Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Vfr 1200


dogbert

Rekomendowane odpowiedzi

No jak dla mnie to wyglad jest przerazajacy. Normalnie owiewka z nadwyzek akcesoryjnych do HD tyl za bardzo mi sie kojarzy z CBF1000. Jakby poskaldane z kawalkow co leza na magazynie. Porazka, normalnie brzydsze niz moja nauczycielka muzyki z czasow podstawowki Zreszta samo ogladajcie:http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...icial-pictures/i wieksze zdjecia :http://www.leftlanenews.com/cars/image_pop...Fhonda-v4-1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A mnie nie wiem czemu jakoś z BMW sie kojarzy sylwetką... Trudno mi powiedziec co leży mi na sercu jak patrze na tą VFR ale wrażenie jakie odnoszę - kiedyś sylwetką przypominał sportowego turystę, a teraz to już wygląda jak turysta...PS. Nie wytrzymam, musze napisać - ten tłumik to koszmar.... jednak pewnych rzeczy nie powinno sie zmieniać i zawsze bede twierdził że normalne kominy były najlepsze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no chyba sobie jaja robią, toż to nie ma prawa nazywać się VFR, z przodu ochydny, z tyłu paskudny a wydech to masakra, a miałem nadzieje że nowa VFR będzie ciekawsza i taka bardziej klasyczna ś.p Gixer napisał swego czasu że VFR skończyła się na modelu RC36II, i chyba tak już niestety zostanie, a szkoda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stara VFR i nowa VFR mają wspólny jednoramienny wahacz. Podobnie zresztą jak stara i nowa Diversion wspólne mają 4 cylindry w rzędzie. To sie teraz wszyscy fani VFR będą burzyć. Do tej pory uważali że v-tec to już nie VFR, a co powiecie o tym? Niestety v-tec to była ostatnia prawdziwa VFR, a nowa to mnie osobiscie przypomina DN-01 Widocznie tak teraz będzie wyglądać nowa linia "dizajnerska" hondy.To już nie VFR, to VFR1200...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pojawia się coś nowego, zawsze to samo. Nie znamy tego, boimy się jesteśmy sceptycznie nastawieni i reagujemy negatywnymi opiniami. Co to ma być? że to w ogóle nie motocykl jest, że dwudziestoletnia RC36 to była VFR a to jakiś grat. Tak już było z nowym Fajerem, tak jest z każdym nowym motocyklem. Poczekajmy na model produkcyjny, pierwsze testy i opinie użytkowników. Znając markę jestem pewien że to będzie zajebista konstrukcja. Cztery gary w układzie V, 1200 cm3. Tego jeszcze nie było. Ta VFR będzie wymiatać okrutnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dwadzieścia lat temu nie było jeszcze RC36, była RC24 jeszcze no bo RC36 jest dobra bo nie jest przybajerowana jakimiś tam wtryskami czy innymi vtecami jest poprostu niezawodna, tak samo jest z Fajerami, wielu uważa że dobre fajery skończyły się w 2000r wraz z nadejściem 929 , więc chyba coś w tym jest że kiedyś Honda robiła lepsze i trwalsze moto według mnie Honda wprowadza zbyt drastyczne zmiany w swoich modelach i wątpie żeby VFR1200 podbiła rynek, ale czas pokaże może wersja produkcyjna będzie całkiem inaczej wyglądać, mam przynajmniej taką nadzieję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie to nigdzie na stronie MCN nie nazwano tego motocykla VFR'a.Polski scigacz.pl od razu tak go nazwal... jak sie to bedzie nazywac jak trafi do salonow trudno stwierdzic, w UK powiadaja ze traktuja to jako nastepce XX'a a nie VFR'y pomimo silnika V4.Pozyjemy zobaczymy... ciekawe czy silnik na kolach zebatych czy jednak na lancuszakch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

w zeszłym sezonie tez czekalismy na nową vfrke i dupa.
No i jednak prawda. Z ciekawostek - silnik z 3 walkami rozrzadu - jeden walek na przednie cylindry i 2 na tylnie do tego Vtec dzialajacy na wszystkie zawory tylnich cylindrow, dwa sprzegla i zmiana biegow przyciskami. A na dokladke, przednie cylindy o mniejszej srednicy niz tylne.Za pare dni pewnie wypuszcza powiekszony artykul do netu.http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...high-tech-bike/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jednak prawda. Z ciekawostek - silnik z 3 walkami rozrzadu - jeden walek na przednie cylindry i 2 na tylnie do tego Vtec dzialajacy na wszystkie zawory tylnich cylindrow, dwa sprzegla i zmiana biegow przyciskami. A na dokladke, przednie cylindy o mniejszej srednicy niz tylne.Za pare dni pewnie wypuszcza powiekszony artykul do netu.http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...high-tech-bike/
W poprzednim wydaniu poswieconym tej niby nowej VFR'ce pisalo to samo... i NIE sa to oficjalne informacje tylko DOMYSLY autora ktory bije piane... technicznie Honda mozliwosci konstrukcji takiego silnika ma, ale nikt nigdy/nigdzie nie powiedzial/potwierdzil ze te cuda na kiju beda w nowym silniku.I czy jesli beda to beda w silniku VFR czy nowej PanEuropy... bo pisali ze nowy silnik V4 bedzie baza dla kilku modeli, VFR'y i PanEuropy wlasnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.