Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Honda 600rr


zajc600rr

Rekomendowane odpowiedzi

Napisze co nie co o hondzi.Lekka, poręczna, uwielbia winkle.Brakuje jej mocy do 8 tyś, także jak chcesz atrakcji to kręc pomiędzy 8 a 15 tyś obr.Przy ostrzejszej jeździe łyknie Ci 10 litrów wachy ale bez obaw jest wskaźnik paliwa.tak samo umiarkowanie spali oleju (ok 0,3L na 1000)Dobre hamulce/ zawieszenie.Nie nadaje sie na dłuższe trasy, łapy dretwieją. Motocykl czasem wpada w shimmy przy mocniejszym odkręceniu na nierównej drodze (norma)Ładna stylistyka, duzo i w miare tanie czesci na rynku wtórnym.Ogólnie bedziesz zadowolony!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj tak, wydech daje w dupe, jaja na twardo po godzinie jazdy. Nie wspominajac o upalnych dniach. Motocykl idelany dla kogoś o wzroście 170cmCo do serwisu, drogie świece, jedna sztuka ok 100zł i nie ma zamiennika (poprostu w standardzie irydówki)Raz na 24 tyś taki wiekszy wydatek (regulacja zaworów, świece, etc) śmigasz dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

mialem 3x 600rr (2x03'1x06') typowa honda nudna jak flaki z olejem , wymiana swiec prosi o pomste do nieba, wszystko upchane pod pseudo bakiem z racji wydechu, w temp powietrza powyzej 30 st non stop sie gotuje , jeden wentylator niewyrabia ( awarie wiatraka) zygajacy plyn chlodniczy wiec czesta kontrola jego stanu( w sumie codzienna)dobre hamulce stabilnosc prowadzenie przezucanie z winkla w winkiel,silnik zamulony , cos tam podryguje przy czerwonym polu, pali jak pojebany, pekajace plastiki , szczegolnie tyl i czacha w mocowaniu lusterek i przy dolocie ,motocykl dla ludzi o wroscie chyba 165cm i dlugich nogach by dosiegnac do ziemi , na tor stunt ok , na codzien wybral bym 636 i pare napinaczy rozrzadu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja tam cały sezon śmignąłem na rr i jestem zadowolony. Prowadzi się rewelacyjnie, hamulce ciacia. Faktycznie pazury pokazuje od 8 tyś ale to plus jeżeli chodzi o motonitów, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z poważniejszymi maszynami. Powyżej 8 tys obrotów robi się wściekła ale co za tym idzie pali sporo. Ale kto by tam patrzał na spalanie to w końcu sportowy motocykl. Mam 185 cm wzrostu i jakoś na pozycję za kierownicą nie narzekam. Nadgarstki- bolą po dłuższej trasie ale jest to do wytrzymania. Reasumując- jak na pierwszy poważny motocykl jak najbardziej polecam. Świetnie się prowadzi i wygląda zaje....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 1 rok później...
  • 2 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...

Ja ostatnio zamieniłem się i przesiadłem z mojej R6 na 600 RR - moje uwagi : pozycja bardziej męcząca - dużo bardziej czuć ciężar na rękach , siedzenie dużo twardsze , wydech TwoBrothers bardzo mocno słyszalny pod kaskiem. Generalnie po powrocie do mojego motocykla wynika , że u siebie mam bardziej miękko i komfortowo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Ja nie powiem złego słowa na temat tego motocykla. Dla mnie jedyna jego wada to twarde siedzenie, które faktycznie daje w kość przy dłuższej jeździ i jeżeli ktos jest niski nie polecam ja przy wzroscie 165cm dostaje do ziemi na palcach więc stabilność jest średnia. Motocykl bardzo zwinny, super się prowadzi oprócz własnie wspomnianego wpadania w shimmy. Pozatym bezawaryjny, wdzięczny motocykl. Naprawde polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.