icon Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Witam, Znajomy potrzebuje pomocy odnośnie Kawy Z750S 2006 rok a ze jest starej daty to obiecałem ze rzucę temat na forum. Problem jest następujący:Podczas jazdy przy około 8000 obrotów zaświeci się i zaraz zgaśnie kontrolka Fi. Motocykl po zaświeceniu się tej kontrolki nie ma mocy. Wymienione są świece, filtr powietrza, całe kompletne wtryski z czujnikami, komputer wraz z immobilizerem. Czujnik masy powietrza oraz czujnik a w zasadzie pudełeczko z kostką które jest pod prawym boczkiem tez były wymienione z innego motocykla. Motocykl na postoju kręci się do końca ale zaświeca się Fi i gaśnie. Ręce rozkłada już na amen. Może ktoś z forumowiczów podsunie jakiś radę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 a jaki jest kod błedu?Zwróciłbym uwage na układ wydechowy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
severian Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Na forum zetów jest info na temat kodów http://www.z1000.fora.pl/problemy-techniczne-z750-z750-s-z750r-z800,16/kody-bledow-fi,1378.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
icon Opublikowano 23 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Diagnostyka nie wykazała błędów :/Kontrolka Fi oświeca się tylko przy około 6000-7000 obr (obojętnie czy na postoju, czy w jeździe) i gaśnie z tym ze na postoju przy tym zakresie oświeci się strzeli z wygaru zgaśnie i idzie do końca (do odciny) natomiast w jeździe 8000 obr zaświeci się i muli na maxa dalej się nie wkręca :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clifm Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 cewki dobrze na swiecach siedzą nie ma tam jakiejs rzeźby silnik ma spore wibraje moze cewka obluzowanai nie przekajuze iskry ja powinna tylko sa wyładowania pomiedzy stykiem cewki a swiecy i wtedy sa znaczne straty potencjału swieca nie wytwozy iskry w cylinrze albo bedzie zbyt miała mały potencjał by doprowadzic do zapłonu mieszanki albo bedzie wypadanie zapłonów i nieregularne spalanie co skutkuje utratą mocy a błedów moze nie zapisać do ECU a FI zaswieci i mocy brak miałem tak juz kiedys w twinie kawy w er6n przy bodajrze 5000obr robił takie fochy Proponuje przyjrzec sie cewką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.