mazurek1500 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Napotkałem się na necie na oto taki produkt do zakupu http://www.ceramizer.pl i chciałbym się dowiedzieć jakie jest wasze zdanie na ten temat?? Jest też możliwość zakupu ceramizera typowo do motocykla. Z tego co ludzie tam wypisują i pokazują fotki to pomaga. Czy to tylko nie jest tak jak z moto-doktorem i podobnym dziadostwem. Testował ktoś to?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Wystarczy rzetelna wymiana oleju , w takie cuś czy piramidy NIE WIERZA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawca44 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 testowałem to w aucie, Honda Crx 91', silnik kręci się do 7800rpm. Miałem słabą kompresję i bardzo nie równą, w dodatku silnik brał masę oleju. Po aplikacji ceramizera, kompresja się podniosła i co najważniejsze wyrównała. Ale oleju chlał dalej tyle samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 ja raz kiedyś uzyłem takiego auto-doktora do mojego starego 20-letniego golfa, miał przebiegu może ze 400.000 bez remontu, tego to nikt nie wie, ale cegły woził... po wlaniu 'dziadostwa' poprawiła się kompresja. trochę osiągi i brał mniej oleju na dolewki czyli doktor zadziałał - uszczelnił co miał uszczelnić... ale wtedy mi nie zależało, chociaż potem tym golfem zrobiłem jeszcze ze 20.000 zanim poszedł dalej.... do nowego bym nie próbował, bo jak ktoś napisał wystarczy planowa wymiana oleju i dbać o sprzęt a będzie jeździł, ale do starego? jak masz stare klamorstwo przed remontem to jak wlejesz to popsuć raczej nie popsujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Kojot_ Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Kolejny błachy środek na mega problemy. Nie wierze po prostu w takie rzeczy. Moze i to cos pomaga przez 15 sec ale watpie zeby czasteczki czegokolwiek mogly wdyfundowac w metal w ten sposob...czyli spryskanie czegos. Firmy placa miliony dolarow za technologie zeby zwiekszyc wytrzymalosc powieszchniowa stali....stosujac rozne zabiegi z technologia wrecz kosmiczna. Jakby to bylo takie proste to nikt by nie kombinowal. Magnetyzery...filtry sportowe...swiece....ulotka albo reklama mozna se wytrzec tylek....liczy sie wykres z hamowni a zycie pokazuje ze daje to tyle co nic...lub niewielkie cos w wyjatkowych sytuacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baza Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Kiedyś wlałem takie ustrojstwo. Silnik miałem zdrowy.Nie powiem w którym moto to było. Silnik chodził zauważalnie ciszej. Ale żałowałem strasznie że dolałem ceramizer....Sprzęgło zaczęło ślizgac. I nie obyło się bez wymiany tarcz. Ceramizery nie nadają się do motocykli z mokrym sprzęglem gdyż tworzą na powierzchniach warstwę śliską która ma zapobiegac wycieraniu sie powierzchni. W samochodach gdzie sprzegło jest suche to nie ma znaczenia ale tu owszem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Ceramizer naprawde działa.Panowie nie mylcie ceramizera z motodoktorami czy zageszczaczami oleju bo to inna bajka.Ceramizer pokrywa (ceramizuje) tylko powierzchnie współpracujących ze soba metali.Sprzegła w motocyklu nie zarznie bo nie wystepuje tarcie metal-metal, tylko metal - masa korkowa.Stosowałem w wielu silnikach ceramizer i za każdym razem, podnosił i wyrównywał kompresje, wyciszał jednostke.Nadaje sie do motocykla tylko proces "aklimatyzacji" tego srodka w silniku wysokoobrotowym jest dosyc cięzki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikerManiac Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 No może w jakimś golfie 2 trochę pomoże ale w ścigu nie ma opcji jest to tylko nabijanie klienta w butelkę..Jak super oleje co też maja super molekularne cząsteczki co rzekomo silnik się nie zużywa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Ciekawe co na to producenci oliwy ??Pewnie nic, bo są już skończeni.........wszystko przez Ceramizera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonnio Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Temat wałkowany tam i nazat. Prawda jest taka, że o piec trza dbać i basta a jak już kompresja jest o kant rzyici to trza REMONTOWAĆ albo pchać w naród. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikerManiac Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Temat wałkowany tam i nazat. Prawda jest taka, że o piec trza dbać i basta a jak już kompresja jest o kant rzyici to trza REMONTOWAĆ albo pchać w naród. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Olej jest olejem i nie zastąpi środka smarnego, ceramizer jest tylko dodatkiem do oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazzi68 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Znam to z wlasnego doswiadczenia ze jak cos kupie do moto to lepiej chodzi nawet jak sa to rekawice a w zasadzie to wystarczy go umyc i juz lepiej jedzie Te srodki cud dzialaja jak tabletka od bolu glowy pomagaja ale na chwile i raczej nie sa zdrowe na dluzsza mete. Kiedys czytalem ze firmy takie BMW i Merc zrywaja gwarancje po zastosowaniu takich cudow a chyba powinno im zalezec aby ich auta pomykaly niezawodnie, pisalo tam rowniez ze te srodki odkladaja sie w mikrokanalikach ktote maja smarowac cylindry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 metal-metal, tylko metal - masa korkowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 ze z czego twoim zdaniem jest tarcza sprzegłowa zrobiona ? boże widzisz a nie grzmisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Olej jest olejem i nie zastąpi środka smarnego, ceramizer jest tylko dodatkiem do oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Czyli w/g ciebie nowoczesny olej silnikowy, to tylko takie maziwo, którym można wysmarować sobie ciałko i wbić się na plażę w piękny słoneczny dzień ? Daj sobie siana z tym ceramizerem. Wielgachne laboratoria producentów smarowideł oraz ich tęgie głowy płaczą, że wydali miliony dolców na rozwój technologii i nici z tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 wkleje wam odpis ze strony producenta EBC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Jesteście w błedzie.Owszem stare motocykle pamiętajace czasy komuny maja sprzegła wykonane w pełni z "korka"http://www.lantis.pl/allegro/Ro0108.jpgNatomiast wiekszosć sprzegieł japończyków to masa korkowa lub inne tworzywo sztuczne (niemetal)http://www.lantis.pl/allegro/cd4510.jpgWięc ceramizer nie zadziała na sprzegło.Sprzegło suche to inna bajka, nie dotyczy tematu ceramizera z przyczyn oczywistych(nie pracuje w oleju)Wicher, wrecz przeciwnie to bardzo złozona substancja chemiczna która ma sprostac bardzo wielu wymogom.Co do ceramizera, cos w tym musi byc skoro to wałkuja nawet w TV. Niestety dla zwykłego zjadacza chleba pełna ocena działania tego srodka w swoim silniku nie jest osiagalna(warunki labolatoryjne?)Możecie sie smiać ale z własnej niewiedzy. Poniżej krótki opis produktów EBC (sprzegła)Sprzęgła EBC:SERIA CKSą to sprzęgła jakością odpowiadające oryginalnym. Baza do produkcji to wysokiej jakości korek z pregnacją cząstkami aluminium w celu zwiększenia odporności na zużycie oraz odporności na temperaturę. Dodatkowo materiał ten jest prasowany wysokociśnieniowo. Sprzęgła serii CK dostępne są do szerokiej gamy motocykli która ciągle się poszerza. Zestaw zawiera komplet tarcz ciernych sprzęgła.SERIA SRCTarcze sprzęgła wykonane z Kevlaru. Do zestawu dołączone są utwardzone sprężyny ( jeżeli występują ). Zestaw SRC jest idealny dla cięższych motocykli sportowych i dla osób lubiących szybki i agresywny styl jazdy. Zaletami serii SRC są:-Wyższa odporność na temperaturę-Dłuższa żywotnośćSeria SRKZestaw SRK to kompletne sprzęgło w skład którego wchodzą:-Kevlarowe tarcze sprzęgła-Stalowe przekładki-Sprężyny lub płytki sprężynujące ( jeżeli występują )Podobnie jak sprzęgła SRC, idealne dla cięższych motocykli sportowych i dla osób lubiących szybki i agresywny styl jazdy. SRK to najlepszy wybór i drugie życie dla twojego motocykla.Seria DRCBazą dla sprzęgła DRC jest prasowany wysokociśnieniowo Korek z domieszką Aluminium, podobnie jak w sprzęgłach szosowych CK. Zestaw zawiera komplet wymaganej ilości tarcz ciernych do zamontowania.W przypadku sprzęgieł Off-Road, EBC zaleca montaż kompletnych zestawów DRC. Większość sprzęgieł montowanych w motocyklach off-road wyposażone jest w aluminiowe przekładki, które zużywają się szybciej oraz zanieczyszczają olej w twoim silniku. Aby do tego nie dopuścić zastosuj kompletne sprzęgło DRC ze stalowymi przekładkami, które charakteryzują się dłuższa żywotnością ale i polepszą osiągi twojego motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Wicher, wrecz przeciwnie to bardzo złozona substancja chemiczna która ma sprostac bardzo wielu wymogom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 ze z czego twoim zdaniem jest tarcza sprzegłowa zrobiona ? boże widzisz a nie grzmisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 w każdym razie ceramizer nie jest zalecany do nowego silnika bo może sie zatrzec.Druga sprawa to nalezy uzyc ceramizera przed regulacja zaworów nie po(bo moga ulec zmianie po zastosowaniu ceramizera) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fasola Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 jeżeli ktos ma ochote cos wlewac to polecam przeczytanie tego wątku chłopaki testowali na swoich maszynach http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...p;hl=motor+life Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.