Gość Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Ten huk to normalne ja też tak mam,a olej to mają rację,mój poprzedni właściciel też lał castrola 10w/40,a ja zalałem 5W/40 bo taki zalecają i taki ma być i chodzi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SajmonCzarny Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Witam,Mam pytanko czy kolka w pegaso kreca sie z dentkami czy bez? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Jeśli chodzi Ci o to, czy Pegaso ma opony dętkowe - odpowiedź brzmi: tak. Muszą być dętki z powodu szprychowanych kół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dadario Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 temat borów ucichł...niestetyzastanówcie sie dokładnie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik86 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 W weekend planuje pierwsze odpalenie po zimowym śnie, oraz wymiane świeczki, oleju i płynów, mam pytanko dotyczące spuszczenia paliwa z gaźników, rozumiem z jednego gaźnika mam poluzować śrubę jak na zdjęciu:http://img192.imageshack.us/img192/4861/50022972.jpgPytanie jak to zrobić z drugim gaźnikiem, skoro śruba jest też skierowana w tę samą stronę i dostęp jest średni?http://img683.imageshack.us/img683/8066/38871688.jpgJeszcze na żywo tego nie widziałem , ale wole być odrazu na wszystko przygotowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SajmonCzarny Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 W weekend planuje pierwsze odpalenie po zimowym śnie, oraz wymiane świeczki, oleju i płynów, mam pytanko dotyczące spuszczenia paliwa z gaźników, rozumiem z jednego gaźnika mam poluzować śrubę jak na zdjęciu:http://img192.imageshack.us/img192/4861/50022972.jpgPytanie jak to zrobić z drugim gaźnikiem, skoro śruba jest też skierowana w tę samą stronę i dostęp jest średni?http://img683.imageshack.us/img683/8066/38871688.jpgJeszcze na żywo tego nie widziałem , ale wole być odrazu na wszystko przygotowany Ja robilem to z 2 tygodnie temu. Do tej sruby przy drugim gazniku dojdziesz przez ta sam otwor w ramie tylko musisz miec dlugi srubokret albo krutkim z boku ramy. Nie taki diabel straszny jak go maluja Pwodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omeus Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Dzięki wielkie za podpowiedź to jest dokładni taki krótki metaliczny huk i nie zawsze wsytepuje bałem sie o zawroy bo mi je regulowali ale niby przed regulacją tez tak było, no nie ważne co do oleju, cały czas mam obiekcje czy zaryzykować bo w sumie dałem kupe szmalu za tego repsola i głupio go troche zlewac... ale znowu jak mam uszkodzić silnik to aż na samą myśl łzy mi w oczach stają bo praca jest taka sama nie ma żadnych problemów, przejechałem na nim 50 km z serwisu i jest jak było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Zmień olej na taki jak ma być ja zmieniłem i nic się nie dzieje,nie poto producent zalecał AGIP 5W/40 żeby ktoś sobie lał jakiś inny!A ile masz przebiegu wogóle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chdx Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Co do borów tucholskich to póki co mamy narazie tylko 3 osoby Ja, Dadario i pegaso. Ktoś jeszcze się pisze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek-lja Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Witam.Dawno nie zaglądałem na forum ale widze, ze jest gwarno.Odnośnie oleju ja polecam: CASTROL POWER 1 RACING 4T 10W50Dlaczego już mówię. Jest to olej przeznaczony do motocykli, ma inne właściwości smarne (dba o nasze sprzęgło) i odprowadzające ciepło w przypadku pegi nie jest to az tak istotne bo mamy chłodzenie cieczą ale na przykład bmw r1100 gs liczy tylko na dobre wiatry oraz właśnie na olej. Odnośnie olei polecam lekture ostatniej Auto Techniki Motoryzacyjnej jest tam obszerny artykuł o olejach silnikowych. Osobiście nie polecam oleju firmy MOTUL.Moja pegi żyję i ma sie dobrze, cala zimę pracowałem nad nia. Kolor na wzorniku wyglądał fajnie ale już na motorze nie jest taki fajny, ale nie chce mi sie tego znowu rozbierać i malować. Swoja pegi nie naciesze sie dlugo 12 kwietnia wyjezdzam do NY i zamykam projekt pegaso w Polsce.Motocykl fajny ciezko zapala na zimnym łatwo go rozpędzić gorzej wyhamować. Powodzenia w integracji, chetnie udziele pomocy technicznej odnosnie motocykla wystarczy napisac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omeus Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 moja pegy ma 45 tys nalatane w zeszłym sezonie zrobiłem 10 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dadario Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Lepiej to niż nic :-PA 3motocykle a nie osoby. :-) Ja jadę z dziewczyną na przykład. Mój braciszek zastanawia się czy nie pojechać autem z nami. Moi znajomi(para) tez myślą że może się wybiorą. No wiec jak coś to nic tylko myśleć no, dogadywac się i jechać. No bo w sumie aż tak drogo to ta wycieczka nie wyjdzie(jeśli ktoś na miejscy oszczędny będzie)A ja również używam Castrola i nie widze najmniejszych problemów. A nawet na słuch wydaje mi się że maszynka działa jakoś tak "miękko" w środku. Więc chyba to dobrze. PS: dżwięki z tego silnika już nie raz mnie zaskakiwały. Kilka razy myślałem że wszystko rozpadło się na pół. Głównie właśnie na zimnym silniku jak zgaśnie, albo przy odpalaniu jak nie zaskoczy. Ale nauczyłem sie to jako tako dyskryminowac i powoli się do tego przyzwyczajam. Pozdrawiam serdecznie!!Tomku zamieść jakieś większe zdjecia swojej maszynki w nowym kolorze, bo ciekawy jestem jak to sie kolorek prezentuje dokładniej. Ewentualnie napisz jak sobie go wyobrażałeś wyjściowo. Pozdrawiam Wszystkich!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek-lja Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Jakosc troche slaba. Szkoda, ze nie bede uczestniczyć w integracji. Może wypijecie moje zdrowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dadario Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Tomku dziękuję za fotkę, malowanko jak dla mnie miodzio. Kolor ładny i pewnie dobrze się będzie w słońcu prezentował. Jedyna rzecz której mi brakuje to odrobina tego koloru w tylnej części motonga...może na bocznych owiewkach jakiś delikatny pas??a poza tym to gwarantuje że wypijemy zdrowie wszystkich użytkowników latających koników!!jednocześnie wszystkich zachęcem do towarzyszenia nam!!Nie bać się trasy, to w końcu ma być przygoda!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek-lja Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Odnośnie malowania to zastanawiam sie czy nie pomalować tylnych boczków w kolor tak jak jest to u Ciebie Szymon. Lakier jeszcze jest naklejki na tylna cześć tez, tylko co zrobić z postumentem na kufer? Dzisiaj dopadłem sie do pegi, fajnie idzie na kolo i to bez sprzęgła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 czytalem jakis czas temu ze w waszych pegaso tez sie czujniki na noznym stopie zepsuly- myslicie ze jest niezbedne zeby to zrobic przed przegladam czy jest szansa ze puszcza moto bez tego? ew wiecie ile czujnik kosztuje? zasiegam waszej rady za wczasu bo przeglad za miesiac a wiadomo jak czesci do aprilki podrozuja... turystycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusunique Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 czytalem jakis czas temu ze w waszych pegaso tez sie czujniki na noznym stopie zepsuly- myslicie ze jest niezbedne zeby to zrobic przed przegladam czy jest szansa ze puszcza moto bez tego? ew wiecie ile czujnik kosztuje? zasiegam waszej rady za wczasu bo przeglad za miesiac a wiadomo jak czesci do aprilki podrozuja... turystycznie Polecam:http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=MTQwMDEwMg==.zakupiłem podobny do mojego moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motox Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Witajcie! ja już po pierwszej przejażdżce ! świetnie się lata na "pegi" bardzo poręczny sprzęt. Ale mam pytanie, chodzi mi o tłumiki, fajnie sprzęt pyrka ale dla mnie trochę za cicho, możecie polecić jakieś rozwiązanie? tzn.. wolę coś kupić innego i nie przerabiać oryginałów, może kupić drugie oryginały i przerobić, a jak kupić coś innego to jaka marka, jakie zamienniki są i jakie firmy oferują do "pegi"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dadario Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Tomku...jeśli doradzić można to został bym przy tym pasie na boczkach...Poprowadził bym go od "wlotu powietrza" w środkowej części, górna część wzdłuż załamania aż do pierwszego"wylotu powietrza"tam wzdłuż krawędzi tego wylotu do góry i dalej już do końca. Dodatkowo powstało by tło na naklejki. A stelaż zostawił bym w oryginale, chyba że ewentualnie na kolor ale to by trzeba było zaanodyzować (chyba tak to się pisze) bo to aluminum jest i żaden inny sposób nie byłby trwały. Ale to moja wizja :-PBerdus...czujniki niestety nie są zbyt trwałe, ale za to aż tak trudno nie jest z ich zakupem. Jakby nie było to jednak Brembo więc części można kupić. A w zasadzie czujnik stopu jest konieczny aby legalnie się poruszać więc bez tego przeglądu nie przejdziesz. Koszty jak widzisz. oryginał kosztuje około 120zł(w zeszłym roku jesienią)...Motox- jak dla mnie głośność jest rewelacyjna...tłumiki idealnie dopasowywują się charakterystyki jazdy...Jedziesz turystycznie to nie przeszkadzają a jak odkręcisz na maxa to ładnie bulgoczą...ale jeśli wolisz lepszy dźwięk to pomyśl nad puszkami LeoVince lub Akrapovic... Szukając zdjęć Pegusów z gmolami spotkałem kilka właśnie z tymi tłumikami...a o dokładny model najlepiej zapytać dystrybutora. Aha no i pamiętaj że bardziej przelotowy wydech to nie tylko wydatek na sam zakup puszek, ale też większe koszty eksploatacji bo wymagają bogatszej mieszanki ergo pegi chłepce więcej paliwa...Samemu przerabiać to moim zdaniem nie warto. Można zupełnie zepsuć charakterystykę silnika(cierpi głównie moment obrotowy)...Tutaj znalazłem przykład od yamaszki...powinien pasować...http://allegro.pl/item970293576_wydech_tlu..._fz6_fazer.htmlPoza tym to zastanówcie się jeszcze nad Borami Pegasistów...Do końca marca zbieram chętnych...potem może się okazać że nie ma już miejsca w domkach...Czystego asfaltu i szybkiego powrotu do formy sprzed roku życzę!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 120 za czujnik? Ja płaciłem 90 lub 95 zł, jeszcze u importera w Krakowie. Widać, że nowy importer bardziej się ceni... Popieram Dadario - oryginalny wydech w gaźnikowym Pegaso jest idealny. Przy spokojnej jeździe łagodnie mruczy, a przy mocniejszym odkręceniu gazu grzmi jak burza Nie wiem jak w wersji na wtrysku - z powodu zmian w układzie wydechowym (katalizator) może być ciszej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Ja mam na wtrysku 2002r. i terz grzmi jak burza,ale jeszcze nie mam z katalizatorem,bo już od 2003r. dawali katalizatory i jaki go dali to moc spadła na papierze 2km,a w rzeczywistości około 5km! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek-lja Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 W teori zmiana podciśnienia wywolana poprzez opróżnienie wnętrza tłumika możne rożnie wpłynac na osiagi silnika. Jak jest w praktyce w przypadku pegi nie wiem. Silnik i uklad wydechowy w pegi jest stosunkowo prosta konstrukcja wiec podejrzewam, ze puste tlumiki nie wiele zmienia osiagi a napewno sprawia, ze motocykl bedzie pracowac glosniej. Mi sie osobiscie podoba dźwięk wydobywający sie z tłumików. No chyba, ze ktoś lubi jadać ulicą włączać alarmy samochodowe. ?Nie polecam tanich tłumików, nie podobają mi sie wizualnie i na pewno nie zapewnia pożądanego efektu dźwiękowego (lepiej juz wypatroszyc orginalne). Jak cos to tylko dobrej firmy ale one napewno beda drogie. Watro? Wybór należy do posiadacza motocykla.Potrzebuje service manual do swojej pegi, nie mam kiedy poszperac po necie.Pomorze ktos, [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Mój Pegas po zimowym postoju normalnie zaskoczył na dotyk, ale i tak bez kłopotów się nie obeszło. Simmering mi na pompie wody chyba spuchł i puszcza. Objawy są takie że, dosłownie kilka kropel spadnie jak jest zimny, na ciepłym jest sucho. Zima dała w dupę, i trzymanie sprzęta w zimnym garażu to nic dobrego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek-lja Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Dziekuje za service manual! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 hej, czy ktos sie orientuje czy stelaz pod kufry boczne jest taki sam dla modelu 95 jak dla 97-00? czy ktos zakladal na starsze modele jakies stelaze pdo kufry boczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.