kirson Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 Cześć, Przymierzam się do zakupu opon "120/70-17 160/60-17" do Kawasaki Versys 650 z 2007r najlepiej do 600zł. Mówimy o jeździe typu raczej spokojnego Z góry dzięki wszystkim za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 1.Pirelli Angel ST 2.Michelin Pilot Road 3 3.Metzeler Roadtec Z6 Interact Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
19dave88 Opublikowano 31 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 Pirelli Angel ST idealna guma do turystyki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bebok. Opublikowano 31 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 Nie tylko do turystyki, do łojenia też jest dobra, na zimnym szybko się nagrzewa (jeździłem nieraz w okolicach 0 i nie było tragedii). Na alledrogo są po 500zł komplety z 2015. Nie warto wg mnie dokładać 300zł do 2017. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 31 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 9 godzin temu, 19dave88 napisał: Pirelli Angel ST idealna guma do turystyki Godzinę temu, Bebok. napisał: Nie tylko do turystyki, do łojenia też jest dobra, na zimnym szybko się nagrzewa (jeździłem nieraz w okolicach 0 i nie było tragedii). Sam latam na nich i jestem w pelni zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kirson Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Dzięki wielkie wszystkim za odpowiedź w takim razie też wybiorę Pirelli Angel ST Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_73 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 A ja latam na Pirelli Angel GT i też jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjs Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Polot Road 4 - polecam, dobra opona sportowo-turystyczna. Jezdzilem nie raz w deszczu, lub temp kolo 0-2*C i jak narazie zero uślizgow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 15 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 Paru znajomych tez na tych kapciach lata i to samo mowia.Bardzo dobra przyczepnosc jak na suchej taki na mokrej nawierzchni.Jak przyjdzie do wymiany to te zaloze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 Ja mam akurat gorsze zdanie o PR4.Opony naprawdę dobre pod względem wytrzymałości.Zniosą wiele,nawet podczas haratania po szutrach. Po 10tkm zużycie można powiedzieć minimalne,a staram się ich nie oszczędzać. Przednia opona ze wzgledu na liczne naciecia,ma tendencje do ząbkowania,pomimo sprawnego zawieszenia i raczej na ustawieniu"sport".Jak uchylę przyłbicę kasku,to słyszę jak hałasuje. Tylna guma łapie uślizgi na mocniejszych wyjściach z winkli. Jak zejdę z ciśnieniem solo do 2.6 bara,jest lepiej,ale wtedy opona ząbkuje. Na 2.9 bar jazda jest średnia, nawet po dociążeniu pasażerem na szybkich i ostrych łukach zdarzaja sie uslizgi,ale jest to latwo wyczuwalne na szczescie.Wcześniejsze Angele St były pod tym wzgledem lepsze. W Rumunii, w górach na mokrej nawierzchni,poślizgi łapaliśmy nagminnie,pomimo bagażu i dwóch osób na pokładzie. Kolega,który też smiga Tigerem 1050 ma podobne spostrzeżenia. Drugi raz bym nie kupił tych opon,nie za taką kasę...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Tez na st,gt angel mialem poślizgi ale to nie byla wina opon tylko dziadowskiej nawierzchni mimo to ze byla prosta jak stol,tak ze najlepsza opona nic nie da jak sie lata na nie najlapszym jakosciowo asfalcie.Koledzy maja zalozone Pilot Road 4 w sd 1290 , bmw 1000 xr , z 1000 sx , triumph 955i st i zlego slow nie powiedza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Po 25 latach jazdy na jednośladach z, czego 17 na "dorosłych motocyklach" i różnych rodzajach opon,to wydaje mi się,że jestem w stanie ocenić,która nawierzchnia sprzyja przyczepnosci,a która nie. Wiec twój wywod w tej kwestii i w tym konkretnym przypadku, jest doslownie mialki,ale rozumiem masz prawo bronic swoich racji i swoich kolegow,jednak twoje argumenty do mnie nie trafiaja.Moj znajomy lata endurakiem po asfaltach na kostce, upierajac sie,ze ta opona ma dobre wlasciwosci na asfalcie,a jak chce to moze sobie w terenie pouzywac. Niech mu bedzie, co mnie to.... Zdanie swoje opieram na wlasnych doświadczeniach i spostrzezeniach,co zobligowalo mnie do wyrazenia swojej oponii na temat PR4 i zdania nie zmienię. Stosunek cena/jakość jest zaledwie dostateczny w przypadku PR4 i drugi raz ich nie kupię,ale to tylko moje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.