Krizi Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Witam. Może troszkę przedwcześnie ale zastanawiam się co kupić na kolejny sezon w tej chwili mam już 2 rok GSX-R 600 K1 tylko sam ją kupowałem i niestety stan nie był za dobry troszkę do niego dołożyłem ale i tak daleko do ideału (przynajmniej wizualnie). Więc zacząłem się zastanawiać nad inną maszyną w lepszym stanie z jednej strony chciał bym coś czym można pośmigać po zakrętach więc myślałem o jakimś sporcie typu kawa zx10r rocznik 2006-2007 z innej strony chciał bym coś bardziej wygodnego czym też by się dało pośmigać po winklach a nie musi mieć tyle mocy (w GSXXR nie brakuje mi jej) więc myślałem też o Hondzie VFR800 lub suzi GSX-F 650 lub 1250 ale niestety VFR i GSX-F ma już trochę większą masę (gdzieś 240-250 kg) a ja niestety nie jestem kulturystą raczej jestem patyczakiem .Myślałem także nad Hyosung-iem 650N czytałem też artykuł i pozytywnie się wypowiadali ale jakoś ta marka nie przepowiada do mnie chociaż cenowo jest nieźle.Więc tu moje pytanie co byście radzili wybrać aby można było i wygodnie gdzieś się wybrać i pośmigać po zakrętach? Może macie też jakiś inne propozycje do rozważenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 FZ6,FZ1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sonic Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Kawasaki Z1000 SX - idealny ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateo CBR Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Albo F4, moc podobna do gixxera a o niebo wygodniejsza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krizi Opublikowano 23 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Nad F4 myślałem ale jakoś wolał bym coś nowszego jak tą VFR-kę tylko że tam podobno są jakieś szarpnięcia przy włączaniu się VTEC (podobno w modelach od 2002 roku) a w nowej to zniwelowali, FZ-ki oglądałem ale jakoś mi do gustu średnio podchodzą chociaż te wydechy pod kanapą bardzo mi się podobają a co do Kawy jakoś o niej nie pomyślałem muszę więcej o niej poczytać . Trzeba będzie się jeszcze pozastanawiać. Dzięki wielkie za propozycje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Jak VFR -ka szarpie to V-tec jest nie hallo (załaczanie pozostałych zaworow) Powinno to być płynne i niewyczuwalne w okolicach 6tyś obrotow.Do turystyki FZ1 jaknajbardziej do winkli również.Jest jeszcze kwestia pozycji za sterami, turystyczna, czy sportowa ktora tobie bardziej pasuje.Przysiaść sie pojeżdzić nikt za ciebie wyboru nie dokona.Szybki turysta to też XX1100 ale z młodymi rocznikami cieżko i kupa złomu po ogłoszeniach wystawiona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krizi Opublikowano 23 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 A jeszcze jedno pytanko na Kawie Z-tce "zwykłej" nie SX jest jakaś w miarę dobra pozycja czy po 200 kilometrach plecy też będą odpadać jak w GSXXR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krizi Opublikowano 23 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Jak VFR -ka szarpie to V-tec jest nie hallo (załaczanie pozostałych zaworow) Powinno to być płynne i niewyczuwalne w okolicach 6tyś obrotow.Do turystyki FZ1 jaknajbardziej do winkli również.Jest jeszcze kwestia pozycji za sterami, turystyczna, czy sportowa ktora tobie bardziej pasuje.Przysiaść sie pojeżdzić nikt za ciebie wyboru nie dokona.Szybki turysta to też XX1100 ale z młodymi rocznikami cieżko i kupa złomu po ogłoszeniach wystawiona.pozycja była by fajna taka jaka była w GSX-F "jajko" jeździłem takim trochę i wydawała mi się dobra tylko moto trochę ważyło (stalowa rama o ile wiem ) ale jakoś dawałem rady nawet z plecakiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Coś sie tak do wagi moto przyczepił jak ruszysz to czy wazy 180 czy 280 nie ma roznicy wrecz te ciezkie maszyny prowadza sie stabilniej. Troche sie człowiek naszarpie przy garazu itp ale jak sie dojdzie do wprawy to wszystko sie da:) Pisałeś tez o GSX-F 1250 a takie moto brałeś pod uwage >>>>http://www.motocykle.slask.pl/topic/133058-suzuki-gsx-1250-fa-abs-opinie/ Ogladałem je i prezentuje sie rewela roczniki młode w dobrych cenach - prowadzi sie jak Bandit tylko ładnie zabudowany. Tu znowu napisze ze FZ1 bedzie lepszy pod wzgłedem zawieszenia i mocy ale cena robi tu duza roznice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krizi Opublikowano 23 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Hehe może rzeczywiście za dużą uwagę na to zwracam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 sam mam maszyne ważącą grubo ponad 250Kg na trawie ciezko ja przestawic czy na szutrze ale jak ruszysz to zachowuje sie jak rower.Na plecach moto nikt nie nosi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinka Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Gixer nie wygodny????!!!! Sama jeżdże k3 i moim zdaniem moto jest wygodne. Mnie plecy odpadywały dopiero gdzieś po 500-600 km. Chcesz fajnego i wygodnego do zapierdalania to r6 do dalszych wycieczek też wygodny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krizi Opublikowano 24 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 No raczej za bardzo wygody nie ma. Chociaż jak patrzę na niektóre nowe sporty to się zastanawiam ile na takim bym dał radę wytrzymać . Każdy może odczuwać inaczej ja ostatnio siedziałem na Kawie ZR7 od kumpla i to jest dopiero wygodne. A jak znajomy który śmiga R6 pierwszej generacji przesiadł się na mojego to stwierdził że R6 jest wygodniejsza. Więc chyba każdy odczuwa to inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinka Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Kwestia gustu, ułożenia podczas jazdy. Krizi może popracuj nad mięśniami przy krzyżach i mięśniami brzucha, im lepiej wyćwiczone, tym mniej odczówa sie ból. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krizi Opublikowano 25 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 O tym nie pomyślałem, może jakoś pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sonic Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Kwestia gustu, ułożenia podczas jazdy. Krizi może popracuj nad mięśniami przy krzyżach i mięśniami brzucha, im lepiej wyćwiczone, tym mniej odczówa sie ból. Brak emotikonek sugeruje, że to nie sarkazm a zatem...Może po prostu kupić motocykl na którym się normalnie siedzi, jest stworzony do jazdy po drogach a nie do urywania sekund na torze? Generalnie bzdurą jest stwierdzenie, że scigacze są wygodne ^^Albo ktoś bezsensownie chwali swoje albo nie siedział na niczym normalnym. A jeszcze jedno pytanko na Kawie Z-tce "zwykłej" nie SX jest jakaś w miarę dobra pozycja czy po 200 kilometrach plecy też będą odpadać jak w GSXXR? tak, bo to street wiec jest dobrzepomocna stronka: http://cycle-ergo.com/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek_z Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 mam z1000sx, przejechałem nim 9800 km i po 200 km bola ręce w nadgarstkach no i plecy tez.ale mam 188 cm wzrostu wiec może przez toz1000 czy z1000sx to to samo, na + dla sx to owiewka przednia regulowana a i na winklach zapier....... tez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krizi Opublikowano 26 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Może po prostu kupić motocykl na którym się normalnie siedzi, jest stworzony do jazdy po drogach a nie do urywania sekund na torze?tak, bo to street wiec jest dobrzepomocna stronka: http://cycle-ergo.com/dzięki na pewno się przyda aż przypomniał mi się tekst znajomego"ścigi pokupowali a długie trasy chcą robić " mam z1000sx, przejechałem nim 9800 km i po 200 km bola ręce w nadgarstkach no i plecy tez.ale mam 188 cm wzrostu wiec może przez toz1000 czy z1000sx to to samo, na + dla sx to owiewka przednia regulowana a i na winklach zapier....... tez Dobrze mieć dodatkową opnie dzięki wielkie U mnie na razie nadgarstki OK ale gorzej z plecami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotRR Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 ZX10R 06-07 i wygoda...to tak jakbyś chciał wziąźć k***ę za żonę. Mocy ogrom, ale pozycja sprzyjająca ostrej jeździe i ciężko tym inaczej jeździć. Zapomnij o dłuższych wyjazdach- katorga. Nie mam porównania z innymi rocznikami ZX10R, ale wg kolegi który miał już wszystkie po kolei- ten jest najmniej "wygodny". A znajdź zdrową i wartą uwagi sztukę......................................... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sonic Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 ZX10R 06-07 i wygoda...to tak jakbyś chciał wziąźć kurwę za żonę. Mocy ogrom, ale pozycja sprzyjająca ostrej jeździe i ciężko tym inaczej jeździć. Zapomnij o dłuższych wyjazdach- katorga. Nie mam porównania z innymi rocznikami ZX10R, ale wg kolegi który miał już wszystkie po kolei- ten jest najmniej "wygodny". A znajdź zdrową i wartą uwagi sztukę......................................... z nie zx zx10r (nie jezdzilem) jest uznanwany za najbardziej dzikie moto w histroii. Aż ciekaw jestem opinii właścicieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krizi Opublikowano 28 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Też bym spróbował pośmigać ZX10R bo słyszałem ze moc wielka i wygląda super ostatnio nawet taką widziałem lecz niekiedy zrobi się te 300 - 400 kilometrów a jak widziałem to rzeczywiście na ZX10-tce się leży z resztą na nowszych ZX-ach pozycja też wydaje mi się leżąca z tego co widziałem podczas oglądania kilka takich maszyn (rocznik 2010+) A raczej chce kupić moto na kilka lat a nie sprzedawać po roku śmigania (przynajmniej taki mam plan). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sonic Opublikowano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 Wydaje się leżąca? Ona jest leżąca, to plastik, wiec jaka ma być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krizi Opublikowano 29 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 Plastik plastikiem ale jak patrzę na moją K1-dynkę to pozycja wydaje się bardziej "komfortowa" niż w ZX10R ale niestety na własnej skórze nie miałem okazji sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sonic Opublikowano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 Bierz tego z1000sx, wygląda praktycznie jak plastik a siedzi sie normalnie. Na scigaczu jest fajny artykuł, jak dla mnie to moto nr1 jeżeli chodzi o uniwersalność na drodze. ZX10R to raczej przerost formy nad treścią jeżeli chodzi o zwykłe polskie drogi. Nie wiem gdzie poza autostradami można wykorzystać tą moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krizi Opublikowano 30 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 To trzeba będzie sprawdzić tego SX-a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.