tosterx Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Witam, mam następujący problem z moimi dwoma kółkami. Mianowicie jadąc kiedy wcisnę sprzęgło i odpuszczę gaz motor czasami zamiast utrzymać obroty biegu jałowego gaśnie. Nie dzieje się tak zawsze i nie bardzo wiem od czego to zależy. Z góry dziękuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janosik Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Moto do małego serwisu: gaźniki(czyszczenie regulacja),świeczki,filtr powietrza.Może tylko jedna z tych rzeczy,a może wszystkie.A obroty biegu jałowego są prawidłowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tosterx Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 To jest moto na wtrysku, świeczki wymienione, flirt powietrza także. Obroty biegu jałowego ok 1300. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janosik Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 To ja się poddaje! Może jakaś przerwa w elektryce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tosterx Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Przerwa w elektryce i czujniki wykluczyłem przez self diagnostyk test .... Ciekawostka jest iż moto na postoju ma dokładnie 1300 obrotów a w czasie jazdy kiedy wciskam sprzęgło ma ok 1000 a czasem spadają niżej przez co gaśnie. Czy może to być silniczek krokowy ? Jeśli tak to gdzie go znaleźć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoko26 Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Przerwa w elektryce i czujniki wykluczyłem przez self diagnostyk test .... Ciekawostka jest iż moto na postoju ma dokładnie 1300 obrotów a w czasie jazdy kiedy wciskam sprzęgło ma ok 1000 a czasem spadają niżej przez co gaśnie. Czy może to być silniczek krokowy ? Jeśli tak to gdzie go znaleźć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoko26 Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Mam ten sam problem za pomoc z góry Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Może sprzęgło nie puszcza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 czujnik bocznej stopni(wibracje)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onkel pyjter Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 wyłącznik przy stopce lub/i ten dupslik rozłączający zapłon pod klamką sprzęgła. Coś gdzieś nie styka i Ci odcina prąd w momencie wysprzęglenia. Tak bym obstawiał. Oby nie moduł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onkel pyjter Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 A nie jestem pewny czy samodiagnoza nie bada tylko czujników w silniku zatem może Ci ww. nie złapać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullet777dg Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 opcja jedna.. problem z wolymi obrotami prwd przed ta sytuacja odpinales akumulator ?? albo ci sie rozladowal ??? jezeli tak to wyczysc przepustnice... i trzeba pojezdzic troche samo sie ulozy.. ew, synchro . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onkel pyjter Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 moto jest na wtrysku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinK. Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Miałem ten sam problem. Z tym, że mi motor lubił gasnąć przy redukcji biegu do 3.Po pewnym czasie to zjawisko jednak zniknęło i teraz wszystko jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 moto jest na wtrysku...Tak poza tematem.W motocyklu z zasilaniem wtryskowym również robi się synchronizację położenia klap przepustnic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylaD-Team Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Tak poza tematem.W motocyklu z zasilaniem wtryskowym również robi się synchronizację położenia klap przepustnic.Dokładnie Wicher , wyjałes mi to z ust ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skalar Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 silniczek krokowy lub moduł, napisz do Suzuki najlepiej tego w wawie czy moto podlega akcji serwisowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem1402 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Mam identyczny problem z moim gsr'em. Najciekawsze jest to, ze odwiedzilem serwis, podlaczyli moje moto do komputera a ten wykazal, ze wszystko jest okey a moto dalej gasnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullet777dg Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 hmmm moze pompka paliwa nie daje rady hmm j Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiloszRR Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 hmmm moze pompka paliwa nie daje rady hmm j Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem1402 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Możesz mi wyjaśnić jak mam to zrobić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoko26 Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Byłem w serwisie podlaczali komputer wszystko jest ok ustawili czujnik przepustnicy i dalej ten sam problem , bardzo dużo znajomych mówi mi ze prawie na sto pracowni to silniczek krokowy dlatego spróbuje go w najbliższym czasie go wymienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem1402 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Daj znac czy problem zniknal jak juz wymienisz. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norvag Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Witam, wszystkich posiadaczy Suzuki GSR600.Od około miesiąca czasu mam dokladnie taki sam problem jak opisujecie.Stąd moje pytania czy komuś się udalo dowiedzieć co jest tego przyczyną i ewentualnie wyeliminować tą dolegliwość??Pozdrawiam i z gróry dziękuje za odpowiedź. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Ogólnie GSR słynie ze swojego trochę przykrego wtrysku i chamskich reakcji przy ok. 5tys. obrotów i gaźnięcia. Problem można rozwiązać, może któryś pomysł podziała: https://www.google.pl/search?q=gsr+600stalls&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a&gws_rd=cr#client=firefox-a&hs=yyR&rls=org.mozilla:pl:official&q=gsr+600+stalls&spell=1&sa=X&ei=Ad7zUaeLHcSBtAa9v4CQDQ&ved=0CCkQBSgA&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.49784469,d.Yms&fp=fdbb2781d07e53b9&biw=1366&bih=664 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.