Matty Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Witam, Jestem całkiem nowy, ale jakoś nauczyć się trzeba. Chodzi o to, że jeżdżę chińczykiem - zipp xrace 50 z 2012 (myślę, że na początek byłby ok... mniejsza). Kupiłem go raptem 2 tyg temu, uczyłem się na nim co nieco ale bez przesady ze względu na pogodę. Problem jest taki, że dziś podczas jazdy (po 500m) nagle zaczęły mi spadać obroty i szarpać chińczykiem. Od razu go podprowadziłem do garażu i zadzwoniłem do poprzedniego właściciela - powiedział, że pół roku temu miał cały remont silnika, a przy odbiorze jeszcze ustawiali gaźnik, więc nie wie co może być przyczyną. Podszedłem z nim do znajomego mechanika, ale ten się nie zna za bardzo na motorach jak stwierdził i powiedział, że może po prostu kiepskiej jakości paliwo wlałem - 95 z BP poleciała. Sęk w tym, że on nie miał czasu na niego wsiąść i sprawdzić co jest nie tak. Ale może ktoś z Was miałby jakąś radę dla mnie, jako początkującego, co z tym zrobić? Jak koniecznym jest oddanie do mechanika, to czy znacie jakieś godnego polecenia w Bielsku? Z góry dzięki jak ktoś odpisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 To nie paliwo jest kiepskie tylko cały ten sprzęt jest bardzo kiepski i trzeba to zaakceptować jak już się kupiło i jakoś z tym żyć. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darotelewizorek Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Też mam chiński sprzęt, zaakceptowałem to i jakoś z tym żyję. Kolega prosi o pomoc a ty wywalasz dziwne teksty. NFS kup sobie mazaka i pisz sobie te teksty na srajtaśmie przynajmniej nie będziesz zaśmiecał internetu. Matty sprawdz świece, przewod zapłonowy. Podaj więcej szczegółów to może pomożemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Ja mialem podobne problemy z triumphem st 995i po zatankowaniu na bp.Do czasu jak tankowakem na orlen wszystko bylo ok.po zatankowaniu na wyzej wymienionej stacji przejechalem z 5 km jak zaczol kichac szarpac i tracic moc.Czy w Twoim przypadku jest ten sam powod tych niedomagan nie moge powiedziec , ale ja bym na poczatek zpuscil ta zupe z zbiornika +komora plywaka i zatankowal bym paliwo np. z orlen . Ps.Reklamy tu nie robie bo nie mam takiej potrzeby tylko pisze tak jak bylo w moim przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 faktycznie - w chińczykach czesto zdarzaja sie fabryczne niedoróbki. Natomiast jeżeli masz sprawny motocykl to wystarczy pamiętac o regularnej wymianie oleju i regulacji zaworów i pożyje naprawde długo.(4t) wg mnie należałoby zweryfikowac luz zaworowy - i sprawdzac co 3500km, jeżeli został odblokowany to nawet co 2500km. nastepnie rozebrac gaźnik i sprawdzic czy wszystkie dysze sa drozne. Bardzo rzadko ale tez sie zdarzaja - awarie cewek zapłonowych lub moduł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matty Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Dzięki Wam za odpowiedzi, od razu sprawdzę jutro i poczytam co i jak sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matty Opublikowano 3 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Jak na razie przełożyłem świecę i sprawdziłem czy filtr paliwa się nie zapchał. W każdym razie ta świeca chyba pomogła, bo już jechało się jak na początku - a więc dobrze Jedno mnie tylko zastanawia... Sprawdziłem tę starą świecę, czy ma iskrę - miała. Jednak tak po prostu włożyłem nową świecę i na niej jeździłem. Zastanawia mnie, czemu na tej pierwszej świecy nie działał, choć iskrę miała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darotelewizorek Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 moze miec przebicie wewnatrz izolatora i zależnie od temperatury może czasami nie podać iskry. Albo masz przerwe na fajce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matty Opublikowano 3 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 A więc to wszystko tłumaczy Na razie działał świetnie po wymianie świecy, więc dzięki Wam wszystkim za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Świeca w ciśnieniu atmosferycznym to jedno, w ciśnieniu w cylindrze, to co innego. Czołem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.