Skocz do zawartości
kirson

Turystyk jakie 120/70-17 160/60-17 polecacie ?

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Przymierzam się do zakupu opon "120/70-17 160/60-17" do Kawasaki Versys 650 z 2007r najlepiej do 600zł. Mówimy o jeździe typu raczej spokojnego :) Z góry dzięki wszystkim za pomoc.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko do turystyki, do łojenia też jest dobra, na zimnym szybko się nagrzewa (jeździłem nieraz w okolicach 0 i nie było tragedii).

Na alledrogo są po 500zł komplety z 2015. Nie warto wg mnie dokładać 300zł do 2017.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, 19dave88 napisał:

Pirelli Angel ST idealna guma do turystyki 

 

Godzinę temu, Bebok. napisał:

Nie tylko do turystyki, do łojenia też jest dobra, na zimnym szybko się nagrzewa (jeździłem nieraz w okolicach 0 i nie było tragedii).

Sam latam na nich  i jestem w pelni zadowolony.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Polot Road 4 - polecam, dobra opona sportowo-turystyczna. Jezdzilem nie raz w deszczu, lub temp kolo 0-2*C i jak narazie zero uślizgow.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Paru znajomych tez na tych kapciach lata i to samo mowia.Bardzo dobra przyczepnosc jak na suchej taki na mokrej nawierzchni.Jak przyjdzie do wymiany to te zaloze.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja mam akurat gorsze zdanie o PR4.Opony naprawdę dobre pod względem wytrzymałości.Zniosą wiele,nawet podczas haratania po szutrach. Po 10tkm zużycie można powiedzieć minimalne,a staram się ich nie oszczędzać.

Przednia opona ze wzgledu na liczne naciecia,ma tendencje do ząbkowania,pomimo sprawnego zawieszenia i raczej na ustawieniu"sport".Jak uchylę przyłbicę kasku,to słyszę jak hałasuje.

Tylna guma łapie uślizgi na mocniejszych wyjściach z winkli. Jak zejdę z ciśnieniem solo do 2.6 bara,jest lepiej,ale wtedy opona ząbkuje. Na 2.9 bar jazda jest średnia, nawet po dociążeniu pasażerem na szybkich i ostrych łukach zdarzaja sie uslizgi,ale jest to latwo wyczuwalne na szczescie.Wcześniejsze Angele St były pod tym wzgledem lepsze.

W Rumunii, w górach na mokrej nawierzchni,poślizgi łapaliśmy nagminnie,pomimo bagażu i dwóch osób na pokładzie.

Kolega,który też smiga Tigerem 1050 ma podobne spostrzeżenia.

Drugi raz bym nie kupił tych opon,nie za taką kasę......

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Tez na  st,gt angel mialem poślizgi ale to nie byla wina opon tylko dziadowskiej nawierzchni mimo to ze byla prosta jak stol,tak ze najlepsza opona nic nie da jak sie lata na nie najlapszym jakosciowo asfalcie.Koledzy maja zalozone Pilot Road 4  w sd 1290 , bmw 1000 xr , z 1000 sx , triumph 955i st i zlego slow nie powiedza.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Po 25 latach jazdy na jednośladach z, czego 17 na "dorosłych motocyklach" i różnych rodzajach opon,to wydaje mi się,że jestem w stanie ocenić,która nawierzchnia sprzyja przyczepnosci,a która nie. Wiec twój wywod w tej kwestii i w tym konkretnym przypadku, jest doslownie mialki,ale rozumiem masz prawo bronic swoich racji i swoich kolegow,jednak twoje argumenty do mnie nie trafiaja.Moj znajomy lata endurakiem po asfaltach na kostce, upierajac sie,ze ta opona ma dobre wlasciwosci na asfalcie,a jak chce to moze sobie w terenie pouzywac. Niech mu bedzie, co mnie to....

Zdanie swoje opieram na wlasnych doświadczeniach i spostrzezeniach,co zobligowalo mnie do wyrazenia swojej oponii na temat PR4 i zdania nie zmienię.

Stosunek cena/jakość jest zaledwie dostateczny w przypadku PR4 i drugi raz ich nie kupię,ale to tylko moje zdanie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


×