KACPER1 Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Witam,proszę o pomoc w wyborze motocykla.Moja przygoda z jednośladami zaczęła się kilkanaście lat temu od skutera simson,potem były mz etz 150,251,jawa 350ts...żona,dzieci i już tylko samochody Teraz chcę wrócić do pasji motocyklowej i proszę o radę co kupić.Motocykl w 80% używany w mieście a pozostałe 20% to wypady poza miasto (góry), ma być ładny a tak poważnie to ma mieć to "coś"...Mój wiek 37,wzrost 182,waga 87 podróże raczej bez pasażera (żona wciąż przeciw ), także fajnie by był na dłużej niż sezon czy dwa.Budżet ok.15k,z jakiego rynku szukać motocykla (chodzi mi o kraj pochodzenia)Pozdrawiam i z góry dzięki za wszelkie sugestie.Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taz Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Yamaha Fazer 600 na przykład Powinna spełnić wszystkie wymagania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
becker Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Sprecyzuj bardziej : turystyk, cross, ścigacz, cruiser bo dużo tego można napisać w tej cenie, a twoim wymaganiom 80% miasto 20% trasa z każdego asortymentu można wybrać kilka modeli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rundi Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Ja powiedzial bym Yamaha TDM 900.Z rynku Niemckiego albo Austriackiego.TDM to tak średnio na 80% miasto Pewnie gdyby proporcje były odwrotne to byłby to dobry pomysł.Może jednak doprecyzuj jaki rodzaj Ci się podoba wtedy będzie łatwiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manka Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 sprecyzuj co to ma byc, ale smiem twierdzic ze turysta i fajna propozycja padła, proponuje więc podobnie tyle że młodziej FZ6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPER1 Opublikowano 26 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Witam dzięki za propozycje,chciałbym turystę ale z pazurem myślałem o FZ6 ale także o SV650,podoba mi się np.cbr rr ale to chyba nie na moje ujeżdzanie,co myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taz Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 SVka też da radę...Ale FZka jest po prostu lepsza A cerber to nie turystyk Przejedź się każdym z nich, to zobaczysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manka Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Pytanie co Ci lepiej pod pupa bedzie leżećFZ6 jest na prawde wygodna, 100 kucyków uwierz mi daje rade...wersja jest z owiewka i bez, pytanie co wolisz Owiewka zawsze bedzie lepsza i pomocniejsza w celach turystycznych, ale i do dzikich wypadów, golas..no nie ukrywajmy wieje, aczkolwiek ja na golasie(Hornet) popierdzielam i turystycznie i mniej turystycznie..kwestia przyzwyczajenia SV650, no dzwięk sam juz powoduje dreszcze bajka, 72 kucyki chyba, no ale V-ka więc zupelnie inny świat mm... Ale myśle że będzie wygodny, choc nie wiem czy nie gorszy niz fazerekCBR RR-a no, tu nie ma raczej mowy o wygodnej turystycznej jeździe, to juz raczej spoert, dla upartego szybka turystykaAczkolwiek znam i takich co z takich plastików robia turystów, pytanie tylko czy Twojej pasażerce bedzie wygodnie? Sprzęt, z racji bycia Honda dla mnie juz ma wielki plus.Popryzmierzaj/cie się co wygodniejsze Obstawiam FZ6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPER1 Opublikowano 26 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Największy problem jest z tą przejażdzką właśnie,sprzedający nie są chętni przynajmniej u nas w kraju Posiedzieć można ale tak sobie myślę że to podobnie jak w aucie na sucho może być ok a jednak na trasie diametralnie różnie.Na SV przejechałem się troszkę ale nie mam odnośnika do FZ ani czegokolwiek innego,czy kierownica jest niżej w SV niż FZ czy mi się wydaje.Czemu FZ jest po prostu lepsza??chodzi o markę?a jak ze spalaniem podobno SV mega oszczędne?Wyjeżdzam na urlop do Włoch,warto tam poszukać moto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manka Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Największy problem jest z tą przejażdzką właśnie,sprzedający nie są chętni przynajmniej u nas w kraju Nie ma się czemu dziwic, motocykle na jazdahc próbnych rozbijane, kradzione...wiec:- jedziesz z gotówką, prawem jazdy i dowodem - zastawik za sprzęta, rozwalisz, gościu ma gotówke= wartośc motocyklaczy kierownica jest niżej w SV niż FZ czy mi się wydaje.jest taka możliwość, ale nie wiem na 100%FZ wygodniejsza, spalanie pewnie niewielkie...czy Yamaha lepsza od Suzuki hmm...Ja wole honde, potem yamahe, suzuki i kawałkisraki Kwestia tego czym ludzie jeździli i na jakie egzemplarze trafili Mozesz i we Włoszech poszukac, pytanie teraz czy znasz sie na tyle by samemu oceniac jego stan? Czy wiesz jak wyglada oryginał? A nie jakiś mutant?Bo potem może sie okazać, że trafiasz na przeszczepa o czym nie wies zi mówisz nam że FZ6 to gówno, a tak wcale nie jest.Proponuje wycieczke z osoba która ma duże pojecie o danym modelu PS.Spalanie zalezne od tego jak jeździc, jak wygerulowane gaziory(mówimy o gazniku, nie o wtrysku)...Mi Hornet pali 4-5,5l czasem ok 6l. Wszystko zależy jakk i w jakich warunkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPER1 Opublikowano 26 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Dzięki Manka,czyli narazie FZ6 lub SV,a honda ma coś w tym stylu?Jaki rocznik i przebieg szukać za ok 15k? Jeśli ktoś będzie mógł pomóc wyborze konkretnego egzemplarza i w oględzinach to będę zobowiązany kolorek only black Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abaddon Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Oblookaj Hondę Hornet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPER1 Opublikowano 26 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Tak jest hornet ale jakoś mi nie leży wizualnie i chyba chciałbym coś z owiewkami,czy Waszym zdaniem cbr 600 f4i to dobry kandydat dla mnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abaddon Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Ładna jest Yamaha Thundercat?Chociaż jak na pierwsze moto odradziłbym, podobnie jak CBR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madness Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 I ja Kolego stałem przed podobnym dylematem. Przymierzyłem się, przejechałem na fz6, cb600, sv650 i kilku innych. Nie jestem pewny, czy nie Jesteś za wysoki, by wygodnie podróżować na wspomnianych motocyklach. Przy moich 190cm nie czułem się na nich komfortowo. Z moich obserwacji mogę wysnuć takie wnioski:-do miasta dwa pierwsze w sam raz, -do turystyki moim zdaniem zbyt krótki rozstaw osi, trochę mnie wytrzęsło (jestem wysoki i ciężki, być może to wina ustawień zawieszenia), być może dla osób do 180cm wzrostu będą dobre,-fz6, na pierwszy rzut oka ładny, osłony tłumików wykonane z badziewnego tworzywa, emituje dziwny dźwięk (sokowirówka?)-cb600 (r. 2007 - nowoczesny design, najfajniejsze wykonanie, ładny basowy pomruk, chyba bardziej agresywna pozycja, ma wg mnie sportowy pazur),-sv650 najfajniej zbiera się z dołu (Vka, fz6 i cb600 lubią wysokie obroty), ale było mi bardzo niewygodnie z uwagi na pochyloną w dół kierownicę (clip on to się chyba nazywa), nie spodobał mi się także jego archaiczny design.Objeździłem również dl650 - silnik z sv650 ale jakby z inną krzywą momentu obrotowego, sprawia wrażenie masywnego (wina kształtu przodu), ale w rzeczywistości jest łatwy do ogarnięcia, motocykl o łagodnym usposobieniu, dobrze przystosowany do dalszych wypadów (duża owiewka, dostępność akcesoriów turystycznych, egzemplarz, który oglądałem był "objuczony" solidnymi gmolami, mocowaniami kufrów). Osobiście wybrałem tdm900 - silnik zbiera się z samego dołu, liniowo oddaje moc, nieźle brzmi, mocniejszy i bardziej zadziorny od dl650, wydaje mi się też, że da radę wymienionym 600'tkom momentem obrotowym, siedzę wyżej, wyprostowana pozycja ciała, nie męczy nawet po kilkuset kilometrach, mniej namacham się biegami. Podsumowując, sercem - hornet - zawadiaka (gdybym był niższy i lżejszy), rozsądkiem i zamiarem dalszych wypadów - tdm900 i dl650. Powodzenia w szukaniu, mniejszej niż moja liczby kilometrów przejechanych w poszukiwaniu jednośladu (blisko 5000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manka Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 honda ma coś w tym stylu? Hornet, który Ci nie pasuje ale jest też CBFa Jaki rocznik i przebieg szukać za ok 15k?hehee.. złe pytanie, obecnie przebiegi sa w większości krecone i tak np podam własny przykład, mój 05' ma przejechane juz 60 tyś km, a roczniki 00' zawsze jak jeden maja do 35 tyś km, ciekawostka nie?Ale rozumiem, ze nie każdy jak ja kreci sezonowo 15-18 tys km, ale tez bez przesady, ze wszyscy jak jeden 2-3 tys robia na sezon Ok, 15 baniek to, powiedzmy roczniki 07-04, zalezy jakie sprzety, honda trzyma ceny dośc wysoko, suki sa chyba najtansze..ale mówie no zalezy jaki sprzet Przebieg, wiem ze kazdy patryz by był jak najmniejszy- nic w tym dziwnego, ale niehc on bedzie realnie niski, no i adekwatny do stanu motocykla i odwrotnie. Jak dla mnie motocykl turystyczny po przejechaniu 15 tyś powinien byc na oryginalnych: klockach, napedzie i oponach. Ja swojego kupowałam z przebiegiem 25 tys i fakt, opony i naped do wymiany się kwalifikował, ale oryginały jak mu fabryka dała.Zatem przebieg już przy oględzinach czasem słychać, bo 15 tyś motocykl i klekotające zawory jak traktor...no pomyłka jakaś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumadax Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Popieram Gienka, wysoka kierownica, wyprostowana pozycja, wygodne sprzęty, a jeśli litr to za dużo, to może wspomniana już wcześniej CBF 600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPER1 Opublikowano 27 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Wielkie dzięki za rady i sugestie,teraz pozostaje znaleźć uczciwego sprzedawcę (co chyba graniczy z cudem w tym kraju - doświadzczenie w branży samochodowej)i poprzymierzać się do kilku modeli.Znacie to miejsce i sprzedawcę?? http://moto-raj.otomoto.pl/Za poradą Gienka (dzięki)pooglądałem hornetki od '07 i muszę powiedzieć że ten motocykl ma coś w sobie i co gorsze zaczyna mi się podobać tylko cena (jak zwykle zakładam budżet a potem wszystko robi się duużo drożej) Znalazłem też taką http://allegro.pl/honda-hornet-cb-600-2007-r-pc-41-pc41-i1620205818.html , czy to jest jakaś specjalna wersja stylistyczna "road runner"?? Czy warto interesować się "niewiele" uszkodzonym moto?Znalazłem jeszcze tego sprzedawcę http://kkmotocykle.otomoto.pl/ sprzęt ma chyba z UK warto kupić z tego rynku? u niego???Dziękuję za dotychczasowe opinię i proszę o jeszcze pozdrawiam Artur. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPER1 Opublikowano 27 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Gienek teraz przeczytałem Twojego ostatniego posta.Wydaje mi się że troszkę mam poukładane w każdym razie już nic nikomu nie muszę udowadniać a napewno nie na motocyklu Może być litr może być więcej byle był to odpowiedni wybór...dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumadax Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Znalazłem też taką http://allegro.pl/honda-hornet-cb-600-2007-r-pc-41-pc41-i1620205818.html , czy to jest jakaś specjalna wersja stylistyczna "road runner"?? Czy warto interesować się "niewiele" uszkodzonym moto?Ten motocykl raczej nie należy do lekko uszkodzonych, wygląda jak by ostro w coś przydzwonił (uszkodzona chłodnica i pogięte kolektory jak by spotkały się z przednim kołem) a potem efektownie wylądował na zadupku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPER1 Opublikowano 27 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Ten motocykl raczej nie należy do lekko uszkodzonych, wygląda jak by ostro w coś przydzwonił (uszkodzona chłodnica i pogięte kolektory jak by spotkały się z przednim kołem) a potem efektownie wylądował na zadupkuNo właśnie w ogłoszeniu "nieznacznie uszkodzony" a na miejscu okazuje się że niezły dzwon,okazje się nie zdarzają.Kupię taki model horneta za mniej niż 15k czy szukać tańszy model? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumadax Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 nie mam rozeznania który rocznik za ile chodzi, i tak najważniejszy jest stan motocykla, czasem warto dać trochę więcej za dobrze utrzymany starszy rocznik, niż za pozornie idealny młodszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manka Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 1. Rzeszów omijamy. Wykreśl to miejsce z mapy jesli jedziesz szukac motocykla. Tam sie składa jeden z 7 Jeśli hornet to najpewniejszy jest od chłopaków z Motoitalli (piła) Chłopaki maja na prawde pożądne sprzęty, na forum hornetowym są, motocykle nam sprowadzaja i ani jednego złego słowa.--> Motoitalia <-- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPER1 Opublikowano 27 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 1. Rzeszów omijamy. Wykreśl to miejsce z mapy jesli jedziesz szukac motocykla. Tam sie składa jeden z 7 Jeśli hornet to najpewniejszy jest od chłopaków z Motoitalli (piła) Chłopaki maja na prawde pożądne sprzęty, na forum hornetowym są, motocykle nam sprowadzaja i ani jednego złego słowa.--> Motoitalia <--OK więc Rzeszów odpada widzę że sytuacja podobna jak z samochodami w Płocku Dzięki za namiar na PiłęZnalazłem taki http://allegro.pl/ducati-monster-s4r-s-4-r-2004r-zadbany-kup-na-raty-i1624681292.html piękny tylko cena ciekawa u nas 20k a w niemczech 30k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madness Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 OK więc Rzeszów odpada widzę że sytuacja podobna jak z samochodami w Płocku Dzięki za namiar na PiłęZnalazłem taki http://allegro.pl/ducati-monster-s4r-s-4-r-2004r-zadbany-kup-na-raty-i1624681292.html piękny tylko cena ciekawa u nas 20k a w niemczech 30kW Polsce jest mało specjalistów od "dukatów", to sprzęty piękne, ale bywają kapryśne przy nieumiejętnej obsłudze. Z mojego sondowania rynku wynika, że koszty obsługi ducati są wyższe od marek japońskich (częstotliwość). Mam jeszcze pytanie, czy widziałeś monstera na żywo? To motocykl kompaktowych rozmiarów, a pozycja na nim jest "półleżąca". Ot duch cafe racera, piękne opakowanie, kratownicowa, stalowa rama, przejmujący dźwięk, desmo - legenda. Sprawdź jednak najpierw koszty serwisowania. Jeśli cię nie przestraszą możesz mieć pewność, że każdy będzie się oglądał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.