Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

jaco

Użytkownicy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia jaco

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Pojawiła się opcja zebrania grupy i startu z okolic sosnowca, jeśli byliby chętni na taką zmianę trasy to proszę o info na prv lub na forum, termin do ustalenia,]
  2. Grafik 2015 już dostępny;) http://rideandfun.pl/szkolenia/ Co do pytań. Jest to trening przygotowujący do samodzielnych wypraw, jedziemy na max 80% możliwości, uczestników chce przygotować do tego jak nawijać po 1000km dziennie nie dając się zabić. nie kładę nacisku na to jak w dany zakręt wejść o 5 km/h szybciej, ale jak w niego wejść bezpiecznie mając odpowiedni margines na to czego nie da się przewidzieć. jeśli ktoś chce poszaleć, i brać zakręty na 99% to zapraszam na tor. nie odważę się na zorganizowanie takiego szkolenia w ruchu ulicznym, choć wiem, że konkurencja organizuje takie zabawy. zabezpieczenie medyczne jest skromne. mam kurs ratownika medycznego i apteczkę.
  3. Witam, W tym roku wyjątkowo wcześnie zaczynamy układanie grafików, także prośba do was o sugerowanie terminów, i lajkowanie na fb;) W 2014 pojawiały się pytania, o możliwość ustalenia terminu dla zamkniętej grupy z forum, dlatego ustalenia na 2015 zaczynamy z dużym wyprzedzeniem;) http://rideandfun.pl/grafik-szkolen-i-wyjazdow-2015/ Pozdrawiam, Jacek
  4. Witam, Odpowiadając na pytania: -nagrywanie- tak, w miarę możliwości nagrywam przejazdy każdego z uczestników i przy okazji wieczornego spotkania omawiamy je grupowo lub na osobności, wg. preferencji bohatera filmu. po powrocie, z całego materiału robimy filmik, który otrzyma każdy uczestnik. -nocleg- do dyspozycji mamy domek w okolicy białki tatrzańskiej. domek to 4 sypialnie 3 osobowe, 3 łazienki, kuchnia z podstawowym wyposażeniem, teren ogrodzony tylko do naszej dyspozycji, altana z miejscem na grilla, i pomieszczenie do garażowania motocykli. Szkolenie nie jest prowadzone w postaci wykładu i zadań praktycznych. do każdej osoby staramy się podejść indywidualnie, dlatego też chciałbym aby grupa już na dojeździe w piątek przejechała ze mną jak największą odległość abyśmy mogli się poznać, żebym mógł zaobserwować jaki styl jazdy ma każdy z uczestników i co moglibyśmy poprawić. Drugiego dnia, mamy także szkolenie "w trasie", ale później szlifujemy kilkanaście razy odcinek o bardzo technicznych zakrętach na drodze na której praktycznie nie ma ruchu samochodów Trzeciego dnia jedziemy przez Słowację do Wisły i Szczyrku, głównie dlatego, żeby sprawdzić umiejętności na drogach na których nie ćwiczyliśmy, Na naszych szkoleniach nie chodzi o to aby opanować do perfekcji wchodzenie w sekcje 5-6 zakrętów, ale nauczenie motocyklistów radzenia sobie z każdym zakrętem. Najlepiej by było jakby zebrała się ekipa min 5 osób ze śląska, to wtedy mógłbym zorganizować miejsce zbiórki gdzieś u Was i cały piątek byśmy już razem przejechali. ale jeśli nie bezie tylu chętnych z waszego forum, to ustalę trasę tak abyśmy łapali się po drodze. Na stronie szkolenia zamieściłem tabelkę rabatową, aby pomóc podjąć decyzje niezdecydowanym
  5. Podsumowując: Na szkoleniu w Trasie mamy dokładnie te same elementy co na szkoleniu torowym, czyli, ćwiczymy przeciwskręt, różne kombinacje zakrętów, właściwą pozycję itd. ale ćwiczymy je na 80% swoich możliwości tak aby mieć margines bezpieczeństwa na sytuacje awaryjne i niespodziewane. Ważną zaletą szkolenia w trasie jest element zmęczenia, który jest przyczyna wielu wypadków, uczymy jak sobie z tym radzić i jaki ma wpływ na bezpieczeństwo. Ciężko jest zorganizować szkolenie dopasowane w 100% do oczekiwań wszystkich użytkowników, ale usilnie nad tym pracujemy
  6. jaco

    Witam

    Jako nowy witam, pozdrawiam, zanim napisze coś więcej, poczytam
  7. Szkolenia "w trasie" mają przygotować do samodzielnych podróży, nauczyć bezpiecznych zachowań i przewidywania sytuacji drogowych, radzenia sobie na różnego rodzaju typu drogach. Ale jeśli ktoś liczy na prędkość, naukę wchodzenia w zakręt na kolanie na granicy przyczepności powinien wybrać szkolenie na zamkniętym obiekcie. Ride And Fun organizuje także szkolenia torowe, terminy najbliższych niebawem pojawią się na stronie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.