Qe eQ Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 No wiec tak, planuje powoli zakup czegos wiekszego.Jezdze od 11 roku zycia, bla bla bla, mam to prawko wymarzone a1 teraz chodze na kurs na A.Wiec, rozgladam sie za lekkimi motorami, w oko wpadla mi Cbr'ka 600rr, ktos powie mi cos o tym motorze? Bo, ze malo wygodny to wiem PNo i ewentualnie jak ktos zna-jakies inne lekkie motory, bo taki chyba latwiej bedzie 'okielznac' na poczatku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 na dłuższe trasy odpada z racji drętwiejących nadgarstków, takze sprzet idealny na tor albo na wyloty wokół komina. Druga sprawa to gorące siedzenie zarówno kierowcy jak i pasażera po dłuższej jeździe (tłumik pod siedzeniem)Wręcz nie lubi jazdy we 2 i jest bardzo czuła w czasie jazdy na ruchy pasazera.Sprzet bezawaryjny, lekko sie prowadzi, poręczny.Świetne hamulce, ciekłokrystaliczny wskaźnik paliwa, temperatury, zegarek.co do serwisu to zawory co 24 tyś km, świece tak samo (cena jednej dochodzi do 100zł i zamiennika nie wsadzisz)Drogie sportowe tłumiki (zwykłego nie zaadoptujesz z racji umiejscowienia pod zadupkiem)spalanie ok pod warunkiem że kręcisz do 6 tys obr, powyzej pije do 10 litrów.do 8 tysięcy obr. oddaje delikatnie swoja moc, powyżej dopiero czuc że zyje.POLECAM! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qe eQ Opublikowano 24 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Na twoja opinie po cichu liczylem Podgrzewane siedzenie? brzmi bombastycznie. Mozna jesienia sie nie bac o zmarzniete posladki A tak na powaznie, co rozumiesz przez 'dluzsze trasy'?Jak da sie 100-200km przejechac to starczy, bo jak bym chcial dalej to bym szukal turystyka.i cos gdzies sie doczytalem, ze od 2005 zmienielo sie przednie zawieszenie itd nie? Wiec raczej jak juz to szukac od 05 w gore? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc600rr Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Mam taki sprzęt z roku 2006. Jestem mega zadowolony. Prowadzi się rewelacyjnie,jazda z plecakiem nie sprawia większego kłopotu pod warunkiem,że wie co ma robić.Prawda,że jak zaczyna się wiercić to czuć to na kierownicy. Nadgarstki-bolą ale jest to strikte sportowy motocykl więc nie powinno to dziwić z racji na pozycje za kierownicą.Lubi dużo "wypić" ale kupując taki sprzęt nie patrzy się na oszczędzanie.Jak napisał DANVIELD od 8 tyś obrotów motocykl staje się "wściekły" i wyrywa się spod tyłka.Hamulce-bez stalowego oplotu dają rade za co dużyyy + POLECAM!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 do 8 tysięcy obr. oddaje delikatnie swoja moc, powyżej dopiero czuc że zyje.moge potwierdzic, od 8 000 rpm, nie rozruznisz jaka to pojemnosc.co do reszty sie zgodze, dodam, ze skrzynia biegow pracuje b. kulturanie. Radze jednak uwazac, bo moze zaskoczyc a moto nie nadaje sie do przesiadki z / po 125 ccm ( co prawda sa wyjatki ale.... ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 skrzynia lubi zmiane biegów bez sprzegła czy to w góre czy to w dół, bez zgrzytów i trzasków natomiast ze sprzęgłem zmiane słychac głosniejszym "klik"z dołu poprostu śpi, natomiast powyżej 8K obr przy pełnym otwieraniu manetki, jak mały pocisk,na 1 uzyskujemy po ok 4 sec 120 km/h po chwili lekko 200 i nie czuc na tym motocyklu prędkości.maxymalna prędkosc na standardowym przełożeniu (licznikowe)model 2003~2004 uzyskałem 262km/hmodel 2005 - 270km/hco do podgrzewanego siedzenia to po ostrej jeździe po 30 km, daje w "dupe"trasa powyżej 100 km, daje znać w nadgarstki, rece poprostu dretwieją, tymbardziej jadac np 90 km/hna kierownice przenosza sie lekkie drgania, ale jak juz przyspieszymy powyżej 6 tys obr na ostatnim biegu, owe znikają.Także do spokojnej jazdy niebardzo ten motocykl sie nadaje, lubi byc kręcony a kulturalne prędkości zaczynają sie od złoty trzydzieści do 160.Nagłe wyprzedzanie auta, zmiana toru jazdy dla tego motocykla to ekspresowe wykonanie rozkazu bez zająknięcia, przy tym wogóle nie czuc jej masy. Inwestujesz w najlepsze opony? Ten motocykl sie odwdzieczy za to (na +)łyka olej powyżej 8 tys obr(ok 0,4L na 1000), ale naprawde warto!Co do modelu 2005 z którym tez miałem do czynienia, moge powiedziec iz lepiej reaguje na gaz, zawieszenie up-side-down, zmodyfikowane owiewki.Reszta jak w modelach 03~04 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qe eQ Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Zawsze lyka olej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc600rr Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Jak kręcisz na obroty to łyka.Nie wiem jak przy spokojnej jeździe(bo nie po to go skonstruowano)ale przy odkręcaniu manetki łyknie jak każdy "sport" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qe eQ Opublikowano 27 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 a tlumika nie da sie czyms 'opatulic' bo po glebszym zastanowieniu to wpadlem na to, ze jednak gorace posladki to nie o czym marze chociaz to nie wada ktora by mnie odciagnela od tego motorku ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 co do 600rr pali w ***j , niejezdzi to wogole, hamulce brzytwa, prawie bezawaryjna ( siadla mi pompa paliwa i jebia sie zegary) co do wydechu sciaga sie pokrywke i wierci otwory i niepotrzeba zadnego tunningowegomodel 05' o wiele lepszy pod wzgledem reakcji na gaz i ogolnego prowadzenia co do pozycja jest jak w kazdym scigaczowym 600 czyli siedzi sie jak na psie co do swiec to trzeba zamowic na necie z hondowskim kluczem do nich 4h i robota zrobiona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOTR GS500 Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Powiem wam ze ciekawa lekturka - a juz bylem prawie zdecydowany na 600rr Sorry ale 0,4l oleju na 1000km to qwa ostro wpier*** prawie jak moj byly GS - a z tego ze bral olej nie bylem nigdy dumny To ja chyba juz wole zostac przy mojej starej i wysluzonej F3 ( ale od wymiany do wymiany latam i ani grama oleju nie bierze ), pali max 8l/100km a zwykle mieszcze sie w 7 wiec yyyyDzieki chlopaki dobry material do przemyslen. (teraz wypadaloby mi zalozyc podobny temat o 954 ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qe eQ Opublikowano 29 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Moze lyka olej i grzeje w dupsko...Ale jaka frajda musi byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MISIEK CBR Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Posiadam takową Perełkę z 2005 + tłumik YoshimuraPodpisuję się pod tym co pisze DANVIELDJedynie co do brania oleju, to mam przejechane w tym sezonie ponad 3000km i nie zauważyłem aby coś ubyło ( sprawdzam co tydzień, jak myje i pieszczę )Spalanie 8l/100. Jazda z prędkością 130-160km/h tak jak piszą powyżej 8000 motor staje się prawdziwą bestią i wyrywa do przodu. Co do grzania siedzenia to nie odczułem żadnego dyskomfortu, a plecaczek uśmiecha się radośnie od miłych drgań przenoszonych z siodełka na pośladki (jeszcze żadna nie narzekała )Motor wart polecenia, ale trzeba jeździć na nim z głową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 tak jak piszą powyżej 8000 motor staje się prawdziwą bestią i wyrywa do przodu.Ty chyba niejezdziles wspolczesnym litrem , gdzie na 1-4 masz lekki przod na wyjsciach z winkli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MISIEK CBR Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Ty chyba niejezdziles wspolczesnym litrem , gdzie na 1-4 masz lekki przod na wyjsciach z winkli Jeszcze nie miałem okazji, ale przymierzam się do zmiany na 1000 pod koniec następnego sezonu i się w tedy przekonam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qe eQ Opublikowano 30 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Niech sie Danvield jeszcze wypowie jak z tym olejem, moze nie we wszystkim egzemplarzach tak jest?Ale wiem, ze jesli zdecyduje sie na taki motor, to bede musial pomyslec x10 za kazdym razem zanim wsiade przez pierwszy rok...Moze i ludzie z mniejszym doswiadczeniem siadaja na wieksze motory ale mnie ich glupota nie przekonuje. Respekt mialem juz siadajac na Xj'ta 600 szwagra.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc600rr Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Różnice miedzy tysiącem a 600 w osiągach są niewielkie(mam na myśli przyśpieszenie itp).Prędkość to różnica 30 km/h bo moja leci ponad 270 zresztą gdzie się z takimi prędkościami jeździ.I tu się nasuwa pytanie po co mi tysiąc??600rr nie jeździ...kumba ona zapierd....dlatego nie rozumiem o czym pisze szramer.Jestem naprawdę zadowolony i polecam osobą,które nie mają jeszcze aż takiego doświadczenia by dosiąść 1000 a chcą czegoś więcej niz może im dać np. GS 500. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BURDY Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Powiem wam ze ciekawa lekturka - a juz bylem prawie zdecydowany na 600rr Sorry ale 0,4l oleju na 1000km to qwa ostro wpier*** prawie jak moj byly GS - a z tego ze bral olej (teraz wypadaloby mi zalozyc podobny temat o 954 ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VidaL Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Sorry ale 0,4l oleju na 1000km to qwa ostro wpier*** prawie jak moj byly GS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 tu się nasuwa pytanie po co mi tysiąc??600rr nie jeździ...kumba ona zapierd....dlatego nie rozumiem o czym pisze szramer.Jestem naprawdę zadowolony i polecam osobą,które nie mają jeszcze aż takiego doświadczenia by dosiąść 1000 a chcą czegoś więcej niz może im dać np. GS 500. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Branie oleju to nie tragedia, ja np uzytkuje ten motocykl TYLKO w zakresie od 8 tys obr do 15 wiec łyka, średnio 0,3l~0,4l śmigam na motul 300V 10W40.Naprawde rżne ten motocykl i wymieniam olej jak w okienku zaczyna byc pusto, czyli średnio co 2 tyś km, ale jak ktos jeździ mocno eksploatujac motocykl to tak jest,.Odziwo jest niesmiertelna znosi posłusznie takie katorgi, wręcz to uwielbia, silnik nie wykazuje zuzycia, natomiast szybko kończy sie zestaw napędowy i tylna opona (taka uroda!)Kupiłem z licznikowym przebiegiem 12 tyś km teraz mam 20k km, i zero awari ,wycieków etc.Motocykl uwielbia zakręty i nagłe wyprzedzanie, slalom między autami etc.Jak dla mnie nie nadaje sie do jazdy z pasażerem bo nosi motocyklem, jest wtedy bardzo niepewny, odczuwamy każde wiercenie pasażera, takze idealna do szaleństw ale jedynie powyżej 8 tyś obr, poniżej jest łagodna jak baranek.Model 2005 którym tez śmigąłem, jest żywszy, lepiej i bardziej ochoczo reaguje na gaz, jest szybsza, zuzycie oleju takie samo.Zawieszenia w nowym jak i starym modelu z pełną regulacja, typowo twarde (szkoda że nie robią niemieckich autostrad w PL) jednak model 2005 ma już widelec upsidedown (plus)Nagłe odkręcanie gazu np w przechyle czy tez na nierówności skutkuje lekka shimmy, (jak dociazymy przód jest ok) amor skrętu idealnie niweluje to zjawisko, nastepnie jeżeli hamujesz w przechyle to licz sie że Cie wyprostuje i nieprzyjemnie motocykl traci wytyczona linie zakretu.Hamulce pewne i ostre jak brzytwa! Tylnego praktycnzie niema, na oryginalnych przewodach jazda solo jest słabo wyczuwalny, chyba że zablokuje Ci koło, z pasazerem lepiej. Przednie w zupełności wystarczają i ratują w każdej sytuacji!Drobna przednia owiewka, może i niska ale rewelacyjunie usuwa opór powietrza i wszelkie trzepotania karkiem, etc.Stawianie do pionu? żaden problem, dobrze postawiona trzyma pion i nie ściąga jej.954 to inna bajka!plusyniska masa, poręczna, wskaźnik paliwa,super hamulce, dobre osiagi.minusyprzy ostrej jeździe żre paliwo!cena niektórych czesci zamiennychkoszt eksploatacji przy wyczynowym uzytkowaniumoja ocena tego motocykla 8/10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VidaL Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Branie oleju to nie tragedia, ja np uzytkuje ten motocykl TYLKO w zakresie od 8 tys obr do 15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc600rr Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Qe eQ z tego co pisze szuka czegoś na pierwsze poważne moto.Ciekawe czy jak wsiądzie na 600rr nie zrobi na nim wrażenia.600rr nie zapier...natomiast 1000 owszem.Niech Ci będzie szramer 600 wogóle nie jeżdżą.Niech chłopak kupi sobie F-16 albo Bugatti Veirona żeby pozapier... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qe eQ Opublikowano 31 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Zajac zrobi wrazenie. Juz f3 spodowalo 'miekkie nogi'. I chyba nic szybszego nigdy nie bedzie mi potrzebne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc600rr Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Pojeździsz trochę i zobaczysz,że będzie ci mało Zawsze jest mało tylko pytanie po co komu sprzęt jeżdżący ponad 270 km/h no i gdzie się na nim tak rozbujać biorąc pod uwagę nasze kochane drogi.Prędkość to nałóg wiem po sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.