Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Honda Cbr 600rr


Qe eQ

Rekomendowane odpowiedzi

No wiec tak, planuje powoli zakup czegos wiekszego.Jezdze od 11 roku zycia, bla bla bla, mam to prawko wymarzone a1 teraz chodze na kurs na A.Wiec, rozgladam sie za lekkimi motorami, w oko wpadla mi Cbr'ka 600rr, ktos powie mi cos o tym motorze? Bo, ze malo wygodny to wiem PNo i ewentualnie jak ktos zna-jakies inne lekkie motory, bo taki chyba latwiej bedzie 'okielznac' na poczatku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na dłuższe trasy odpada z racji drętwiejących nadgarstków, takze sprzet idealny na tor albo na wyloty wokół komina. Druga sprawa to gorące siedzenie zarówno kierowcy jak i pasażera po dłuższej jeździe (tłumik pod siedzeniem)Wręcz nie lubi jazdy we 2 i jest bardzo czuła w czasie jazdy na ruchy pasazera.Sprzet bezawaryjny, lekko sie prowadzi, poręczny.Świetne hamulce, ciekłokrystaliczny wskaźnik paliwa, temperatury, zegarek.co do serwisu to zawory co 24 tyś km, świece tak samo (cena jednej dochodzi do 100zł i zamiennika nie wsadzisz)Drogie sportowe tłumiki (zwykłego nie zaadoptujesz z racji umiejscowienia pod zadupkiem)spalanie ok pod warunkiem że kręcisz do 6 tys obr, powyzej pije do 10 litrów.do 8 tysięcy obr. oddaje delikatnie swoja moc, powyżej dopiero czuc że zyje.POLECAM!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na twoja opinie po cichu liczylem Podgrzewane siedzenie? brzmi bombastycznie. Mozna jesienia sie nie bac o zmarzniete posladki A tak na powaznie, co rozumiesz przez 'dluzsze trasy'?Jak da sie 100-200km przejechac to starczy, bo jak bym chcial dalej to bym szukal turystyka.i cos gdzies sie doczytalem, ze od 2005 zmienielo sie przednie zawieszenie itd nie? Wiec raczej jak juz to szukac od 05 w gore?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki sprzęt z roku 2006. Jestem mega zadowolony. Prowadzi się rewelacyjnie,jazda z plecakiem nie sprawia większego kłopotu pod warunkiem,że wie co ma robić.Prawda,że jak zaczyna się wiercić to czuć to na kierownicy. Nadgarstki-bolą ale jest to strikte sportowy motocykl więc nie powinno to dziwić z racji na pozycje za kierownicą.Lubi dużo "wypić" ale kupując taki sprzęt nie patrzy się na oszczędzanie.Jak napisał DANVIELD od 8 tyś obrotów motocykl staje się "wściekły" i wyrywa się spod tyłka.Hamulce-bez stalowego oplotu dają rade za co dużyyy + POLECAM!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do 8 tysięcy obr. oddaje delikatnie swoja moc, powyżej dopiero czuc że zyje.
moge potwierdzic, od 8 000 rpm, nie rozruznisz jaka to pojemnosc.co do reszty sie zgodze, dodam, ze skrzynia biegow pracuje b. kulturanie. Radze jednak uwazac, bo moze zaskoczyc a moto nie nadaje sie do przesiadki z / po 125 ccm ( co prawda sa wyjatki ale.... )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skrzynia lubi zmiane biegów bez sprzegła czy to w góre czy to w dół, bez zgrzytów i trzasków natomiast ze sprzęgłem zmiane słychac głosniejszym "klik"z dołu poprostu śpi, natomiast powyżej 8K obr przy pełnym otwieraniu manetki, jak mały pocisk,na 1 uzyskujemy po ok 4 sec 120 km/h po chwili lekko 200 i nie czuc na tym motocyklu prędkości.maxymalna prędkosc na standardowym przełożeniu (licznikowe)model 2003~2004 uzyskałem 262km/hmodel 2005 - 270km/hco do podgrzewanego siedzenia to po ostrej jeździe po 30 km, daje w "dupe"trasa powyżej 100 km, daje znać w nadgarstki, rece poprostu dretwieją, tymbardziej jadac np 90 km/hna kierownice przenosza sie lekkie drgania, ale jak juz przyspieszymy powyżej 6 tys obr na ostatnim biegu, owe znikają.Także do spokojnej jazdy niebardzo ten motocykl sie nadaje, lubi byc kręcony a kulturalne prędkości zaczynają sie od złoty trzydzieści do 160.Nagłe wyprzedzanie auta, zmiana toru jazdy dla tego motocykla to ekspresowe wykonanie rozkazu bez zająknięcia, przy tym wogóle nie czuc jej masy. Inwestujesz w najlepsze opony? Ten motocykl sie odwdzieczy za to (na +)łyka olej powyżej 8 tys obr(ok 0,4L na 1000), ale naprawde warto!Co do modelu 2005 z którym tez miałem do czynienia, moge powiedziec iz lepiej reaguje na gaz, zawieszenie up-side-down, zmodyfikowane owiewki.Reszta jak w modelach 03~04

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do 600rr pali w ***j , niejezdzi to wogole, hamulce brzytwa, prawie bezawaryjna ( siadla mi pompa paliwa i jebia sie zegary) co do wydechu sciaga sie pokrywke i wierci otwory i niepotrzeba zadnego tunningowegomodel 05' o wiele lepszy pod wzgledem reakcji na gaz i ogolnego prowadzenia co do pozycja jest jak w kazdym scigaczowym 600 czyli siedzi sie jak na psie co do swiec to trzeba zamowic na necie z hondowskim kluczem do nich 4h i robota zrobiona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam ze ciekawa lekturka - a juz bylem prawie zdecydowany na 600rr Sorry ale 0,4l oleju na 1000km to qwa ostro wpier*** prawie jak moj byly GS - a z tego ze bral olej nie bylem nigdy dumny To ja chyba juz wole zostac przy mojej starej i wysluzonej F3 ( ale od wymiany do wymiany latam i ani grama oleju nie bierze ), pali max 8l/100km a zwykle mieszcze sie w 7 wiec yyyyDzieki chlopaki dobry material do przemyslen. (teraz wypadaloby mi zalozyc podobny temat o 954 )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam takową Perełkę z 2005 + tłumik YoshimuraPodpisuję się pod tym co pisze DANVIELDJedynie co do brania oleju, to mam przejechane w tym sezonie ponad 3000km i nie zauważyłem aby coś ubyło ( sprawdzam co tydzień, jak myje i pieszczę )Spalanie 8l/100. Jazda z prędkością 130-160km/h tak jak piszą powyżej 8000 motor staje się prawdziwą bestią i wyrywa do przodu. Co do grzania siedzenia to nie odczułem żadnego dyskomfortu, a plecaczek uśmiecha się radośnie od miłych drgań przenoszonych z siodełka na pośladki (jeszcze żadna nie narzekała )Motor wart polecenia, ale trzeba jeździć na nim z głową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech sie Danvield jeszcze wypowie jak z tym olejem, moze nie we wszystkim egzemplarzach tak jest?Ale wiem, ze jesli zdecyduje sie na taki motor, to bede musial pomyslec x10 za kazdym razem zanim wsiade przez pierwszy rok...Moze i ludzie z mniejszym doswiadczeniem siadaja na wieksze motory ale mnie ich glupota nie przekonuje. Respekt mialem juz siadajac na Xj'ta 600 szwagra..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnice miedzy tysiącem a 600 w osiągach są niewielkie(mam na myśli przyśpieszenie itp).Prędkość to różnica 30 km/h bo moja leci ponad 270 zresztą gdzie się z takimi prędkościami jeździ.I tu się nasuwa pytanie po co mi tysiąc??600rr nie jeździ...kumba ona zapierd....dlatego nie rozumiem o czym pisze szramer.Jestem naprawdę zadowolony i polecam osobą,które nie mają jeszcze aż takiego doświadczenia by dosiąść 1000 a chcą czegoś więcej niz może im dać np. GS 500.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu się nasuwa pytanie po co mi tysiąc??600rr nie jeździ...kumba ona zapierd....dlatego nie rozumiem o czym pisze szramer.Jestem naprawdę zadowolony i polecam osobą,które nie mają jeszcze aż takiego doświadczenia by dosiąść 1000 a chcą czegoś więcej niz może im dać np. GS 500.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Branie oleju to nie tragedia, ja np uzytkuje ten motocykl TYLKO w zakresie od 8 tys obr do 15 wiec łyka, średnio 0,3l~0,4l śmigam na motul 300V 10W40.Naprawde rżne ten motocykl i wymieniam olej jak w okienku zaczyna byc pusto, czyli średnio co 2 tyś km, ale jak ktos jeździ mocno eksploatujac motocykl to tak jest,.Odziwo jest niesmiertelna znosi posłusznie takie katorgi, wręcz to uwielbia, silnik nie wykazuje zuzycia, natomiast szybko kończy sie zestaw napędowy i tylna opona (taka uroda!)Kupiłem z licznikowym przebiegiem 12 tyś km teraz mam 20k km, i zero awari ,wycieków etc.Motocykl uwielbia zakręty i nagłe wyprzedzanie, slalom między autami etc.Jak dla mnie nie nadaje sie do jazdy z pasażerem bo nosi motocyklem, jest wtedy bardzo niepewny, odczuwamy każde wiercenie pasażera, takze idealna do szaleństw ale jedynie powyżej 8 tyś obr, poniżej jest łagodna jak baranek.Model 2005 którym tez śmigąłem, jest żywszy, lepiej i bardziej ochoczo reaguje na gaz, jest szybsza, zuzycie oleju takie samo.Zawieszenia w nowym jak i starym modelu z pełną regulacja, typowo twarde (szkoda że nie robią niemieckich autostrad w PL) jednak model 2005 ma już widelec upsidedown (plus)Nagłe odkręcanie gazu np w przechyle czy tez na nierówności skutkuje lekka shimmy, (jak dociazymy przód jest ok) amor skrętu idealnie niweluje to zjawisko, nastepnie jeżeli hamujesz w przechyle to licz sie że Cie wyprostuje i nieprzyjemnie motocykl traci wytyczona linie zakretu.Hamulce pewne i ostre jak brzytwa! Tylnego praktycnzie niema, na oryginalnych przewodach jazda solo jest słabo wyczuwalny, chyba że zablokuje Ci koło, z pasazerem lepiej. Przednie w zupełności wystarczają i ratują w każdej sytuacji!Drobna przednia owiewka, może i niska ale rewelacyjunie usuwa opór powietrza i wszelkie trzepotania karkiem, etc.Stawianie do pionu? żaden problem, dobrze postawiona trzyma pion i nie ściąga jej.954 to inna bajka!plusyniska masa, poręczna, wskaźnik paliwa,super hamulce, dobre osiagi.minusyprzy ostrej jeździe żre paliwo!cena niektórych czesci zamiennychkoszt eksploatacji przy wyczynowym uzytkowaniumoja ocena tego motocykla 8/10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.