Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Vlado

Użytkownicy
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Vlado

  • Urodziny 08.01.1972

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    SŁAWKÓW

Osiągnięcia Vlado

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam szanowne grono,uprzejmie proszę o pomoc w sprawie zakupu wkładek do kufrów takich jak na fotkach,skontaktowałem się z firmą Sokół z Lublina wysłałem kufer wraz z uszkodzona wkładką(próba włamania)lecz nie dało to rezultatu w postaci znalezienia odpowiednich wkładek ,może ktoś wie i orientuje się z jakiego modelu\rocznika można dopasować takie jak na fotkach,z góry dziękuję za informację.
  2. Także myślę o zmianie i próbowałem w/w w poście maszynek.Wybór padł na DL VSTROM a to dlatego że dosiadając owego moto mam wyprostowaną sylwetkę i nie obciążam nadgarstków oraz pleców w dolnej części(parę wypadków i urazy pozostały).
  3. Dla zainteresowanych - padł przekażnik rozrusznika,został wymieniony na nowy koszt 25 zeta,potem wymieniłem łańcuszek rozrządu i króćce dolotowe,regulacja gażnika.Moto odebrałem od mechanika i wziąłem się za malowanie tłumików bo oblazły trochę(http://www.noxan.pl/spray/farba-zaroodporna-spray-czarny-srebrny-750st-c-500ml.html).Rury założone a motor nie pali,przyczyna-poszła świeca irydowa założyłem najtańszą i pali. To tyle a tak na marginesie coś nas mało , czyżby się kończył temat ?
  4. Zakupiłem taki sam jak z pierwszego linka w sklepie motocyklowym w domu handlowym "Centrum" na piętrze w Dąbrowie Górniczej.Cena 28 złociszy. Po zamontowaniu wszystko działa.Dziękuję za pomoc w temacie.
  5. Witam.Poszedł przekażnik.Na krótko rozrusznik zadziałał.Jeśli to nie problem to proszę o linki z Allegro który się nada.Dziękuję.
  6. Witam. Uprzejmie proszę o sugestię na temat poniżej opisanej usterki.Załączam stacyjkę,przyciskam przycisk start,rozrusznik nie reaguje(AKUMULATOR NAŁADOWANY SUPER).Za każdym przyciśnięciem w przycisk słychać kliknięcie pod bakiem i kontrolka od luzu minimalnie słabiej świeci.dziękuję za sugestie.
  7. Witam po dłuższej nie obecności.Heh dzisiaj awaria.Moto nie chce odpalić na wszelakie sposoby, światła są i elektryka działa ale rozrusznik nie obraca,zobaczę jak działa po podłączeniu do auta.
  8. Witam.Mam pytanie dotyczące króćców gażnikowych.Czy jest możliwość dopasowania z jakiegoś innego moto,czy też pozostaje tylko Allegro.W serwisie w Krakowie 400 ZŁ sztuka.Może jakiś namiar na sklep.Z góry dzięki za odpowiedz.
  9. Przeszukaj nasz dział,gdzieś juz o takim zjawisku ktoś wspominał.Jeśli chodzi o spotkanie to spoko ale jeśli chodzi o mnie to raczej w przyszłym miesiącu,no chyba że z czasem wypali.Mam trochę roboty przy domu a potem wyjazd w końcu na urlop.A tak na marginesie to rada dla tych co chcą założyć filtr paliwa.Dzisiaj założyłem nowy wężyk bez filterka paliwa.Zobaczymy jak będzie sprzęt latał.Poza tym odkryłem przy samym gazniku tam gdzie jest doprowadzony wężyk z paliwem(heh taki mały ciulik)ukryty w otworze taki mały filterek(stożkowy) z bardzo drobnymi oczkami wyłapujący paprochy,został przedmuchany i zobaczymy jak będzie.
  10. Oleju nie musisz zlewać,to raz.Przy okazji kup w Larssonie uszczelkę pokrywy zaworów (chyba 25 zł z przesyłką)to dwa.Przy okazji wymieni się na nową.Moim zdaniem ale mogę się mylić,czeka cię wymiana łańcuszka,przy okazji wyregulujesz zawory.Aby dostać się do zaworów no i pokrywy trzeba zdjąć trochę bebechów.Płytki zaworowe też jak wyżej w sklepie,tylko nie pamiętam już średnicy.http://www.larsson.pl/index.php Moja sugestia.Rozbierał bym to sam jak by mi ktoś wcześniej pokazał i powiedział co i jak.Sam się za to nie brałem bo się bałem że coś sp.....lę.Wydaje mi się ze łańcuszek już do wymiany albo się cos poluzowało.W środku masz z dwóch stron łańcuszka dwa ślizgi lub też prowadnice 261V08_57.gifMogą się przez przypadek uszkodzić a wtedy kapa.Moim zdaniem albo robisz na własną odpowiedzialność albo po prostu mechanik.----------Link do aukcji z babechami z Aprili może sprzeda zacisk tylny.http://moto.allegro.pl/item1097301403_aprilia_pegaso_650_1997_r.html1097301403_2.jpg
  11. Widziałem zaciski na allegro jakiś czas temu i podejrzewam że ze starszego rocznika pasuje.Jak zakupiłem swojego Pegaza to zgroza mnie wzięła bo zobaczyłem jak wygląda zacisk z tyłu-tłoczek starty do połowy i zero klocków,heh facet hamował tłoczkiem,dlatego też cena poszła w dół.Tłoczek nie nosił żadnych oznak zatarcia ani uszkodzeń mechanicznych od strony gdzie go wypycha płyn.Bardziej obawiałem się o uszczelniacze z tworzywa w zacisku tam gdzie wchodzi tłoczek.Tłoczek został splanowany i została dorobiona jego brakująca część z nierdzewki na tokarce i szlifierce.Potem oba elementy zostały złączone na wcisk plus klej.Dorobiłem też drugi tłoczek ale większy na średnicy o 5 setnych milimetra , ponieważ obawiałem się ze te uszczelniacze mogą nie trzymać.Jeśli masz jakiś namiar na warsztacik to niech ci dorobią grubszy tłoczek(będzie szczelniejszy)i wtedy się okaże czy musisz walić kasę na cały zacisk.
  12. Jak dla mnie to trudno coś wywnioskować po nagraniu.Poszukaj na forum namiaru na jakiegoś dobrego mechanika.Ja jak pojechałem ze swoim moto,podszedł do niego ze specjalnymi słuchawkami(jak lekarz)do osłuchiwania silników.Kazał zaciągnąć sprzęgło ,to je zwolnić i stwierdził ze wszystko ok.Najlepiej opisz z której części silnika dochodzą te stuki.Jeśli z okolic sprzęgła no to wiadomo,a jeśli z okolic cylindra to może łańcuszek albo zawory.
  13. Z ssaniem u mnie jest tak że używam praktycznie jak jest zimno.Odchylam na pół skali i pali aż miło.Po ostatniej regulacji jest tak że pali bez ssania jak jest 20 stopni na dworze.Spalanie to jak pisałem poprzednio 5 do 6 litrów,sam byłem zaskoczony.Jeśli chodzi o obroty oraz odczucia z jazdy to musisz przyzwyczaić się do tego że poniżej 3000 obrotów kultura pracy silnika jest kiepska.Silnik ten wymaga obrotów powyżej 3000.Jeśli chodzi o nie przyjemne wibracje no to musimy tutaj powiedzieć że nie jest to turystyk i tak jak ktoś pisał na forum,nowsze roczniki są przystosowane do turystyki a starsze bardziej do enduro.Poza tym sprawa ważna to singiel czyli jeden tłok.A tak na marginesie spróbuję wymontować filtr paliwa i zobaczyć wtedy jak będzie się zachowywał silnik.Dzisiaj miałem 2 razy przypadek braku paliwa w filtrze i zgaszenie motoru.
  14. Zgadzam się jeśli chodzi o pogodę w 100 procentach.Jeśli chodzi o reflektor przedni to wczesniejszy właściciel zamontował zbyt silną zarówkę i przepaliła obudowę reflektora.Oddałem do pospawania do gościa co spawa plastiki i zrobił ok.Zamontowałem żarówkę H4 12V 55W i wszystko działa ale obudowa nagrzewa się do dosyć wysokiej temperatury.Jeszcze mała prośba o pomoc.Zamontowałem filtr paliwa,bak przepłukany wyczyszczony i zdarza się ze paliwo nie przechodzi przez filtr tak jakby nie było zasysane.Jedynym wyjsciem z całej sytuacji jest dmuchnięcie ustami w zbiornik(wytworzenie ciśnienia,paliwo leci do filtra)i odpalenie silnika.zdażyło mi się tak 2 razy w czasie jazdy i raz na postoju.Dzięki za odpowiedz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.