Hmersky Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 może doradzicie mi co do wyboru opon, gdyż stałem sie własnie posiadaczem fazerka 600 no i mam załozone pół sliki, w sumie to są jeszcze dobre w miare i do końca tego sezonu dają rade ale ja napewno nie bede kozystać z ich mozliwośći a pozatym jeżdże też w deszczu a sliki to nie najlpesze oponki na takie warunki, ogólnie to mam styl jazdy:bardziej turystyczny, kilka dłuższych wypadów do roku z bagażem i predkościami przelotowymi ok 100-110i częsciej dojazd do miasta i po mieście i wioskach lajtowo 60-70-80 co polecacie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weletek Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Dunlop Sportmax D208 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzik Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Michelin Pilot Road 2 - jak narazie zrobiłem na na nich 26 000km, a na winklach schodzę na nich prawie do kolana. Co prawda tylna opona mocno doprasza się już wymiany, przedniej jeszcze trochę zostało. Przypominam sobie tylko dwa uślizgi tylnego koła, które zaliczyłem, i to też tylko na ostatnim winklu (agrafce) na torze w Wyrazowie. Na mokrym za wiele nie jeżdżę, ale w momentach, kiedy łapał gdzieś na trasie mnie deszcz też mnie nigdy nie zawiodły. Jak dla mnie nie ma lepszego kompromisu między dobrym trzymaniem opony, a jej trwałością - to dzięki dwuskładnikowej mieszance, czyli grzbiet opony twardy, a boki miękkie. Oczywiście sportowe opony trzymają o wiele pewniej, ale na której nakręcisz taki przebieg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto Christo Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Ja mam Metzeler Roadtec Z6 i bardzo sobie chwalę. Też jeżdżę turystycznie i czasem w podróży łapie mnie deszcz. Nie ma wtedy żadnych problemów z uślizgami. No i ponoć są trwałe. Na razie nawinąłem na nich 7000 i nie widzę zbytniego zużycia. Myślę, że jakieś 20 tys. spokojnie da się na nich przejechać. Na zakrętach trzymają świetnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonerr Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Dunlop Sportmax D208hm mam to w fazerku no i można się na mokrym zdziwić przy odkęceniu - od kupna zrobilem na nich 5 tys - z tysiąc do ogranicznika jeszcze będzie + przebieg poprzedniego właściciela ( sądze ze okolo 10 - 12 tyś wytrzymały) , spróbowałbym Roadsmarta, Pilot road mają dobrą cenę, a może Shinko ? jak tylko po prostej nawijasz ?Na pilot road 2 - 26 tyś ..... ooooo Matko ;| ? how ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzik Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Na pilot power 2 - 26 tyś ..... ooooo Matko ;| ? how ;pNie "power", tylko "road" - to dwie różne opony. Jak? Normalnie! Do przodu! I przede wszystkim staramy się A tak serio to staram się notować wszystko, co robię przy motocyklu. Opony założyłem mając dokładnie 36 000 przebiegu - teraz licznik pokazuje ponad 62 000. Czysta matematyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
budda Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Witam.Od wczoraj jestem posiadaczem Pilot Road 2,na razie troche sie musza ulozyc i dotrzec ale za kilka dni zdam relacje jak sie sprawuja.Przy okazji wielkie dzieki dla zalogi Pit-stopu w Sosnowcu za szybka przekladke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hmersky Opublikowano 14 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 no właśnie słyszałem juz kilka razy i na forum fazerowców ze te pilot roady są bardzo dobre, o dunlopach sportmax nie słysząłem, miałem kiedys na suzi vx800 załozone dunlopy arrowmaxy i jakos tak dziwnie sie na nich czułem nowe pilot roady koło 1200zł ajaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mu-H Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Dunlop Sportmax D208Juz bardziej D207 do stylu jazdy kolegi. Opona ktora podales z tylu niknie w oczach, mowie z doswiadczenia a nie z "zaslyszenia" bo w tej chwili mam taka wlasnie z tylu zalozona, a nie jezdze jakos bardzo agresywnie. Ogolnie to ciezko cos wybrac do fazera bo rozmiarow 110 i 160 tyle co kot naplakal. Ja jezdze w podobnych warunkach co Ty i najpozniej w przyszlym miesiacu bede bral wlasnie komplet D207. Zastanawialem sie jeszcze nad Pirelli Diablo "zwykłych", sa w podobnej cenie, ale wiecej pochlebnych opinii znalazlem na temat d207. Nie bierz tylko Metzeler MEZ1 bo to ponoc drewno nie z tej ziemi i strach jezdzic (to akurat opinia zaslyszana ale z wielu zrodel) i ja bym unikal Shinko. Sa ludzie ktorzy sobie chwala ale jak przegladniesz rozne fora to zauwazysz, ze zdania sa bardzo podzielone i bardzo skrajne. Wydaje mi sie, ze mimo tego ze firma rzekomo wykupila japonska technologie, to maja problemy z kontrola jakosci i ten sam model, w roznych egzemplarzach moze sie drastycznie od siebie roznic wlasciwosciami jezdnymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 A ja polecam Continental Road Attack. Dosyć dobre ceny. Do jazdy turystycznej i mniej turystycznej są jak najbardziej odpowiednie.Mialem te opony w fazerze i chwalilem je sobie.MotoChristo pisał o Metzelerach Z6. To też bardzo dobry wybór, ale cena już nieco większa niż Continentali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Dunlop Sportmax D208to moze juz nie polecaj nic wiecej. Do takiej spokojnej jazdy proponuje cos z kategorii STdunlop roadsmart, michelin pilot road2, metzeler z6, continental road attack i pirelli diablo strada.kolejnosc nie jest przypadkowa.na 3 pierwszych zrobisz ze 20-25 tysiecy jak nie wiecej a i własciwosci maja bardzo dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonerr Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 kurde, a ja mając właśnie SportMax D208 chce zakupić komplet Shinko 005 - forum to forum, pisać można co się chce, ale cene maja za kompet dobra, w hayce zdają egzamin więc czemu by nie ..... jak zabije dunlopa i zakupie shinko to się podziele informacjami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ulf Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Jeździłem na Shinko (kupiłem moto na tych kapciach - nowych - jeździłem do grudnia) jak jest ciepło i sucho to nawet dają radę, ale trochę wody i chłodu i strach jeździć, potrafiłem załapać uślizg nawet na suchych pasach o mokrych nawet nie wspominam. Po zimie opony wyglądały jak psu z gardła wyjęte - guma strasznie się "zestarzała" pojawiły się drobne pęknięcia, zdecydowanie stwardniała. Pomimo dobrego i nie zjechanego bieżnika wypieprzyłem je z moto i wsadziłem D Roadsmarty - zrobiłem na nich na razie jakieś 3000km i po prostu bez porównania robią wszystko lepiej od Shinko. Jeżdżę na moto do pracy tą samą trasą i wszystkie niespodziewajki i wredne punkty na drodze mam mniej więcej zapamiętane i tam gdzie shinkole przyprawiały mnie czasami o gwałtowne podniesienie adrenaliny Dunlopy idą bez zająknięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 kurde, a ja mając właśnie SportMax D208 chce zakupić komplet Shinko 005 - forum to forum, pisać można co się chce, ale cene maja za kompet dobra, w hayce zdają egzamin więc czemu by nie ..... jak zabije dunlopa i zakupie shinko to się podziele informacjami No ale bez dowcipów proszę. widziałem jak wygladały te opony po jednej ostrzejszej (oczywiscie jak na mozliwosci tych opon) jezdzie i mowie stanowczo nie !!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mu-H Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Jesli cena jest priorytetem to mozna zaryzykowac jeszcze kupujac Maxxis Supermaxx, zbieraja dosc pochlebne opinie, na forum scigacz.pl sobie ludzie chwala, choc jak tam przegladam niektore tematy to mam wrazenie ze srednia wieku rozmowcow wynosi kolo 13 lat, takze nie jest to dla mnie wykladnik zaden Test tych opon znajduje sie tutaj, ale ja nie czuje sie przekonany, chyba za duza konserwa ze mnie i wole sprawdzone marki -> link Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonerr Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 No ale bez dowcipów proszę. widziałem jak wygladały te opony po jednej ostrzejszej (oczywiscie jak na mozliwosci tych opon) jezdzie i mowie stanowczo nie !!!!!No mówie bart o tym włąśnie bo znajomy 2 albo 3 sezon na tym jeździ ... fakt ze zabija opone w 3 tyś, ale mowi ze na Brnie również dawały rade, co do jego opini raczej jestem przychylny, jeszcze nie kupiłem, a jak będe kupował to będe drążył dziurę w brzuchu w każdym razie 300 km/h też wytrzymują i ciągle jeździ ... Shinko 005 o takiej mówie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 jak to sie mowi, jazda na motocyklu nie jest w tym kraju obowiązkowa tak wiec nie rozumiem leczenia sprawy jakimis używkami, potorówkami czy chińczykami. panowie to kwestia bezpieczenstwa tak wiec nie wiem na czym tu oszczędzać. dla mnie to tak jak bym brał pod uwagę TIGER czy ARAI albo trampki czy moze SMXy SHINKO czy DUNLOP itdpoza tym dyskomfort psychiczny jazdy na szynko skreśla te opony na starcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hmersky Opublikowano 16 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 a co sądzicie o jakis bridgestonach ? byłoby coś z tej stajni dobrego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonnio Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 dołącze sie o dyskusji o shinko - zakupiłem nowiutki komplecik do B6 - styl jazdy zdecydowanie za normalny a tylna opona zdechła po niecałych 6 tys. km!!! z czego 3 tysiaki zrobiła na raz w trasie na Chorwację i nazot więc się nie męczyła z ciągłymi przyspieszeniami... I jeszcze jedno po trochę ponad roku od zakupu (ogólnie jest z 2007 roku) wygląda (pomijając, że nie ma już na niej mięsa) jakby miała przynajmniej 7 lat.Reasumując: za komplet szynek dałem niecałe 600PLN i zrobiłem 6 tys km/ Uzik dał za komplet pilot roadów 2 coś kole 1200 PLN i zrobił 26 tys. km (styla jazdy mamy bardzo podobny). Każdy kto skończył matematykę na poziomie podstawowym spokojnie wyliczy co się bardziej opłaca. Dla leniwych podaję: żeby szynkami zrobić 26 tys km musiałbym wydać na nie 2600 PLN (sic!)a o jakości to już chyba nie muszę wspominać nieprawdaż? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 a co sądzicie o jakis bridgestonach ? byłoby coś z tej stajni dobrego ?nie wiem jak inne ale BT56 i BT20 mialem i to był ostatni raz jak miałem przyjemność z tym producentem na 2oo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RUPI Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Ostatnio do fazera klient wziął pirelli diablo na tył,bo przód miał jakiegoś bridża w dobrym stanie,ale po tygodnie chciał "taką samą" pirelke na przód. Więc chyba mu przypasowało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonerr Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 teraz patrzałem to ( 120/ 180)Michelin Road 2 moza za 1200 kompet wyrwać Dunlop Roadsmart za 1050 kompet Shinko około 700 - 800 więc faktycznie jak się kupuje cały zestaw to różnicą jest do przetrawienia Ponoć powinno się mieć oponę z przodu taka jak z tylu, chodzi o bieżnik ... żeby woda się lepiej odprowadzała ni ?P.S.Co do wcześniejszych postów to dzisiaj byłem się upewnić bo mnie natchnęło i mam Dunlopki D220 ST - a nie jak pisałem D208 więc przepraszam za moje niedopatrzenie ... więc będę szukał jak coś tego modelu bo przód jeszcze na 1 zmianę starczy .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hmersky Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 ok dzieki za opinie, zdecydowałem się na pilot roady 2 ale jeszcze takie pytanko odnośnie rozmiarówek bo nie potrafie w manualu tego znaleśćjakie są rozmiarówki ale te oryginalnie zalecane przez producenta ?przypominam ze to fz6 fazer rok 2005 z góry dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burst Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 jakie są rozmiarówki ale te oryginalnie zalecane przez producenta ?Przód: 120/70 R17Tył: 180/55 R17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
budda Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 ok dzieki za opinie, zdecydowałem się na pilot roady 2 ale jeszcze takie pytanko odnośnie rozmiarówek bo nie potrafie w manualu tego znaleśćjakie są rozmiarówki ale te oryginalnie zalecane przez producenta ?przypominam ze to fz6 fazer rok 2005 z góry dziekiDobry wybor.Stwierdzam,ze sa zajefajne.Poprzednio mialem Pirelki Diablo,ktore tez dawaly rade,ale do pilot roadow 2CT im daleko.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.