motox Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Jestem zmuszony sprzedać swoją śliczną "PEGI" może ktoś będzie poważnie zainteresowany, sprzęt jest w genialnym stanie! możliwość negocjacji ceny.http://moto.allegro.pl/item1154510424_aprilia_pegaso_650_ie_idealna_kufry_warszawa.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Ja nie mogę taką ślicznotkę musisz sprzedać?Przebieg jak najbardziej wiarygony i w takim stanie tylko śmigać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motox Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 No niestety, życie bywa przewrotne przebieg jak najbardziej autentyk! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SajmonCzarny Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 sawmar80 @ 18.07.2010 14:56witam wszystkich forumowiczów i wszystkich posiadaczy Pegaso, mam ogromny problem ze znalezieniem danych regulacyjnych gaźnika MIKUNI BST33, po wielogodzinnych poszukiwaniach udało mi się znaleźć rozmiary dysz lecz tylko po angielsku natomiast skład mieszanki, poziom paliwa w komorze i poziom pływaka są jakby nie do zdobycia ani na polskiej, na włoskiej, ani angielskiej stronie, nie sprawdzałem już tylko niemieckiej ale nie spałem pól nocy (z racji poszukiwań) i już mam dosyć, może ktoś z was ma wgląd do takich informacji, może ktoś to kiedyś gdzieś zapisał? będę wdzięczny za każda formę pomocy, pozdrawiam.Poziomy sprawdzasz odwracając gaźnik i przy zamknięciu dopływu paliwa pływaki powinny mieć kąt prosty. Jeśli chodzi o mieszankę to w manualu napisali że te dwie śruby powinny być wykręcone na dwa obroty. Ja mam trochę inaczej je ustawione. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid_ivan Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Hej motox, to i tutaj można Ciebie spotkać, to ja sie pytałem Ciebie o szybę turystyczną na allegro. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sawmar80 Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 SajmonCzarnyPoziomy sprawdzasz odwracając gaźnik i przy zamknięciu dopływu paliwa pływaki powinny mieć kąt prosty. Jeśli chodzi o mieszankę to w manualu napisali że te dwie śruby powinny być wykręcone na dwa obroty. Ja mam trochę inaczej je ustawione. PowodzeniaHej, wielkie dzięki, podobno kolega dostarczył już serwisantowi pełne dane lecz ten wyjechał na 2 tyg. do Chorwacji, na pewno podrzucę mu owe wyniki a jak dorwę jego wieści to wrzucę na forum, jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wezyr Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 Prosiłbym o podrzucenie tych wyników. Moja jakoś słabo chodzi a pali 8 litrów. Czasem strzela w wydech, myślę,że też trzeba wyregulować gażniki.pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qbiak Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 A co sądzicie o skrzyni biegów w tych motocyklach. Odnoszę wrażenie, ze nie jest najprostsza w obsłudze (albo ja jestem taki cienki). Chodzi o te stukania, zwłaszcza między 1-2 ale także 2-3 i redukcji. Oczywiście znam teorie o zmianie biegów w górę czy redukcji z przygazówką ale jakoś ciężko to bezbłędnie wdrożyć w tym moto. Może macie jakiś szczególny patent? A może to tak, że im bardziej się starasz to gorzej wychodzi. Jeżdżę raczej spokojnie i zwiększam biegi przy 4000rpm (może tu jest błąd).Jeszcze jedno. Wiem, że w serwisówce jest info, że olej do lag powinien być 5W lub 15W (albo mieszanka powyższych we wskazanych procentach). Czy półsyntetyk (bo o tym już wzmianki w serwisówce nie znalazłem) 10W sprawdzi się? Wiem, ze niektórzy z was zmieniali samodzielnie i może macie jakiś opis który wsparłby mnie merytorycznie.----------Pozdrawiam właściciela żółtego "konika" z parkingu podziemnego IKEA:)(jeżeli oczywiście jesteś tu obecny(a)). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiu1 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Witam serdecznie wszystkich posiadaczy modelu Pegaso:)Mam do was ogromną prośbę. Chce kupić sobie pierwszy motocykl, i wybrałem że będzie to jakieś enduro. Przeglądałem aukcje internetowe i niedaleko siebie znalazłem Aprilie Pegaso 650 z 97 roku. Oto ona - http://allegro.pl/item1167428598_aprilia_pegaso_650_igla.htmlByłem obejrzeć apkę z kumplem który zna sie na motocyklach. osobiscie powiedzial ze by go nie wzial bo jak sam mowi musi miec prawdziwy ideał hehe. No więc apka z tej aukcji ma napewno autentyczny przebieg, wszystkie czesci oryginalne bezwypadkowa bardzo ladnie utrzymana, nowe filtry, olej uklad napedowy i tylna opona. jedynie przednia opona do wymiany po tym sezonie oraz nie jestem pewien ale lekko bylo slychac lancuch rozrzadu, byc moze te typy tak maja. jednak kumpla najbardziej zmartwilo ze silnik byl upocony tzn. byl dosc pobrudony olejem w paru miejscach. czy to normalne, czy trzeba bedzie wymieniac wszystkie uszczelki w silniku?Myślę że to dobre moto na początek. Niestety jestem totalnym laikiem i amatorem mechanicznym i nie mam zielonego pojęcia na temat eksploatacji. Więc jak wyglada wymiana elementranych czesci, po ilu km, jaki koszt.Bardzo prosze o opinie tych ktorzy sa posiadaczami tego modelu i o wyczerpujacą odpowiedz, poniewaz nie chce kupić złomu i sie pozniej z tym meczyć bo ciezko pracowalem aby zarobić te pieniadze ktore posiadamczekam na odpowiedz, pozdrawiam i z gory dziekuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Witam,Marcinie ja bym też jej nie wziął,a silnik że jest spocony to stała bolączka aprili ogólnie bo siadają czujniki ciśnienia oleju,cieknie tamtędy i rozlewa się po calutkim silniku.Zależy na jaki egzemplarz trafisz jak było wszystko robione na czas to może coś się zepsuć lecz nie musi a jak nie jest zadbany to za chwilę zaczniesz wymieniać dużo część i dołożysz połowę wartości motocykla.Jak trafisz na dobry egzemplarz z którymi jest ciężko w tej wersji pegaso ponieważ bdb spisują się w turystyce i prawie każda ma natłuczone dużo km,jednak stare silniki rotaxa są bardzo żywotne i przebiegi rzędu 80 tyś.km to żaden przebieg. Osobiście bym nie brał jej takie jest moje zdanie.Jaką kwotę masz przeznaczoną na moto?----------Qbiak @ 03.08.2010 09:10A co sądzicie o skrzyni biegów w tych motocyklach. Odnoszę wrażenie, ze nie jest najprostsza w obsłudze (albo ja jestem taki cienki). Chodzi o te stukania, zwłaszcza między 1-2 ale także 2-3 i redukcji. Oczywiście znam teorie o zmianie biegów w górę czy redukcji z przygazówką ale jakoś ciężko to bezbłędnie wdrożyć w tym moto. Może macie jakiś szczególny patent? A może to tak, że im bardziej się starasz to gorzej wychodzi. Jeżdżę raczej spokojnie i zwiększam biegi przy 4000rpm (może tu jest błąd).Jeszcze jedno. Wiem, że w serwisówce jest info, że olej do lag powinien być 5W lub 15W (albo mieszanka powyższych we wskazanych procentach). Czy półsyntetyk (bo o tym już wzmianki w serwisówce nie znalazłem) 10W sprawdzi się? Wiem, ze niektórzy z was zmieniali samodzielnie i może macie jakiś opis który wsparłby mnie merytorycznie.----------Pozdrawiam właściciela żółtego "konika" z parkingu podziemnego IKEA:)(jeżeli oczywiście jesteś tu obecny(a)).Biegi u mnie przy niskich obrotach tak ja z 1 na 2 przy 2,5tyś, to prawie nic nie słychać,ale jak przy wyższych np. 7 tyś. to słychać trzasnięcie to normalne,a z 2 na 3 już mniej reszte biegów normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boczek59 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 kolego kamilu nie uzasadniles swojej wypowiedzi dlaczego bys jej osobiscie nie kupil ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Na samym zdjęciu wszystko widać,jak już na zdjęciach nie widać tej zadbałości to w rzeczywistości jak popatrzysz to już całkiem lipa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boczek59 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 mozesz troche jasniej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Jak się już robi zdjęcia moto to trzeba wiedzieć jak,takie moto najlepiej się prezentuje w lasku na jakiejś małej trawce lub całkiem w lesie,kierownicę powinno się ustawić do zdjęcia jak najlepiej wygląda,powinne znaleźć się zdjęcia takie jak tarcze hamulcowe,łańcuch zębatki,przednie kolanka wydechowe.Jak ktoś popatrzy na zdjęcia ładnie zrobione w ładnym tle to już pół sukcesu,3 podstawowe żeczy zębatka,łańcuch,tarcze i kolanka wydechowe (ewentualnie tłumiki od spodu),prawdę o motocyklu ci powiedzą,gdzie był użytkowany.Jak chcesz to sprubój sobie wystawić 2 takie same moto tylko jeden przy blaszaku zdjęcia a drugi ładne zrobione (oczywiście musi być wyczyszczone idealnie moto) i zobaczysz ile osób będzie zainteresowanych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boczek59 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 no teraz to juz kumam dzieki za wskazowki jak co kiedys bede wystawial pomysle nad tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qbiak Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Czy ktoś z was kupował już może uszczelniacze przeciwpyłowe do pegaso 650 ML z 1999, bo widzę że ich zakup graniczy z cudem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chdx Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Miałem zamiar kupować przeciwpyłówki do mojego Pegaso. Przęglądałem internet, dzwoniłem, nawet do krakowa i nic. Nikt nie miał takiej części, ponieważ rzadko kto ją kupuje, ale trafiłem na jedną firmę w której można zamówić oryginalne uszczelniacze przeciwpyłowe, oczywiście 55 zł. za jedną sztukę. Ich strona: http://www.kk.motocykle.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 A co ci się stało z osłonami?W serwisie kosztują tyle samo co kolega Marcin napisał czas oczekiwania do 3 tygodni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boczek59 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 aze sie tak wtrace to co to sa te uszczelniacze przeciwpylowe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chdx Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Zależnie od serwisu, nie w każdym da się je zamówić. A o to i uszczelniacze przeciwpyłowe, nazwa mówi sama za siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siw Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Koledzy - stała się rzecz straszna pękł mi wężyk olejowy od napinacza łańcuszka rozrządu - moje pytanie brzmi gdzie takie coś można dostać i czy komuś stało się coś tak nieprzyjemnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Z tym wężykiem to dziwna sytuacja,jaki to jest wężyk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siw Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 pegaso @ 17.08.2010 09:14Z tym wężykiem to dziwna sytuacja,jaki to jest wężyk?To jest wężyk w stalowym oplocie żeby do niego dojść połowe motocykla musiałem rozebrać a i tak odkręcałem go z godzine. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dadario Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Hejka...witam wszystkich dla mnie już niestety po wakacjach powoli. Chciałbym się pochwalić że z "wyprawy" Bory Tucholskie 2010 wróciliśmy cało i zdrowo. My to znaczy ja, Aprilka no i wsparcie techniczne w postaci Młodego i niewiast...W skrócie 1400km w tydzień w tym po 650 w jedną stronę, reszta rekreacyjnie na miejscu. Zatankowane około 75L paliwa za około 350zł...spalanie wyszło na poziomie około 5,5L/100km(połowa trasy w dwie osoby, bagaż no i 100km lasami i piaskami wszelakimi-tylko fun)Ze strony Pegi brak jakichkolwiek objawów fochów itp.Całą drogę pokonała dzielnie i na szczęście odbyło się bez nawet odkręcenia jakiejkolwiek śrubki. Jedynie co to przy 2osobach i bagażu na moto dało się zauważyć "wysilony" łańcuch no i troszke częściej trzeba było go dociągać. Trasa jaką pokonałem to Jastrzębie Zdrój-Pszczyna-Czechowice Dziedzice-Częstochowa-Łódź-Toruń-Warlubie-Ocypel. Czyli w zasadzie jedynka większość trasy, powrót tak samo. Sama trasa mijała raczej bez niespodzianek chociaż kilka razy przydał się GPS z komórki no i gniazdo zapalniczki zamontowane kilka dni przed wyjazdem. Muszę powiedzieć że po 650km na Pegusie w 10h nie czułem się zbytnio zmęczony chociaż przyznam że troszke ramiona bolały no i głowa(szum wiatru chyba głównie)Jazda po tamtych terenach to piękna sprawa(można bez przeszkód jeżdzić leśnymi ścieżkami ponieważ najczęściej są to "drogi lokalne")aczkolwiek wiele piaszczystych pułapek dało mi się we znaki(masa maszyny cieżka do opanowania w takich momentach) gmole przydały się tylko raz no i na szczęście odbyło się bez jakichkolwiek strat(chociaz ten test gmoli pokazał że same końcówki odkształciły się lekko ale dalej zapewniły ochronę)Trasa powrotna zajęła troszke więcej bo 11,5h ale z korkami w łodzi i częstochowie no i jeszcze odstawialiśmy uczestniczkę wyprawy w Katowicach na dworzec więc trzeba było zawadzić o centrum. Było by dłużej ale pozwalałem sobie troszke na dwóch pasach odkręcić no i momentami pokazywało się 150km/h przez kilka-naście nawet minut :-)Tak więc zapraszam ewentualnie do zobaczenia kilku fotek http://picasaweb.google.pl/DadarioSG/ApriliaPegaso650?feat=directlinkA dla tych którzy w ostatnim momencie zdecydowali sie na wyjazd...Przykro mi że nie udało sie pojechać razem, może jeszcze się złoży, ale wybaczcie... czasami nie można sobie pozwolić na spontaniczność i szybką decyzję w ostatnim tygodniu przygotować...rezerwacje w tamtejszych ośrodkach są dokonywane z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem i w sezonie wszystko jest dokładnie wypełnione...Tak wiec pozdrawiam i do zobaczenie na asfalcie....szerokości!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlado Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Witam.Mam pytanie dotyczące króćców gażnikowych.Czy jest możliwość dopasowania z jakiegoś innego moto,czy też pozostaje tylko Allegro.W serwisie w Krakowie 400 ZŁ sztuka.Może jakiś namiar na sklep.Z góry dzięki za odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.