ala Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Jestem właścicielem Suzuki GSR 600 od kilku miesięcy, przejechałem nim 10 kkm i chętnie wymienie się opiniami z innymi użytkownikami tego modelu, w okolicach raczej nie widuję za często takiego sprzętu, w Chudowie widziałem może ze 2 inne GSR'yMoje subiektyne wrażenia:+zajebisty designkonkretna dopracowana konstrukcja (brak niedoróbek jak np w innym Suzuki)dynamika OK, na razie 100 kucyków mi wystarczabiegi 1,2 bardzo złagodzone, brak nerwowości, chociaż 100km/h na 1 biegu to nie problemskrzynia ciasna, przy jeździe dynamicznej zer0 problemów, szybko i cicho, przy wolnej jakośtak średnio,pozycja bardzo wygodna, siedzenie wygodne, nawet na dłuższe trasy, plecaczek też nie narzeka, chociaż dla świętego swojegospokoju zamontowałem ochydny kufer centralny, mam pewność że mi plecaczka nie zwieje ;-)tłumik pod siedzeniem pasażera nie przeszkadza, nawet w korkach za mocno nie grzeje, plecaczek nie narzekaw połowie sezonu zamontowałem fabryczną owiewkę i cieszę się że dopiero po 4.5kkm, po pierwszej jeździe z owiewką ( ok 100km) moje wrażenia totrzy razy odcieło mi zapłon przy 14k rpm/min, predkość przelotowa większa o 30% niz zwykle, smerfy trafiły mnie z 160 na liczniku na 70 :-( ale darowały :-)Teraz mogę powiedzieć, że z fabryczną owiewką można spokojnie długo latać 150-160 bez kładzenia się na baku.Jakość wykonania owiewki i sposób mocowania bardzo porządne.-lusterka do d*py, dostają silnych wibracji. ciężko ocenić odlegośćbrak owiewek, nawet symbolicznych, wkońcu to naked bike, wieje dosyć mocno pow 140km/huształtowanie baku utrudnia trzymanie się kolanamiopony fabryczne są kiepskie, szczególnie jak nie dogrzanepodczas jazdy z plecaczkiem zdaża się jakieś zawirowanie powietrza i napierdala moim kaskiem na boki jak diabli, jazda solo - problem nie występuje, wobec czego wolę jeździć solo :-)czarny jest piękny, czyszczenie nie ma końca :-)Proszę o opinię innych użytkowników Suzuki GSR 600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyro76 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 witamMoje opinia zasadniczo jest podobna do tego co opisałeś, nie mam natomiast za bardzo z czym gsr-a porównać bo to moje pierwsze moto, kupiłem go jesienią 09 i przejechałem jakieś 3000km znim spadł śnieg Na innych m. za wiele nie jeździłem wcześniej. Dopuki nie obejrzałem gsr-a chciałem kupić bandita ale jak napisałeś na wstępie gsr wygląda zajebiście Mam natomiast pytanie odnośnie owiewki. Opisałeś tą małą owiewkę która jest na zdjęciu czy kupiłeś coś większego, a na zdjęciu jest mała, pytam bo na wiosnę wybieram się na dłuższą wycieczkę, (chcemy z chłopakami pojechać do istambułu) i myślę że jakaś owiewka to byłby zdecydowanie dobry pomysłpozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANDIT_X Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 WitamJa również w sprawie owiewki mozesz podac linka do tej jaka kuupiles ?Sa owiewki PUIG - cena 330 zeta i cos tam podobnego na ebayu niemieckim widzialem i tak jakos nie moge sie zdecydować która kupic pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grasshopper Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Ja co prawda zdecydowałem się nie kupować owiewki, ale był czas, w którym mocno się rozglądałem. Moim zdaniem Ermax produkuje najlepszą stylistycznie szybę do GSR 600. Oto link: klik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ala Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Skusiłem się na oryginalną Suzuki (największa) i jestem zadowolony,ale cena kosmiczna blisko 327 EUR można ją zobaczyć na http://classic.suzuki.de/content/fr_zub.htmlmodel:Teilenummer: 99000-99074-Farbe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01baca10 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 mi jednak bardziej podoba sie ta z PUIG-a. Jak mojego moto nie sprzedam to taką właśnie kupię na przyszły sezon.Sprzedaje tylko dla tego, że żona ze mna chce jeździć i potrzebuje czegoś do dalszej turystyki. Byłem GSR-em w bieszczadach i bez owiewki tragedia. Trzeba się wlec niestety bo glowe chce urwać. Doskwiera też brak mozliwości zamocowania bagażu. Dobrze, że bylem sam to wielka torba siedziała za mną.Na miasto ten sprzęt jest świetny i nie chciałbym czegoś innego. Szkoda, że mnie nie stać na dwa motocykle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ala Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Po zamontowaniu owiewki, problem z urywaniem głowy zniknął. Można spokojnie sypać 1.60-1.80 na trasie. W tym roku jedziemy ze znajomymi na alpejskie winkle i w dolomity i z tego powodu zakupiłem kufry boczne i kufer centralny. Z tymi stelarzami i kuframi moto wygląda 'sztrasznie' :-) ale zato jest trochę miejsca na bagaż i zawsze można w 1h zdemontować te paskudne stelarze.Jestem początkujacym motonitą (15 kkm) , ale uważam że wymiana fabrycznych opon w tym modelu na Dunlop RoadSmart to prawie jak zakup innego moto. Prowadzenie i zachowanie moto znacznie się poprawiło a w winklach aż się kleją. Dodatkowo zauważyłem, że w temperaturze +5 oC, fabryczne Bt-014 kiepsko się nagrzewają i słabo trzymają, a RoadSmarty to całkiem inna bajka.Szczerze mówiąc nie spodziewałem się aż tak dużej zmiany po wymianie opon. Na RoadSmartach zrobiłem coś ok 1kkm pod koniec listopada i teraz jestem pewien, że na przełęczach górskich będę miał wystarczającą przyczepność, natomiast na Bt-014 w niskich temperaturach było bardzo kiepsko. ABS włączał się co chwilę, a drobne uślizgi na zakrętach i przy przyśpieszaniu to była norma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grasshopper Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 seldon, jakie kufry kupiłeś? Jakie wrażenia? Też noszę się z zamiarem wyjechania gdzieś dalej i zastanawiam się nad bocznymi Givi v35 i centralnym v46... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ala Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Górny Givi V46, aby mi plecaczka nie zwiało:-), sprawuje się dobrze, tylko w czasie deszczu masz cały syf w zamku, co czasem powoduje blokowanie się zamka.Dokupiłem do niego oparcie dla plecaczka i plecaczek jest bardziej wyrozumiały ;-)Jak załadujesz górny kufer na full to są problemy na wolnych górskich serpentynach, masz ciężarek dosyć wysoko od ziemi/lub zbyt blisko :-) Nie jest to kłopot, ale od razu poczujesz że moto idzie inaczej.Na kufrze pisało: max ładowność 6/10kg i 140km/h max ale to bajka, daję 10-15kg i 180-200km/h daje radę. Sprawdzałem hamowanie awaryjne przy 50,70,100 km/h i kufer stabilny, nic się nie dzieje, ale może przy hamowaniu ze 150 dostanę nim w łeb. Jakoś nie miałem chęci sprawdzać.Boczne kufry, no cóż, zobacz sobie jak wygląda stelaż i gdzie są migacze, dla mnie to całkowita porażka, już centralny spierdolił mi wygląd moto, a boczne (ze stelażem) zakładam tylko jak absolutnie muszę.PS.Nie zostawiajcie nic cennego w kufrach V46, V35 , jak mi się zaciął od syfu zamek to otworzyłem kufer ... w kilka sekundJutro zapodam zdjęcia.PozdrawiamSeldon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grasshopper Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Czyli rozumiem, że masz boczne v35, tak? Nigdzie wprost tego nie napisałeś Jak będziesz wrzucał fotki to byłbym wdzięczny za jakąś z samymi stelażami założonymi - ocenię estetykę wehikułu wtedy Dzięki za garść informacji - na pewno się przydadzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ala Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Witam,Tutaj http://www.bikepics.com/members/seldon/09gsr600/ umieściłem kilka zdjęć, owiewki i kufra V46 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyro76 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 WitamJa również w sprawie owiewki mozesz podac linka do tej jaka kuupiles ?Sa owiewki PUIG - cena 330 zeta i cos tam podobnego na ebayu niemieckim widzialem i tak jakos nie moge sie zdecydować która kupic pozdrpo obejrzeniu kilku różnych modeli w necie mnie też jakoś najbardziej podoba się PUIG i do tego jest w bardzo rozsądnej cenie, tańszą znalazłem jedynie na allegro firmy KAPPA ale jest jak na mój gust już trochę przyduża http://allegro.pl/item928510808_owiewka_sz...ki_gsr_600.html, choć może przez to skuteczniejsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01baca10 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 ta jajowata owiewka nie pasuje do GSR-a. Jednak z puiga jest fajniejsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyro76 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 ta jajowata owiewka nie pasuje do GSR-a. Jednak z puiga jest fajniejsza.fakt puig się znacznie lepiej komponuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ala Opublikowano 5 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 W związku z licznymi pytaniami o kufry V46 i V35 na stroniehttp://www.bikepics.com/members/seldon/09gsr600/umieściłem kilka zdjęć stelażów pod kufry V46 i V35 z kuframi w różnych konfiguracjach.Zainteresowani niech zwrócą uwagę na zmianę lokalizacji migaczy, poleciały :-) nad wydech.Mnie osobiście te kufry się nie podobają, ale po prostu czasami są niezbędne.Stelaż pod boczne to Givi PLX 538 (PLX538) a górny to Kappa SR116 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01baca10 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Zakupiłem właśnie owiewke tą z puiga i zamontowałem - jazda przy większych szybkościach dużo przyjemniejsza.Odebrałem też od lakiernika pług pod silnik i tez zamontowałem. Fajnie sie prezentuje.Takie zmiany wykonałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Honda NL Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Witam tez jestem posiadaczem tego Nakeda SUZUKI GSR 600 z 2007 roku. Smialo moge powiedziec ze jest to bardzo wygodny motocykl, na miasto idealny zwinny zrywny, na trase tak samo tylko warto miec szybke. Na suzi objechalem juz polowe Europy gdyz mieszkam w Holandii i cala objechalem, jezdzilem rowniez po Belgi, Francji, Niemczech, no i naszej Polsce. Co jakis czas robie trase Holandia-Polska i ten motocykl w trasie sie spisuje prawie idealnie. Mam do przejechania ok 1200 km i trzymam przewaznie stala predkosc od 120-150 km/h gdyz powyzej troszke juz wieje, nie posiadam jeszcze szybki gdyz nie znalazlem takiej ktora by idelanie spasowala. Kanapa jest wygodna gdyz na tak dlugiej trasie dopiero po przejechaniu 1000km zaczely mnie bolec 4 litery. Pozycja za kierownica jest wygodna, pozycja pasazera rowniez jest wygodna gdyz jezdze z kobieta i nie slyszalem jeszcze narzekania. Siedzisko pasazera jest szerokie wiec siedzi sie wygodnie. Którys z forumowiczow pisal ze malo spotyka osob na GSR-ach ja rowniez malo ich widze moze przydalo by sie zrobic jakis wiekszy zlot milosniko tego modelu ??? wymienic sie opiniami i poznac sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucek2509 Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Długo się zastanawiałem nad kupnem tego właśnie motorka, ale trochę przeraziło mnie to co wyczytałem na różnych forach, a mianowicie pękające główki ramy, miał ktoś z tym do czynienia czy to po prostu mit?Sprzęt fajny ale nie chciał bym się wpakować w minę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriu13 Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Długo się zastanawiałem nad kupnem tego właśnie motorka, ale trochę przeraziło mnie to co wyczytałem na różnych forach, a mianowicie pękające główki ramy, miał ktoś z tym do czynienia czy to po prostu mit?Sprzęt fajny ale nie chciał bym się wpakować w minę Czesc ja mam GSRke od maja i zrobiłem juz 7tys i nic mi nie pekło , Ale tez miałem ten sam problem , najważniejsze zeby niemiała ''dzwona ''.Ja niezałuje ze ją mam jest zaje..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinK. Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Witam kolegów i koleżanki.Moje pytanie dotyczy napisów "GSR" oraz "Suzuki" na zadupku.Chciałbym dowiedzieć się czy w orginale napisy te były malowane czy są to nalepki ?Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onkel pyjter Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 chyba naklejki, muszę sprawdzić. Na pewno krążą po allegro zestawy naklejek, wyglądają przyzwoicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onkel pyjter Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 sprawdziłem - naklejki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaelloEs Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Tez wczoraj wracając do szyb kupiłem tą z Puig-a przyciemniana, powiem Wam muszę sie przyzwyczaić, nie ukrywam, że bez tego lepiej zawsze(przynajmniej tak myslałem) motocykl wygladał. Zobaczymy, pojezdze i zobacze roznice. Tak jak pisaliscie, przy wiekszych predkosciach kask chce spac;/ Raz na autostradzie lecialem 221 i moze jeszcze by poszedł ale jezeli chodzi o wiatr to porazka... Mam nadzieje, ze teraz wydane te ponad 300 złotych poprawi konfort jazdy(nie tylko przy wiekszych predkosciach).Może ktoś z Was sie wypowie na temat tych Puig-ów, jakie odczucia bez i po załozeniu:) Czy czasami nie będzie telepotała ta owiewka?? Mocowanie tylko przy dole, nawet nie dołozyli jakiegos wspornika... Aaa i mogła by byc troche wyzsza choć to juz pewnie zepsuło by zadziorny charakter GSR-a:PSzkoda, ze taka pogoda, juz dawno bym ja testował Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Liero Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 WitamNa początku czerwca planuje zakup motocykla, chciałem się dowiedzieć czy przy moim wzroście tj. 196 cm GSR będzie dobrym wyborem, czy będzie wygodny i czy nie będzie za mały ?Dziękuje za odpowiedź Pozdrawiam Liero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unfamiliar Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Hehehe. Ja mam 191 i WSZYSTKIE jakich dosiadałem są dla mnie za małe. Wyjątek - VARADERO, ale nie każdy to lubi. No i nie mierzyłem się jeszcze z cruiserami.W czerwcu śmigam na testy HD do Krakowa to się obaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.