesz musiał zrobić to sam. Moja była po zakupie rozebrana na kawałki, szczegółowo pomierzona i porządnie naprawiona (półki, lagi itp.) co kosztowało spore pieniądze. Nie była to żadna wpadka. Wcześniej obejrzałem multum egzemplarzy, które praktycznie nie nadawały się nawet to remontu, o jeździe nie wspominając. A jednak ktoś to kupił...Moja rada: weź ze sobą człowieka od zawieszeń z dobrego serwisu, niech obejrzy i powie co i jak. Szczegóły poznasz i tak dopiero po pomiarach. Naklejkami, uszczelkami i innymi pierdółkami się nie przejmuj. Zdarzają się śliczne maszynki z tak pokręconą geometrią, że nie da się tego naprawić bez wymiany wszystkiego z ramą włącznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadoS Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 No i się doczekałem Sorry za OT bo to nie ten temat ( do chwalenia się sprzętami )ale już nie muszę szukać i chcę dać temu wyraz Daleko szukałem a kupiłem pod nosem Tak więc jestem szczęśliwym posiadaczem SV 1000S z 2003 roku.Teraz w miarę upływu czasu będę się uczył SV-ki. I mam nadzieję, że mi w tym pomożecie ??Pozostaje mi tylko podziękować za dotychczasową pomoc i liczyć na dalszą.No i oczywiście do pierwszego spotu!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powerluko Opublikowano 6 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Witamy w gronie szczesliwych posiadaczy sv'ałek : )))))Szkoda, ze ię sezon konczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 No i się doczekałem Sorry za OT bo to nie ten temat ( do chwalenia się sprzętami )ale już nie muszę szukać i chcę dać temu wyraz Daleko szukałem a kupiłem pod nosem Tak więc jestem szczęśliwym posiadaczem SV 1000S z 2003 roku.Teraz w miarę upływu czasu będę się uczył SV-ki. I mam nadzieję, że mi w tym pomożecie ??Pozostaje mi tylko podziękować za dotychczasową pomoc i liczyć na dalszą.No i oczywiście do pierwszego spotu!!!no to graty ,samych pozytywnych wrazen ile dales jesli mozna wiedziec ? zastanawiam sie na sprzedaza swojej i ciekawia mnie ceny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadoS Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Dałem 14 500 Cena dla jednych będzie wygórowana dla innych w sam raz.Jak za ten stan wydaje mi się że jest ok.Dodam tylko, że wydechy ma z Yoshimury i nową tylna oponę Michelin Pilot.No i co najważniejsze - moto bez "historii". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 daj jakies fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Wreszcie udalo mi sie troche bardziej potestowac litrowa SValke Coz, chyba za bardzo przesiaklem rzedowa czworka, bo jakos tak bardziej hardkorowa jazda mi nie wychodzi.Moje pytanie:W jakim zakresie obrotow krecicie swoje litrowe SValki?Chodzi oczywiscie o dosc dynamiczna jazde Jedyne co zauwazylem to to, ze ma spory apetyt na paliwo, co prawda przy ostrym zapinaniu, ale zeby juz rezerwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 zazwyczaj 6-7 tys wystarcza , chociaz bywa i tak ze to malo od siebie dodam , ze mnie silnik V jakos specjalnie nie urzeka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
! Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 od siebie dodam , ze mnie silnik V jakos specjalnie nie urzekaTeraz wiemy czemu myślisz nad sprzedażą Gratuluje wyboru kolego. Początki na dużej V dla każdego chyba są cięzkie.No chyba, że tylko ja tak narzekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 zazwyczaj 6-7 tys wystarcza , chociaz bywa i tak ze to malo od siebie dodam , ze mnie silnik V jakos specjalnie nie urzeka6-7 to w rzedowce zaczyna sie zabawa A ja wlasnie przywyklem krecic, zwlaszcza jak mnie bardzo nosi.Mnie tez chyba V2 nie urzeknie, za bardzo pulsacyjne oddawanie mocy.Jedyne co mi sie spodobalo to latwosc i dobra wyczuwalnosc podczas driftu, no ale w litrowej rzedowce tez nie ma z tym problemu.No ale coz, posmigam jeszcze troche i sie zobaczy.Zreszta asfalt zimny sezon pomalu sie konczy, moze w przyszlym bede mial wiecej optymizmu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Teraz wiemy czemu myślisz nad sprzedażą Nie to zebym byl z niej niezadowolony , ale ciagle kusi mnie CBR 1000 RR . to tak jak z kobietami , kusi ta , ktorej jeszcze nie miales .... w SV nie podoba mi sie dolny zakres obrotow od 3500 w dol . silnik pracuje niezbyt rowno , wdaje jakies dzwieki, cos jakby spalanie stukowe . przyspieszanie od 2000 obr do okolo 4000 nie jest zbyt przyjemne , duze wibracje i brzydki dzwiek .to samo np jazda po miescie kiedy chcesz jechac np 50-60 km/h na wysokim np 5 lub 6 biegu . musisz trzymac powyzej 3500obr a na zatloczonej miejskiej ulicy nie potrzeba az tyle . sprzeglo tez chyba troche za bardzo wibruje . ogolnie denerwuja mnie te wibracje ( wibracje sa dobre w wibratorze ) , prawy nadgarstek mnie od tego napierd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 w SV nie podoba mi sie dolny zakres obrotow od 3500 w dol . silnik pracuje niezbyt rowno , wdaje jakies dzwieki, cos jakby spalanie stukowe . przyspieszanie od 2000 obr do okolo 4000 nie jest zbyt przyjemne , duze wibracje i brzydki dzwiek .to samo np jazda po miescie kiedy chcesz jechac np 50-60 km/h na wysokim np 5 lub 6 biegu . musisz trzymac powyzej 3500obr a na zatloczonej miejskiej ulicy nie potrzeba az tyle . sprzeglo tez chyba troche za bardzo wibruje . ogolnie denerwuja mnie te wibracje ( wibracje sa dobre w wibratorze ) , prawy nadgarstek mnie od tego napierd...Mam idealnie takie samo zdanie na temat SValki, aczkolwiek mnie nadgarstek jeszcze nie boli Ale tak jak wczesniej napisalem, zobaczymy.Jak kupowalem SVke byla jeszcze kawa z1000 w podobnych pieniadzach, tyle ze SVka jest z niemiec, ma ksiazke serwisowa, 3 kluczyki i ogolnie jakby pewniejsza, Ztka byla z Francji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.