Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Tatry 3 dni- doskonalenie techniki.


Melmac

Rekomendowane odpowiedzi

Szkolenia "w trasie" mają przygotować do samodzielnych podróży, nauczyć bezpiecznych zachowań i przewidywania sytuacji drogowych, radzenia sobie na różnego rodzaju typu drogach.

Ale jeśli ktoś liczy na prędkość, naukę wchodzenia w zakręt na kolanie na granicy przyczepności powinien wybrać szkolenie na zamkniętym obiekcie.

 

Ride And Fun organizuje także szkolenia torowe, terminy najbliższych niebawem pojawią się na stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkolenia "w trasie" mają przygotować do samodzielnych podróży, nauczyć bezpiecznych zachowań i przewidywania sytuacji drogowych, radzenia sobie na różnego rodzaju typu drogach.

Ale jeśli ktoś liczy na prędkość, naukę wchodzenia w zakręt na kolanie na granicy przyczepności powinien wybrać szkolenie na zamkniętym obiekcie.

 

Ride And Fun organizuje także szkolenia torowe, terminy najbliższych niebawem pojawią się na stronie.

OK, nie założyłem że dzidujecie "na wariata" podczas tego typu szkoleń dlatego napisałem że ufam w Waszą rzetelność. Natomiast wolałbym osobiście odbyć szkolenie w tzw. kontrolowanym środowisku. To z kolei - jak teraz widzę - byłoby niemożliwe/bez sensu porównując to z tematyką kursu a dodatkowo skoro organizujecie kursy na torach to nie pozostaje nic innego, jak sprawdzić na własnej skórze Waszą ofertę :) Bo szczerze powiem nie wiem co o tym temacie sądzić. Mówię zupełnie neutralnie, bez złośliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsumowując:

 

Na szkoleniu w Trasie mamy dokładnie te same elementy co na szkoleniu torowym, czyli, ćwiczymy przeciwskręt, różne kombinacje zakrętów, właściwą pozycję itd.

ale ćwiczymy je na 80% swoich możliwości tak aby mieć margines bezpieczeństwa na sytuacje awaryjne i niespodziewane.

 

Ważną zaletą szkolenia w trasie jest element zmęczenia, który jest przyczyna wielu wypadków, uczymy jak sobie z tym radzić i jaki ma wpływ na bezpieczeństwo.

 

Ciężko jest zorganizować szkolenie dopasowane w 100% do oczekiwań wszystkich użytkowników, ale usilnie nad tym pracujemy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Odpowiadając na pytania:

 

-nagrywanie- tak, w miarę możliwości nagrywam przejazdy każdego z uczestników i przy okazji wieczornego spotkania omawiamy je grupowo lub na osobności, wg. preferencji bohatera filmu. po powrocie,  z całego materiału robimy filmik, który otrzyma każdy uczestnik.

 

-nocleg- do dyspozycji mamy domek w okolicy białki tatrzańskiej. domek to 4 sypialnie 3 osobowe, 3 łazienki, kuchnia z podstawowym wyposażeniem, teren ogrodzony tylko do naszej dyspozycji, altana z miejscem na grilla, i pomieszczenie do garażowania motocykli.

 

Szkolenie nie jest prowadzone w postaci wykładu i zadań praktycznych. do każdej osoby staramy się podejść indywidualnie, dlatego też chciałbym aby grupa już na dojeździe w piątek przejechała ze mną jak największą odległość abyśmy mogli się poznać, żebym mógł zaobserwować jaki styl jazdy ma każdy z uczestników i co moglibyśmy poprawić.

 

Drugiego dnia, mamy także szkolenie "w trasie", ale później szlifujemy kilkanaście razy odcinek o bardzo technicznych zakrętach na drodze na której praktycznie nie ma ruchu samochodów

 

Trzeciego dnia jedziemy przez Słowację do Wisły i Szczyrku, głównie dlatego, żeby sprawdzić umiejętności na drogach na których nie ćwiczyliśmy,

Na naszych szkoleniach nie chodzi o to aby opanować do perfekcji wchodzenie w sekcje 5-6 zakrętów, ale nauczenie motocyklistów radzenia sobie z każdym zakrętem.

 

Najlepiej by było jakby zebrała się ekipa min 5 osób ze śląska, to wtedy mógłbym zorganizować miejsce zbiórki gdzieś u Was i cały piątek byśmy już razem przejechali.

ale jeśli nie bezie tylu chętnych z waszego forum, to ustalę trasę tak abyśmy łapali się po drodze.

 

Na stronie szkolenia zamieściłem tabelkę rabatową, aby pomóc podjąć decyzje niezdecydowanym ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam,

 

W tym roku wyjątkowo wcześnie zaczynamy układanie grafików, także prośba do was o sugerowanie terminów, i lajkowanie na fb;)

W 2014 pojawiały się pytania, o możliwość ustalenia terminu dla zamkniętej grupy z forum, dlatego ustalenia na 2015 zaczynamy z dużym wyprzedzeniem;)

 

http://rideandfun.pl/grafik-szkolen-i-wyjazdow-2015/

 

Pozdrawiam,

Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie jest zaplecze jeśli chodzi o pomoc medyczną? Wiadomo, że sami siebie musimy pilnować i jechać w miarę swoich umiejętności, ale rozumiem też, ze trening jest na drodze publicznej i trasa nie jest zabezpieczona (czyt. mogą po niej śmigać inni uczestnicy ruchu).

 

P.S. Nie przeczytałem co piszecie an stronie, bo mnie firmowy firewall nie chcę wpuścić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Grafik 2015 już dostępny;)

http://rideandfun.pl/szkolenia/

 

Co do pytań. 

Jest to trening przygotowujący do samodzielnych wypraw, jedziemy na max 80% możliwości, uczestników chce przygotować do tego jak nawijać po 1000km dziennie nie dając się zabić.

nie kładę nacisku na to jak w dany zakręt wejść o 5 km/h szybciej, ale jak w niego wejść bezpiecznie mając odpowiedni margines na to czego nie da się przewidzieć.

 

jeśli ktoś chce poszaleć, i brać zakręty na 99% to zapraszam na tor. nie odważę się na zorganizowanie takiego szkolenia w ruchu ulicznym, choć wiem, że konkurencja organizuje takie zabawy.

 

zabezpieczenie medyczne jest skromne. mam kurs ratownika medycznego i apteczkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Grafik 2015 już dostępny;)

http://rideandfun.pl/szkolenia/

 

Co do pytań. 

Jest to trening przygotowujący do samodzielnych wypraw, jedziemy na max 80% możliwości, uczestników chce przygotować do tego jak nawijać po 1000km dziennie nie dając się zabić.

nie kładę nacisku na to jak w dany zakręt wejść o 5 km/h szybciej, ale jak w niego wejść bezpiecznie mając odpowiedni margines na to czego nie da się przewidzieć.

 

jeśli ktoś chce poszaleć, i brać zakręty na 99% to zapraszam na tor. nie odważę się na zorganizowanie takiego szkolenia w ruchu ulicznym, choć wiem, że konkurencja organizuje takie zabawy.

 

zabezpieczenie medyczne jest skromne. mam kurs ratownika medycznego i apteczkę.

 

Witam,

 

Pojawiła się opcja zebrania grupy i startu z okolic sosnowca, jeśli byliby chętni na taką zmianę trasy to proszę o info na prv lub na forum,

termin do ustalenia,]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

W moim przypadku wszystko jest uzależnione od tego czy będę miał wolny weekend. Gdyby dało radę też byłybm chętny na termin sierpniowy, pod warunkiem że mój Sportster nie będzie zbytnio odstawał od grupy :). Dodatkowo oferuję się wspomóc zaplecze medyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.