Melmac Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Znalazlam taka propozycjehttp://rideandfun.pl/szkolenia/ Chetnie pojechalabym w terminie 22-24 sierpnia gdyby jeszcze ktos z okolic byl zainteresowany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onkel pyjter Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Ufam, że ta firma jest rzetelna i faktycznie czegoś się nauczysz. Ja bym jednak sugerował znalezienie kogoś, kto szkolenia organizuje na zamkniętym obiekcie a nie drodze publicznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Ufam, że ta firma jest rzetelna i faktycznie czegoś się nauczysz. Ja bym jednak sugerował znalezienie kogoś, kto szkolenia organizuje na zamkniętym obiekcie a nie drodze publicznej.Byłeś na takim ulicznym szkoleniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onkel pyjter Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Byłeś na takim ulicznym szkoleniu?Nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Szkolenia "w trasie" mają przygotować do samodzielnych podróży, nauczyć bezpiecznych zachowań i przewidywania sytuacji drogowych, radzenia sobie na różnego rodzaju typu drogach.Ale jeśli ktoś liczy na prędkość, naukę wchodzenia w zakręt na kolanie na granicy przyczepności powinien wybrać szkolenie na zamkniętym obiekcie. Ride And Fun organizuje także szkolenia torowe, terminy najbliższych niebawem pojawią się na stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onkel pyjter Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Szkolenia "w trasie" mają przygotować do samodzielnych podróży, nauczyć bezpiecznych zachowań i przewidywania sytuacji drogowych, radzenia sobie na różnego rodzaju typu drogach.Ale jeśli ktoś liczy na prędkość, naukę wchodzenia w zakręt na kolanie na granicy przyczepności powinien wybrać szkolenie na zamkniętym obiekcie. Ride And Fun organizuje także szkolenia torowe, terminy najbliższych niebawem pojawią się na stronie.OK, nie założyłem że dzidujecie "na wariata" podczas tego typu szkoleń dlatego napisałem że ufam w Waszą rzetelność. Natomiast wolałbym osobiście odbyć szkolenie w tzw. kontrolowanym środowisku. To z kolei - jak teraz widzę - byłoby niemożliwe/bez sensu porównując to z tematyką kursu a dodatkowo skoro organizujecie kursy na torach to nie pozostaje nic innego, jak sprawdzić na własnej skórze Waszą ofertę Bo szczerze powiem nie wiem co o tym temacie sądzić. Mówię zupełnie neutralnie, bez złośliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Podsumowując: Na szkoleniu w Trasie mamy dokładnie te same elementy co na szkoleniu torowym, czyli, ćwiczymy przeciwskręt, różne kombinacje zakrętów, właściwą pozycję itd.ale ćwiczymy je na 80% swoich możliwości tak aby mieć margines bezpieczeństwa na sytuacje awaryjne i niespodziewane. Ważną zaletą szkolenia w trasie jest element zmęczenia, który jest przyczyna wielu wypadków, uczymy jak sobie z tym radzić i jaki ma wpływ na bezpieczeństwo. Ciężko jest zorganizować szkolenie dopasowane w 100% do oczekiwań wszystkich użytkowników, ale usilnie nad tym pracujemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dloperator Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Zastanawiam sie nad udzialem 22-24. Moge prosic o cos wiecej na temat planu szkolenia? Nagrywanie przejazdow z kursantem?Nocleg w tatrach?Jestem z Piekar wiec chyba dolaczylbym gdzies po drodze. Nazbiera sie wystarczajaco chetnych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Witam, Odpowiadając na pytania: -nagrywanie- tak, w miarę możliwości nagrywam przejazdy każdego z uczestników i przy okazji wieczornego spotkania omawiamy je grupowo lub na osobności, wg. preferencji bohatera filmu. po powrocie, z całego materiału robimy filmik, który otrzyma każdy uczestnik. -nocleg- do dyspozycji mamy domek w okolicy białki tatrzańskiej. domek to 4 sypialnie 3 osobowe, 3 łazienki, kuchnia z podstawowym wyposażeniem, teren ogrodzony tylko do naszej dyspozycji, altana z miejscem na grilla, i pomieszczenie do garażowania motocykli. Szkolenie nie jest prowadzone w postaci wykładu i zadań praktycznych. do każdej osoby staramy się podejść indywidualnie, dlatego też chciałbym aby grupa już na dojeździe w piątek przejechała ze mną jak największą odległość abyśmy mogli się poznać, żebym mógł zaobserwować jaki styl jazdy ma każdy z uczestników i co moglibyśmy poprawić. Drugiego dnia, mamy także szkolenie "w trasie", ale później szlifujemy kilkanaście razy odcinek o bardzo technicznych zakrętach na drodze na której praktycznie nie ma ruchu samochodów Trzeciego dnia jedziemy przez Słowację do Wisły i Szczyrku, głównie dlatego, żeby sprawdzić umiejętności na drogach na których nie ćwiczyliśmy,Na naszych szkoleniach nie chodzi o to aby opanować do perfekcji wchodzenie w sekcje 5-6 zakrętów, ale nauczenie motocyklistów radzenia sobie z każdym zakrętem. Najlepiej by było jakby zebrała się ekipa min 5 osób ze śląska, to wtedy mógłbym zorganizować miejsce zbiórki gdzieś u Was i cały piątek byśmy już razem przejechali.ale jeśli nie bezie tylu chętnych z waszego forum, to ustalę trasę tak abyśmy łapali się po drodze. Na stronie szkolenia zamieściłem tabelkę rabatową, aby pomóc podjąć decyzje niezdecydowanym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlus Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Też wyrażam wstępną aprobatę na 22-24.08. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Witam, W tym roku wyjątkowo wcześnie zaczynamy układanie grafików, także prośba do was o sugerowanie terminów, i lajkowanie na fb;)W 2014 pojawiały się pytania, o możliwość ustalenia terminu dla zamkniętej grupy z forum, dlatego ustalenia na 2015 zaczynamy z dużym wyprzedzeniem;) http://rideandfun.pl/grafik-szkolen-i-wyjazdow-2015/ Pozdrawiam,Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 A jakie jest zaplecze jeśli chodzi o pomoc medyczną? Wiadomo, że sami siebie musimy pilnować i jechać w miarę swoich umiejętności, ale rozumiem też, ze trening jest na drodze publicznej i trasa nie jest zabezpieczona (czyt. mogą po niej śmigać inni uczestnicy ruchu). P.S. Nie przeczytałem co piszecie an stronie, bo mnie firmowy firewall nie chcę wpuścić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Grafik 2015 już dostępny;)http://rideandfun.pl/szkolenia/ Co do pytań. Jest to trening przygotowujący do samodzielnych wypraw, jedziemy na max 80% możliwości, uczestników chce przygotować do tego jak nawijać po 1000km dziennie nie dając się zabić.nie kładę nacisku na to jak w dany zakręt wejść o 5 km/h szybciej, ale jak w niego wejść bezpiecznie mając odpowiedni margines na to czego nie da się przewidzieć. jeśli ktoś chce poszaleć, i brać zakręty na 99% to zapraszam na tor. nie odważę się na zorganizowanie takiego szkolenia w ruchu ulicznym, choć wiem, że konkurencja organizuje takie zabawy. zabezpieczenie medyczne jest skromne. mam kurs ratownika medycznego i apteczkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Grafik 2015 już dostępny;)http://rideandfun.pl/szkolenia/ Co do pytań. Jest to trening przygotowujący do samodzielnych wypraw, jedziemy na max 80% możliwości, uczestników chce przygotować do tego jak nawijać po 1000km dziennie nie dając się zabić.nie kładę nacisku na to jak w dany zakręt wejść o 5 km/h szybciej, ale jak w niego wejść bezpiecznie mając odpowiedni margines na to czego nie da się przewidzieć. jeśli ktoś chce poszaleć, i brać zakręty na 99% to zapraszam na tor. nie odważę się na zorganizowanie takiego szkolenia w ruchu ulicznym, choć wiem, że konkurencja organizuje takie zabawy. zabezpieczenie medyczne jest skromne. mam kurs ratownika medycznego i apteczkę. Witam, Pojawiła się opcja zebrania grupy i startu z okolic sosnowca, jeśli byliby chętni na taką zmianę trasy to proszę o info na prv lub na forum,termin do ustalenia,] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HerkemerHomolka Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 W moim przypadku wszystko jest uzależnione od tego czy będę miał wolny weekend. Gdyby dało radę też byłybm chętny na termin sierpniowy, pod warunkiem że mój Sportster nie będzie zbytnio odstawał od grupy . Dodatkowo oferuję się wspomóc zaplecze medyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.