dogbert Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 No jak dla mnie to wyglad jest przerazajacy. Normalnie owiewka z nadwyzek akcesoryjnych do HD tyl za bardzo mi sie kojarzy z CBF1000. Jakby poskaldane z kawalkow co leza na magazynie. Porazka, normalnie brzydsze niz moja nauczycielka muzyki z czasow podstawowki Zreszta samo ogladajcie:http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...icial-pictures/i wieksze zdjecia :http://www.leftlanenews.com/cars/image_pop...Fhonda-v4-1.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonnio Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Szczerze pisząc to taki jakiś bez czegoś... Tak jakby mu jakiegoś mocnego akcentu brakowało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elvis Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Jestem skłonny przyznać że Honda robi jedne z lepszych motocykli, a V4 to chyba naj ale takiego czegoś się dopuścić. Jak to jeździ jak wygląda to nie ma prawa nazywać się VFR!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawasaki Ninja Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Tak jak ktos tu powiedzial wczesniej brakuje tego czegos nawet juz bym mogl ta lampe przezyc ktora mi do gustu nie przypadla. Dobrze zauwazylem, czy ona jakas wysoka jest?Znaczy ze siedzisko jest wysoko zamontowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 lampa tragedia, za to kardan, mniam. ten uchwyt do rejestracji to troche przydlugi a zadupek za krotki.Ciekawe kiedy ujzy swiatlo salonow i kiedy bedzie mozna zrobic jazde probna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudek17 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 A mnie nie wiem czemu jakoś z BMW sie kojarzy sylwetką... Trudno mi powiedziec co leży mi na sercu jak patrze na tą VFR ale wrażenie jakie odnoszę - kiedyś sylwetką przypominał sportowego turystę, a teraz to już wygląda jak turysta...PS. Nie wytrzymam, musze napisać - ten tłumik to koszmar.... jednak pewnych rzeczy nie powinno sie zmieniać i zawsze bede twierdził że normalne kominy były najlepsze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BACA Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 no chyba sobie jaja robią, toż to nie ma prawa nazywać się VFR, z przodu ochydny, z tyłu paskudny a wydech to masakra, a miałem nadzieje że nowa VFR będzie ciekawsza i taka bardziej klasyczna ś.p Gixer napisał swego czasu że VFR skończyła się na modelu RC36II, i chyba tak już niestety zostanie, a szkoda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorier Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 Stara VFR i nowa VFR mają wspólny jednoramienny wahacz. Podobnie zresztą jak stara i nowa Diversion wspólne mają 4 cylindry w rzędzie. To sie teraz wszyscy fani VFR będą burzyć. Do tej pory uważali że v-tec to już nie VFR, a co powiecie o tym? Niestety v-tec to była ostatnia prawdziwa VFR, a nowa to mnie osobiscie przypomina DN-01 Widocznie tak teraz będzie wyglądać nowa linia "dizajnerska" hondy.To już nie VFR, to VFR1200... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gezo Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 Hmmm... Ten przód rzezcywiscie nie zbyt urodziwy ale przynajmniej jakiś i nie tuzinkowy. Sylwetka tez mi się kojarzy troche z BMW i nie jest zła, 1200cm i kardan to tylko na plus i tu VFRa chce chyba bardziej wkoptować się w pełni turystyczną działke FJRy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MADBALL Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 Jak pojawia się coś nowego, zawsze to samo. Nie znamy tego, boimy się jesteśmy sceptycznie nastawieni i reagujemy negatywnymi opiniami. Co to ma być? że to w ogóle nie motocykl jest, że dwudziestoletnia RC36 to była VFR a to jakiś grat. Tak już było z nowym Fajerem, tak jest z każdym nowym motocyklem. Poczekajmy na model produkcyjny, pierwsze testy i opinie użytkowników. Znając markę jestem pewien że to będzie zajebista konstrukcja. Cztery gary w układzie V, 1200 cm3. Tego jeszcze nie było. Ta VFR będzie wymiatać okrutnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BACA Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 dwadzieścia lat temu nie było jeszcze RC36, była RC24 jeszcze no bo RC36 jest dobra bo nie jest przybajerowana jakimiś tam wtryskami czy innymi vtecami jest poprostu niezawodna, tak samo jest z Fajerami, wielu uważa że dobre fajery skończyły się w 2000r wraz z nadejściem 929 , więc chyba coś w tym jest że kiedyś Honda robiła lepsze i trwalsze moto według mnie Honda wprowadza zbyt drastyczne zmiany w swoich modelach i wątpie żeby VFR1200 podbiła rynek, ale czas pokaże może wersja produkcyjna będzie całkiem inaczej wyglądać, mam przynajmniej taką nadzieję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hakalele Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 W Hondzie chyba ostatnio za design jest odpowiedzialny jakis sabotazysta z konkurencji ,zaczelo sie wszystko od nowego fajera, teraz to, az strach sie bac co i jak bardzo oszpeca jako nastepne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris2k Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 W zasadzie to nigdzie na stronie MCN nie nazwano tego motocykla VFR'a.Polski scigacz.pl od razu tak go nazwal... jak sie to bedzie nazywac jak trafi do salonow trudno stwierdzic, w UK powiadaja ze traktuja to jako nastepce XX'a a nie VFR'y pomimo silnika V4.Pozyjemy zobaczymy... ciekawe czy silnik na kolach zebatych czy jednak na lancuszakch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 VFRa nigdy nie była zbyt piekna ale to cos to juz przesada na maxa. nie moge tego kupic bo za kazdym razem jak bym wchodzil do garazu szlag by mnie trafiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patyk Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Jest po prostu inny i myślę, że przeciwnikom tego wyglądu z czasem się opatrzy, a duża liczba klientów będzie tą innością zafascynowana. Na tych zdjęciach motocykl jest czarny, malowanie może odmienić jego wizerunek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudek17 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 VFRa nigdy nie była zbyt piekna ale to cos to juz przesada na maxa. nie moge tego kupic bo za kazdym razem jak bym wchodzil do garazu szlag by mnie trafiałHeh, bart, poprawiłes mi humor tym tekstem niemiłosiernie, dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koli Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Jakaś taka nijaka...niby coś z czymś a jednak jakoś takie dziwne...oryginalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Jak ktoś wyzej pisał bedzie w malowaniu całkiem inaczej wyglądać.Jest inna ta lampa sprawia, żę będzie sie wyróżniać.V4 bedzie bardzo ciekawe, kardan bedzie to szybki Turystyk.A mi sie podoba i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredvfr Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Nie przypadła mi do gustu ale nie wiadomo czy to nowa VFR wkońcu. Raz że rejestrowana w grudniu, kalifornijskie blachy. Tester w koszulce Triumpha...Może jakaś przeróbka czegoś bo wahacz jakby niemiecki Wolałbym takie cos:http://vfr1200.org/img/honda_vfr_1200_side.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dogbert Opublikowano 29 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Wolałbym takie cos:http://vfr1200.org/img/honda_vfr_1200_side.jpgZa bardzo podobne do STX1300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 co będzie to będzie , jak wyjdzie na rynek to sie oceni, narazie nie ma sie co podniecać zapowiedziami wiadomo jaka jest aktualnie sytuacja na rynku...w zeszłym sezonie tez czekalismy na nową vfrke i dupa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dogbert Opublikowano 15 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 w zeszłym sezonie tez czekalismy na nową vfrke i dupa.No i jednak prawda. Z ciekawostek - silnik z 3 walkami rozrzadu - jeden walek na przednie cylindry i 2 na tylnie do tego Vtec dzialajacy na wszystkie zawory tylnich cylindrow, dwa sprzegla i zmiana biegow przyciskami. A na dokladke, przednie cylindy o mniejszej srednicy niz tylne.Za pare dni pewnie wypuszcza powiekszony artykul do netu.http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...high-tech-bike/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris2k Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 No i jednak prawda. Z ciekawostek - silnik z 3 walkami rozrzadu - jeden walek na przednie cylindry i 2 na tylnie do tego Vtec dzialajacy na wszystkie zawory tylnich cylindrow, dwa sprzegla i zmiana biegow przyciskami. A na dokladke, przednie cylindy o mniejszej srednicy niz tylne.Za pare dni pewnie wypuszcza powiekszony artykul do netu.http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...high-tech-bike/W poprzednim wydaniu poswieconym tej niby nowej VFR'ce pisalo to samo... i NIE sa to oficjalne informacje tylko DOMYSLY autora ktory bije piane... technicznie Honda mozliwosci konstrukcji takiego silnika ma, ale nikt nigdy/nigdzie nie powiedzial/potwierdzil ze te cuda na kiju beda w nowym silniku.I czy jesli beda to beda w silniku VFR czy nowej PanEuropy... bo pisali ze nowy silnik V4 bedzie baza dla kilku modeli, VFR'y i PanEuropy wlasnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spazz Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 A tam opowiadasz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2vfrman Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Made in china Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.