Marcin Smaczne Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Witam, powoli przymierzam się do zakupu kompletu opon do swojej Kawki zx6r 2000r //zx600 J1 według manuala http://serwer.robert.webd.pl:30/manual/Kawasaki_ZX_6R_00-02_Service_Manual_ENG_By_Mosue.pdfrozmiar to przód 120/65 ZR 17 (56W) a Tył - 180/55 ZR17 (73W)a teraz pytanie jakiego producenta a zarazem model polecacie, chciałbym aby dobrze sie lepiły i szybko grzały, co pewnie wiąże się z słabą trwałością ale to mi nie przeszkadza chętnie wysłucham Waszych opinii. Pozdrawiam (stare opony przód b. dobry stan _ Tył b. dobry stan - kołkowana) będę sprzedawał więc może znajdzie sie jakis stunter chętni do zakupu dane tych opon dodam jak odwiedzę garaż. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
STAWROS Posted February 5, 2015 Share Posted February 5, 2015 Bierz bridgestone battlax s20 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nfs Posted February 5, 2015 Share Posted February 5, 2015 Pirelli Diablo Corsa,Dunlop D211,Metzeler M3,Bridgestone R10,Michelin Power OneTo są super konkretne gumy do latania po ulicy jak przecinak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Smaczne Posted February 5, 2015 Author Share Posted February 5, 2015 za dużo tego ha!;D jakiś trzech faworytów ? ;D zapomniałem dodać, że oponki nie będą katowane na torze, tylko jak to bywa, dojazd do pracy, jakieś tam latanie ze znajomymi, no i chciałbym bardziej poznać możliwości swojego moto a dokładniej w koncu zamknąć taką oponkęwiec dlatego zależy mi na tym, aby szybko sie grzała, dobrze trzymała, a że szybko sie "skonczy" trudno ;D coś za coś Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zet4 Posted February 5, 2015 Share Posted February 5, 2015 Dobra będzie dwu składnikowa np dunlop qualifier. Boki miękkie, środek twardszy. Zamykanie nie od lacia zależy ale wiem, że chcesz bezpiecznie się czuć. Opona dzięki domieszce krzemionki dobrze trzyma na mokrym. Moment podnoszący też jest niewielki. Jeździłem na nich w fz6. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
STAWROS Posted February 6, 2015 Share Posted February 6, 2015 Zajechałem przynajmniej 3 komplety bridgestone battlax s20, na ten sezon też już mam te opony i śmiało moge polecić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nfs Posted February 6, 2015 Share Posted February 6, 2015 Michelin road2 dobre trzymanie duze przebiegi ale nie tak ekstremalna jak te co podalem. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiloszRR Posted February 6, 2015 Share Posted February 6, 2015 Do sporta na drogę - Metzeler Racetec Interact, Pirelli rosso corsa (te będą w tym sezonie w dobrych pieniądzach). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siwy954 Posted February 6, 2015 Share Posted February 6, 2015 s20 naprawdę polecam, żadnego uślizgnięcia w porównaniu np do 2ct. Ale jak chcesz już coś konkretniejszego to Dunlop d211 tylko zejdą Ci w oczach. Pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nfs Posted February 6, 2015 Share Posted February 6, 2015 Ale Z8 tez jest tez interact a tu piszesz chyba o k0 k1 k2 k3 racetec rrTyle że te k to juz bardziej torowo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiloszRR Posted February 6, 2015 Share Posted February 6, 2015 Racetec K2 K3 tył i K1 przód, na drogę są bardzo dobre, k0 to opona kwalifikacyjna, D211 są super i opowieści że schodzą w oczach można włożyć między bajki. 2 dni na torze wytrzymują a na drodze spokojnie 8-10 tys w zależności od mocy i stylu jazdy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siwy954 Posted February 6, 2015 Share Posted February 6, 2015 Racetec K2 K3 tył i K1 przód, na drogę są bardzo dobre, k0 to opona kwalifikacyjna, D211 są super i opowieści że schodzą w oczach można włożyć między bajki. 2 dni na torze wytrzymują a na drodze spokojnie 8-10 tys w zależności od mocy i stylu jazdy. Nie będę się z Tobą kłócił co do d211. Miałem taki komplet więc wiem co mówię. Dobrze napisałeś że w zależności od mocy i stylu jazdy. Jak by nie było polecam je również Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiotRR Posted February 7, 2015 Share Posted February 7, 2015 Dopisz do listy Bridgestone BT016PRO http://www.moto-opinie.info/?action=show&cat=3&sub1=1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Smaczne Posted February 7, 2015 Author Share Posted February 7, 2015 no Panowie dzięki za pomoc lecz dalej mętlik w głowie, tak jak pisałem jazda na torze jeszcze nie teraz i nie na tych gumach, ma być głownie bezpiecznie, dlatego chodziło mi o szybkie grzanie oraz by dobrze lepiła, cena i trwałość mnie nie interesuje nie mam zamiaru na tym oszczędzać, co do stylu...bez wariacji..to bedzie 3 sezon a i km sporo nie przelatałem na dwóch poprzednich więc dalej nauka + jakieś próby zamknięcia tejże gumy fajnie by było jak by na mokrym dawały rade bo różnie to bywa z powrotami z pracy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nfs Posted February 8, 2015 Share Posted February 8, 2015 Ja uważam że na razie michelin road 2 (lepszy na mokrym)i pirelli rosso II ,s20 spokojnie wystarcza bo pozwalają na wiele i przebieg normalny.Ten przód trzeba by się zastanowić i dać 120/60 lub 120/70 bo w profilu 65 nic ciekawego nie ma.Nie ma co przesadzać z : d211(sa w kilku mieszankach) metzelerach k1k2k3 ,power one itd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arkadio Posted February 9, 2015 Share Posted February 9, 2015 1) ... jazda na torze jeszcze nie teraz....2) ... ma być głownie bezpiecznie ...3) ... bez wariacji..4) ... jakieś próby zamknięcia tejże gumy ...Jak dla mnie to te 4 pkt w Twojej wypowiedzi się nawzajem wykluczają. Pkt od 2 do 3 to TYLKO i wyłącznie tor .Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Smaczne Posted February 9, 2015 Author Share Posted February 9, 2015 pewnie i masz racje kolego;)...ale jako iż jestem początkującym motocyklistą bierz poprawkę szukam do dobrych rad od doświadczonych motocyklistów, któzy już wiele kompletów "zjedli" a nie głupich dogryzek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arczi137 Posted February 10, 2015 Share Posted February 10, 2015 Też szukam dobrych gum - teraz do cieżkiego nakeda Miałem s20 w fzs600 i dawały rade trzymanie spoko w cieplejsze dni nawet o nagrzewaniu zapominałem.W porównaniu z road 2 na suchym zdecydowanie s20 dla mnie wygrywała. Robie duze roczne przebiegi ale bardziej preferuje gumy o zacieciu sportowym niz turystyki, kij ze szybciej schodza ale pewniejsze trzymanie w winklu jest tego warte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taurus Posted February 10, 2015 Share Posted February 10, 2015 Poprzednie gumy mialem BT 021.Wszystko bylo ladnie i pieknie.Niesamowicie trzymaly sie na winklach tylko miuns tych gum jest taki ze przednia opona traci sie w oczach w porownaniu co do tylnej dlatego zmienilem je na pirelli st angel.Jednak musze podkreslic to ze w moim przypadku moj motorek gotowy do jazdy wazy cos okolo 320kg +ja i plecaczek tak ze to jest mozliwa przyczyna krotkiej zywotnosci przedniej gumy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arkadio Posted February 10, 2015 Share Posted February 10, 2015 pewnie i masz racje kolego;)...ale jako iż jestem początkującym motocyklistą bierz poprawkę szukam do dobrych rad od doświadczonych motocyklistów, któzy już wiele kompletów "zjedli" a nie głupich dogryzek Żadne głupie dogryzki tylko czytanie ze zrozumieniem Kiedy kupiłem swojego GSR'a on też poruszał się na BT021 i nie mogę nic złego powiedzieć na te gumy , w deszczu super - trzymały drogi prawie jak na suchym, jak było ciepło to też niczego sobie, bez specjalnego dogrzewania mozna było nieźle pomykać, kleiły dobrze. W związku z tym, że u mnie już pojawiła się płaskość na szczycie opony (dużo jazdy na wprost) zaczęły się uślizgi tyłu w związku z czym postawiłem na Mezteler'a Z8. Zobaczymy co te opony potrafią. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arczi137 Posted February 10, 2015 Share Posted February 10, 2015 Arkadio szybko testuj te Z8 bo tez o nich mysle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Smaczne Posted February 26, 2015 Author Share Posted February 26, 2015 przejrzałem na moto-opinie.info i wybrałem kilku faworytów mam nadzieje, że w końcu coś wybiorę biorę pod uwagę, że te oponki na mokrym nie będą już takie dobre jak te turystyczne np Michelin Pilot Road 4 1. Bridgestone Battlax BT-016 PRO 2. Bridgestone Battlax S20 3. Pirelli Diablo Supercorsa SC 4. Michelin Power One Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nfs Posted February 26, 2015 Share Posted February 26, 2015 No właśnie można do głowy dostać z tym wybieraniem.W sumie strata czasu na przeglądanie opinii po forach bo supercorsa temp pracy 70-90 stopni opona do grzania kocem a warunkach drogowych niedogrzana. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Smaczne Posted February 26, 2015 Author Share Posted February 26, 2015 masz racje NFS, niepotrzebnie brnę w typoro sportowe gumy;) wezme jakąś z turystyczną i bedzie ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nfs Posted February 26, 2015 Share Posted February 26, 2015 Nie turystyczną tylko sportową drogową oponę.Moje typy drogowe to:np Pirelli Angel lub Rosso II, Metzeler M5 lub świetna M7rr,Dunlop sport max qualife II,sportsmart IICo zdecydujesz to jest dobre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.