Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Wysokie obroty na jałowym biegu (yamaha r6)


michalr6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich;)

Mam problem, a raczej wynika to z niewiedzy..otóż yamaha po zagrzaniu na biegu jałowym jak również na sprzęgle ma wysokie obroty w okolicach 2,5tys.

mam pytanie odnośnie tego, czy jest to wina niewyregulowanego gaźnika? czy może r6 tak mają?

Proszę o wyrozumiałość, ponieważ jestem laikiem w tych sprawach.

Pozdrawiam i czekam na odpowiedź

yamaha r6

rok prod. 2002

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też nie jestem ekspertem ale wg mnie powinieneś mieć gdzieś pokrętło to ustawiania obrotów, ja mam pod gaźnikami i Tobie też proponuję tam zajrzeć ;) oczywiście serwisówka też może być pomocna, temat z linkami był już kiedyś więc musisz sobie odkopać. powodzenia !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam ponownie po dłuższej nieobecności na forum i z góry przepraszam ,że odkopuje temat - ale..