rzigosi Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Witam od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem suzuki gsxf 600 z 89 roku. Moto chodzi jak zegarek na nic nie mogę narzekać ostatnio były ustawiane gaźniki ale problem tkwi z tym że niedawno tankowałem za 50 zł i zrobiłem na tym 60 km patrzę wczoraj do baku a tam SUCHO, dodam że nigdy się tak nie działo, co może być przyczyną takiego spalania dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 spalania? moga lac Ci gaźniki i "ucieka" Ci paliwo a dwa może masz zegar w milach (60M = 100km) i czestoskurcz prawej reki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzigosi Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 W jaki sposób gażniki moga lac, po czym to poznac? zegara napewno niemam w milach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 nie smierdzi Ci paliwem? nie zostawia motocykl plam (zakladam ze jeszcze masz wezyki przelewowe pozakladane ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzigosi Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 troche smierdzi nie zostawia plam tylko jeden gaznik z lewej strony jest mokry wszystkie weze sa pozakladane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramzi83 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 jezeli moto stoi na parkingu to moze ktos spuszcza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzigosi Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 napewno żaden nie spuszcza, może jeszcze jakieś pomysły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamv Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 a jak stan oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Ssanie nie odbija,jedziesz na ssaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 sprawdź te gaxniki, powinny byc suche i sprawdx tez swiece jak sa 'wypalone" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterman Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Zobacz czy Ci oleju nie przybyło i czy nie śmierdzi benzyną. W suzach czasami lubią puszczać zaworki w gaziolach i leje się paliwo do silnika:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzigosi Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 jeśli jeden gaznik jest mokry co to moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterman Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Może właśnie on przelewać, jeśli tak to gaziole na stół a olej do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Krasnale paliwożłopy, ewentualnie rząd dowalający akcyzą i wyższym VATem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unfamiliar Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 jeśli jeden gaznik jest mokry co to moze byc?Że drugi jest suchy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzigosi Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Jest ktoś w rybniku lub okolicach kto mógłby to zrobic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
becker Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 1. Sprawdz zawory iglicowe w gaźnikach, bo może tak być, że ci któryś nie trzyma, jak się lekko podnosi poziom paliwa w gaźniku. Jeśli nic nie wycieka ci na zewnątrz przez wężyki, to znak, że poziom jest w miarę ok i pływak ustawiony dobrze. Ale zdarza się czasem, że pływak się zawiesza, co za tym idzie zawór też i paliwo leci w gardziel przez gniazdo aż miło, a ty nic nie wiesz. Ja kiedyś takie "usterki" regulowałem w ten spoób, że zakręcałem zawór paliwa ten za bakiem w czasie jazdy i jechałem, aż brakło paliwa w gaźnikach (co poczujesz bo motocykl słabnie i zaczyna gasnąć) i wtedy w czasie jazdy odkręcałem spowrotem kranik. Najczęściej pomagało, bo zaworek się wtedy samoistnie odwieszał.2. Ssanie, które nie odbija też mogłoby być przyczyną, ale to poznałbyś po tym, że jak się silnik zagrzeje to na luzie chodziłby na wysokich obrotach.3. Może podjedź jeszcze raz wyregulować gaźniki tylko do innego mechanika, bo nie piszesz kto ci to ustawiał.4. Danvield napisał o liczniku w milach, może śmieszne, ale nie do końca , bo często jest tak, że najprostsze rzeczy na które nie zwracasz uwagi się jednak zdarzają. Spalanie rzędu 9 L/100 km przy odkręcaniu na maxa na każdej prostej nie jest niemożliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.