Jump to content

ala

Użytkownicy
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

    Never

Community Reputation

0 Neutralna

About ala

  • Rank
    Podglądacz
  • Birthday 01/01/1950
  1. Witam, szukam jakieś fajnej miescówki, placu asfaltowego, gdzie można by było po południu lub w weekend pobawić się na moto. Raczej nie parking pod supermarketem.Ważna dla mnie jest nawierzchnia, wolałbym aby było więcej asfaltu niż dziur.Jeśli znacie takie miejsce, to podajcie lokalizacje lub piszcie na PWLokalizacja: do ok 20-30 km od Mikołowa
  2. Wyszukiwarka dalej nie działa.Z mojego doświadczenia napisanie porządnej wyszukiwarki dla forum z prezentacja wyników, to maks kilka godzin, no może 1 dzień, jeśli ma być ‘super full wypas’, a na Śląsku będzie co najmniej setka firm, i kilka setek ‘domorosłych’ programistów, którzy wykonają to za niewielką kasę. Może administratorzy tego forum uraczą nas porządną wyszukiwarką, zamiast czekać aż google to forum zindeksuje. Chyba więcej tracicie na niezadowolonych użytkownikach niż te kilka złotych na wyszukiwarkę.PSW żaden sposób się nie reklamuje i nie oferuję swoich usług, po prostu już tracę cierpliwość.
  3. ala

    Suzuki Gsr 600

    W związku z licznymi pytaniami o kufry V46 i V35 na stroniehttp://www.bikepics.com/members/seldon/09gsr600/umieściłem kilka zdjęć stelażów pod kufry V46 i V35 z kuframi w różnych konfiguracjach.Zainteresowani niech zwrócą uwagę na zmianę lokalizacji migaczy, poleciały :-) nad wydech.Mnie osobiście te kufry się nie podobają, ale po prostu czasami są niezbędne.Stelaż pod boczne to Givi PLX 538 (PLX538) a górny to Kappa SR116
  4. ala

    Suzuki Gsr 600

    Witam,Tutaj http://www.bikepics.com/members/seldon/09gsr600/ umieściłem kilka zdjęć, owiewki i kufra V46
  5. ala

    Suzuki Gsr 600

    Górny Givi V46, aby mi plecaczka nie zwiało:-), sprawuje się dobrze, tylko w czasie deszczu masz cały syf w zamku, co czasem powoduje blokowanie się zamka.Dokupiłem do niego oparcie dla plecaczka i plecaczek jest bardziej wyrozumiały ;-)Jak załadujesz górny kufer na full to są problemy na wolnych górskich serpentynach, masz ciężarek dosyć wysoko od ziemi/lub zbyt blisko :-) Nie jest to kłopot, ale od razu poczujesz że moto idzie inaczej.Na kufrze pisało: max ładowność 6/10kg i 140km/h max ale to bajka, daję 10-15kg i 180-200km/h daje radę. Sprawdzałem hamowanie awaryjne przy 50,70,100 km/h i kufer stabilny, nic się nie dzieje, ale może przy hamowaniu ze 150 dostanę nim w łeb. Jakoś nie miałem chęci sprawdzać.Boczne kufry, no cóż, zobacz sobie jak wygląda stelaż i gdzie są migacze, dla mnie to całkowita porażka, już centralny spierdolił mi wygląd moto, a boczne (ze stelażem) zakładam tylko jak absolutnie muszę.PS.Nie zostawiajcie nic cennego w kufrach V46, V35 , jak mi się zaciął od syfu zamek to otworzyłem kufer ... w kilka sekundJutro zapodam zdjęcia.PozdrawiamSeldon
  6. ala

    Suzuki Gsr 600

    Po zamontowaniu owiewki, problem z urywaniem głowy zniknął. Można spokojnie sypać 1.60-1.80 na trasie. W tym roku jedziemy ze znajomymi na alpejskie winkle i w dolomity i z tego powodu zakupiłem kufry boczne i kufer centralny. Z tymi stelarzami i kuframi moto wygląda 'sztrasznie' :-) ale zato jest trochę miejsca na bagaż i zawsze można w 1h zdemontować te paskudne stelarze.Jestem początkujacym motonitą (15 kkm) , ale uważam że wymiana fabrycznych opon w tym modelu na Dunlop RoadSmart to prawie jak zakup innego moto. Prowadzenie i zachowanie moto znacznie się poprawiło a w winklach aż się kleją. Dodatkowo zauważyłem, że w temperaturze +5 oC, fabryczne Bt-014 kiepsko się nagrzewają i słabo trzymają, a RoadSmarty to całkiem inna bajka.Szczerze mówiąc nie spodziewałem się aż tak dużej zmiany po wymianie opon. Na RoadSmartach zrobiłem coś ok 1kkm pod koniec listopada i teraz jestem pewien, że na przełęczach górskich będę miał wystarczającą przyczepność, natomiast na Bt-014 w niskich temperaturach było bardzo kiepsko. ABS włączał się co chwilę, a drobne uślizgi na zakrętach i przy przyśpieszaniu to była norma.
  7. ala

    Suzuki Gsr 600

    Skusiłem się na oryginalną Suzuki (największa) i jestem zadowolony,ale cena kosmiczna blisko 327 EUR można ją zobaczyć na http://classic.suzuki.de/content/fr_zub.htmlmodel:Teilenummer: 99000-99074-Farbe
  8. WitamKilka zdjęć z rozpoczęcia sezonu w Mikołowiehttp://www.mikolow.pl/index.php?mod=galeri...ia&gid=1552http://www.mikolow.pl/index.php?mod=galeri...ia&gid=1551
  9. ala

    Suzuki Gsr 600

    Jestem właścicielem Suzuki GSR 600 od kilku miesięcy, przejechałem nim 10 kkm i chętnie wymienie się opiniami z innymi użytkownikami tego modelu, w okolicach raczej nie widuję za często takiego sprzętu, w Chudowie widziałem może ze 2 inne GSR'yMoje subiektyne wrażenia:+zajebisty designkonkretna dopracowana konstrukcja (brak niedoróbek jak np w innym Suzuki)dynamika OK, na razie 100 kucyków mi wystarczabiegi 1,2 bardzo złagodzone, brak nerwowości, chociaż 100km/h na 1 biegu to nie problemskrzynia ciasna, przy jeździe dynamicznej zer0 problemów, szybko i cicho, przy wolnej jakośtak średnio,pozycja bardzo wygodna, siedzenie wygodne, nawet na dłuższe trasy, plecaczek też nie narzeka, chociaż dla świętego swojegospokoju zamontowałem ochydny kufer centralny, mam pewność że mi plecaczka nie zwieje ;-)tłumik pod siedzeniem pasażera nie przeszkadza, nawet w korkach za mocno nie grzeje, plecaczek nie narzekaw połowie sezonu zamontowałem fabryczną owiewkę i cieszę się że dopiero po 4.5kkm, po pierwszej jeździe z owiewką ( ok 100km) moje wrażenia totrzy razy odcieło mi zapłon przy 14k rpm/min, predkość przelotowa większa o 30% niz zwykle, smerfy trafiły mnie z 160 na liczniku na 70 :-( ale darowały :-)Teraz mogę powiedzieć, że z fabryczną owiewką można spokojnie długo latać 150-160 bez kładzenia się na baku.Jakość wykonania owiewki i sposób mocowania bardzo porządne.-lusterka do d*py, dostają silnych wibracji. ciężko ocenić odlegośćbrak owiewek, nawet symbolicznych, wkońcu to naked bike, wieje dosyć mocno pow 140km/huształtowanie baku utrudnia trzymanie się kolanamiopony fabryczne są kiepskie, szczególnie jak nie dogrzanepodczas jazdy z plecaczkiem zdaża się jakieś zawirowanie powietrza i napierdala moim kaskiem na boki jak diabli, jazda solo - problem nie występuje, wobec czego wolę jeździć solo :-)czarny jest piękny, czyszczenie nie ma końca :-)Proszę o opinię innych użytkowników Suzuki GSR 600
  10. Witaj,Mam tank bag'a z systemem quick-lock i jestem bardzo zadowolony. Cały bag jest usztywniany i trzyma się nad bakiem i nic nie rysuje. Mocowanie quick-lock mam plastikowe i po prawie roku użytkownia nie widać jakiegoś zużycia. Kupiłem model Engage jako odpwiednik do oryginalnego Suzuki - jest dokładnie taki sam (tylko logo inne) a cena 50 % z logo Suzuki.Wadą tego systemu jest zamocowany na stałe uchyt na baku, jazda bez tank bag'a to czyste szaleństwo, nawet przy niewielkiej prędkości w sytuacji awaryjnej, uchyt będzie robił za haki, kóre wyrwą Ci 'serce' ;-) Dlatego zawsze go zakładam, czy jest potrzebny czy nie.
  11. WitamDziękuję za podpowiedz, powalczyłem z tymi wibracjami i na kierownicy OK, a na lewym podnóżku już też :-)Podam rozwiązanie problemu podnóżka bo dosyć dziwne:1) miesiąc temu zauważyłem na główce amora tylniego odprysk chromu na spawie o długości ok 2mm2) Z tymi problemami byłem w Suzi-Moto w Tychach i stwierdzili że wszystko OK(moim zdaniem nie)3) w tym tygodniu(po ok 2,5k km od pierwszej rysy) podczas czyszczenia i smarowania łańcucha zauważyłem, że odprysk chromu ma ok 6-7 mm(do amortyzatora przyspawana jest tuleja do której wchodzi śruba mocująca do ramy, rysy na tym właśnie spawie - słowami laika)4) byłem na przeglądzie w Suzi Tychy we wtorek i po sprawdzeniu stwierdzili że amor ma mikro pęknięcia (na tym spawie)5) mam nowy amor - i brak 'pozytywnych' wibracji na lewej stopceCieszę się że zauważyłem te rysy w chromie spawu i spytałem się czy to coś poważnego, nie znam się na mechanice a kilka milimetrów mniej chromu w tym miejscu to nie problemWiadomo co by się stało jak by amor poleciał podczas jazdy.Ciekawe ilu z nas ogląda swój tylny amor w poszukiwaniu pęknięć ? Ja jakoś nie szczególnie, to tylko przypadek.
  12. Witam,mam taki problem, który narasta w miare przejechanych kkm.Najpierw zauważyłem drgania kierownicy w okolicach 7k rpm, takie typowe wibracje góra dół,a teraz doszły do tego bardzo silne i uciążliwe drgania lewego podnóżka przy tych samych obrotach,prawy OK.Prędkość i bieg tutaj nie mają znaczenia, tylko zakres obrotów 7-8 k rpm.Oddałem moto do serwisu, gdzie stwierdzono że wszystko jest OK, jakoś tego nie jarzę, skoro miesiąc temu nie było żadnych uciążliwych drgań, a teraz są to coś jest nie tak.Drgania nasilają się, za chwilę mi lewą nogę urwie ;-) , a serwis dalej twierdzi że to normalne !Proszę o podpowiedź co sprawdzić, gdzie szukać przyczyny, ew. jak walczyć z serwisemCo ja sprawdziłem:stan opon OKciśnienie w oponach OKnaciąg łańcucha OKwizualnie i namacalnie jakieś luzy, niedokręcone śruby, nie stwierdziłem
  13. ala

    Zmiana Stajni

    WitamZapowiedziałem zapodać info po pierwszym przeglądzie więc:- pierwszy przegląd w Suzi-Moto w TychachPLUS'y+ termin przeglądu bardzo przystępny już w dwa dni zgłoszeniu do przeglądu+ obsługa miła i konkretnaMINUS'y- przegląd zamiast 1,5 godziny trwał 3 godziny, no ale spoko termin był przystępny i jestemcierpliwy,- drugi raz dostałem moto uwalone z oleju!!!!!!! Za pierwszym razem jak go odbierałem to pokrywa była mokra z oleju, ale po przeglądzie to już była totalnie ujeb..na. Od korku wlewu cała pokrywa!Moim zdaniem to nie jest niedopatrzenie, tylko po prostu brak kultury mechanika.Chyba proste dla większości ludzi, że jak coś zapaskudzę to trza wytrzeć ?Oficjalny dealer Suzuki i nie ma do cholery kawałka szmaty ?? lub ręcznika papierowego.Przecież nie oczekiwałem mycia i polerowania, tylko odrobiny kultury.Bardzo źle mi to wróży na przyszłość.W sobotę wezmę jakąś czystą szmatę i chyba im zawiozę, może ktoś inny dostanieczyste moto po wymianie oleju.
  14. gratulacje i przyczepności przez cały sezon
  15. Szczere gratulacje :-) i udanego sezonu oraz porządnej przyczepności.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.