Gość Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 WitamPosiadaczem nie jestem (jeszcze) w kazdym razie od tego roku prawko i w tym sezonie chcialbym pojezdzic...BARDZO bo jak nie teraz to kiedy. Noi padl wybor na fazera a konkretnie fazerka zrobionego w 2004 albo pozniej, a do wydania max 13000 peelenów (...wiec od Ciebie Slawek nie kupie, chociaz moze i szkoda.... Jesli chodzi o samo moto to nie przymierzalem sie do niego nigdy, poprostu mi sie podoba strasznie i tyle, milosc od pierwszego wejrzenia niestety platoniczna, poki co myslicie ze 185/95 bedzie pasowalo na ten motocykl ?Wracajac na ziemie i do sedna mojej wypowiedzi. Otoz w zwiazku z moim znikomym (czyt. zadnym) doswiadczeniem zwiazanym z motocyklami, a zwlaszcza z ich zakupem i wszystkimi pochodnymi z tym zwiazanymi ciekawy jestem czy, jezeli znajde pojazd ktory: a) mnie zainteresuje, po "konsultacjach" okaze sie warty zobaczenia na zywo znadzie sie osoba ktora taki motocykl obejrzala by ze mna, wsiadla, powiedziala czy prosto jedzie, zajrzala gdzie trzeba, i wiele innych, jednym slowem czy znajdzie sie osoba ktora sie ZNA i w odruchu niespotykanej dobroci, bezinteresownie... pomoze swiezakowiNie chce mi sie ganiać za motocyklem po calej Polsce ale mysle ze w rozsadnej odleglosci (100km?) od Brynicy cos uda sie znalezc.PZDRPawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafcio Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 PS do powyzszego posta"Konto usuniete"...hmm wydaje mi sie ze jestem zalogowany wiec nie wiem skad taki opis profiluPZDRPawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafcio Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Pomyslalem ze moglbym wrzucic czasem jakis link i prosic Was o spojrzenie i info czy maszynka wyglada OK, przynajmniej na fotkachhttp://otomoto.pl/yamaha-fz-fazer-M1841378.htmlPZDRPawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rachol87 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Ze starej m1 wyszły mi już druty :/ i planuje na dniach kupić nowe METZELER Roadtec Z6 Interact lub METZELER Sportec M5 jest ktoś kto miał do czynienia z takimi oponkami ? lub co polecacie dobrego na boczne trzymanie w grancach 700zl max 800 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek_Czeladź Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 michelin pilot road 2, było o tej oponie w tym dziale bardzo dużo dobrego napisane, mam kolejne i polecam.ps. byłby chętny/a na mój wydech? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psmoku Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Slawek jak bylem chetny to Ty nie byles !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek_Czeladź Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 ano cóż, wszystko sie zmienia, ja jutra chyba zostanę bez moto :(03.05.10r nie ma moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafcio Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 W tytule aukcji...OKAZJAOkazja??http://allegro.pl/item1013020644_fz6_fazer_2005_17000km_krajowy_dodatki_okazja.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek_Czeladź Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 odp na privps. potrzebny manual do fz1, ma ktoś linka?już nie potrzeba, widzę że niestety coraz mniej pomocy od forumowiczów jest i to nie tylko w tym dziale. Szkoda, gdyby ktoś chciał tego manuala lub do fz6 to mam i mogę podesłać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burst Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Sławek_Czeladź @ 05.05.2010 20:33ps. potrzebny manual do fz1, ma ktoś linka?Proszę http://ymenvom.nl/manuals/U3C3EA_1.PDFNie płacz, że mniej pomocy tylko dawaj foty nowego nabytku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek_Czeladź Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 a tam, nie będę się chwalił jak się spotkamy to zobaczysz, może wreszcie jakiś Chudów wypali w next tydzień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psmoku Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 koledzy czy ktos z Was mial cos takiego, ze na wolnych obrotac, na luzie silnik w S2 nie pracuje roznomiernie...obroty lekko skacza od 1000 do okolo 1200 i z powrotem...nigdy czegos wczesniej takiego nie mialem, pojawilo sie to dzisiaj ...wczesniej 500 km zalozylem wydech leovince dedykowany do tego modelu i sciagnalem db killery....ale nie powinna taka zmiana przeciez cos uszkodzic...czuc to tez podczas wolnej jazdy na 1 lub 2biegu...motocykl lekko szarpie ... czyzby poszedl jakis komputer sterujacy wtryskiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek_Czeladź Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 u mnie w poprzedniku montaż leo raczej poprawił pracę silnikaoborty szły na ok 1100 +/- 50, wydech nie moa nic wspólnego z tym co opisujesz, może by go trochę pogonic, a co z filtrami etc, walnij na gg pogadamy----------oto moje nowe maleństwo: http://bikepics.com/members/slawekczeladz/06fz1/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psmoku Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Sławol i tu cie zdziwie....dzisiaj wlozylem db killery i chyba to wlasnie byl powod...musze jeszcze troche pojezdzic ale juz widze po pracy silnika ze chyba to bylo to...jak kiedys pisalem kolejny dowid na to ze zbyt duzy przelot na wydechu to nic dobrego...zgodze sie z Toba ze leovince poprawily osiagi (na hamowni 103 KM) jednak mierzylem moc i moment z db killerami...zreszta czuc roznice w przyspieszeniu i elastycznosci...jednak po ich zdemontowaniu jak ci pisalem na gadu mialem wrazenie ze silnik pracuje nierownomiernie...i teraz to potwierdzam.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek_Czeladź Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 no cóż u mnie jak wyżej, problem był nie zauważalny, może dlatego że jak już kręciłem moto to zawsze w okolicach 7/10 a tam już się coś dzieje również na pełnym przelocie. A ty nie zakładałeś K&N?? wiem że miałeś ale coś Cię chyba od tego odwiodło. Moim zdaniem dopiero w pełni zrobiony tuning czyli od wdechu po wydech (plus PC) daje pełny rezultat. Ale może ktoś mądrzejszy niech się wypowie.Zmieniając temat mam mały kłopot ze światłami awaryjnymi. Poprzedni właściciel założył diodowe z przodu i sprawa wygląda nastepująco. Kierunki działają normalnie w normalnym "rytmie" natomiast po załączeniu awaryjnych wszystkie 4 mrugną na chwilę i przestają w ogóle świecić. Wygląda to jakby stycznik się zawieszał i blokował chwilowo również i kierunkowskazy. Po kilku sekundach kierunki wracają i awaryjne znów po ich załączeniu blokują jw. Po rozłączeniu kabli od przednich ledowych kierunków sprawa tylne awaryjne działają. Podejrzewam że trzeba jakiś opornik wlutować tylko jaki i jak? Ma ktoś doświadczenie podobne?---------- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psmoku Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Slawek przy tych obrotah maszyna idzie jak ogien....tylko na postoju na najnizszych od czasu do czasu byl problem....nie zakladalem K&N ...odradzili mi w kilku miejscach ...podobno powstaje dziura w gazie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burst Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 psmoku @ 12.05.2010 10:59tylko na postoju na najnizszych od czasu do czasu byl problem....Wyjmij akumulator na dłuższą chwilę - może pomóc. Powiedz jeszcze tylko czy zachował Ci się katalizator w układzie, czy wyleciał wraz z wydechami i dlaczego dokładnie odradzali Ci zakup K&N ? (jakie były argumenty i czy ewentualnie pokrywały się w różnych źródłach). Pytam bo sam się zastanawiam nad kupnem. Post edytowany: 16.05.2010 17:28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psmoku Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 katalizator wylecial (wydech leovince)jednak sonda labmba jest przed katalizatorem wiec samo sterowanie dawka nie powinno ulec zmianie....jezeli chodzi o filtr no coz odradzili mi znajomi mechanicy co mieli juz wiele przypadkow ze filtry te pogarszaly osiagi...ja sam na swoim przykladzie moge powiedziec ze jak mialem horneta 600 przerobilem w nim uklad wydechowy na podwojne calkowicie przelotowe wydechy koncowe to odczulem ze jak mialem kopa od 7000 obrotow po zmianie moment odczuwalny przesunal sie do oklo 8000...a wiec kapa....potem zmienilem filtr na K&N to juz calkowita porazka...jak szybko na postoju odkrecalem gaz prawie mi silnik gasl....taki byl slaby na poczatkowych obrotach....wiec chyba zrezygnuje juz z filtra...i co zauwazylem jeszcze zbyt duzy przelot w koncowych tlumikach tez nie jest dobry ...dlatego czesto stososwane sa te zwezenia na samym wylocie lub db killery... zreszta pamietam jak sciagnalem calkowicie tlumik jeszcze jak mialem Ogara silnik mi gasl... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba_Rozpruwacz Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Z własnego doświadczenia powiem że poprawianie fabryki zazwyczaj przynosi gorsze rezultaty - no nie ma sensu po prostu a jeżeli już ktoś chce to dobrze jest to wcześniej przeanalizować od A do Z. A właściwie do Ż... żeby się nie okazało iż osiągnęliśmy efekt ale odwrotny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandus Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Witam wszystkich, ale mam pytanie do Sławka, mianowicie Sławek - jak oceniasz przesiadkę z FZ6 na FZ1 - czy możesz to streścić w 2-3 zdaniach. Chodzi mi o różnicę in + i in -.Tak w ogóle to gratuluję zakupu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek_Czeladź Opublikowano 21 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 ja dopiero zrobiłem może z 600/700 km z czego połowa w deszczu, więc nie wiele jeszcze mam doświadczenia ale:plusy: moc i odejście na każdym biegu powala, powyżej 8 tysi to jest wręcz teleportacja. Motocykl jest zupełnie inny w prowadzeniu, jest szerszy, krótszy i niżej się siedzi. Trochę szersza kierownica sprawie że moto nawet w mieście między puszkami zwinnie się przeciska, prowadzenie jest intuicyjne a moment pozwala na naprawdę ciekawą jazdę.minusy: brak oryginalnego błotnika z tyłu = cały ogon i siedzenie uwalone syfem z mokrej drogi. Sporo mnie kosztuje (opony, oleje, filtry, klocki płyny) doprowadzenie tzw igły to faktycznie idealnego stanu. Powyżej 180 dość dmucha i na dłuższą metę trzeba się klaść na baku lub kupić brzydką szybę turystycznanie wiem jak na winklach bo jeszcze nie byłem nim w ojcowie :)Jednym zdaniem wreszcie mam to o czym marzyłem - dla mnie chyba nie ma lepszego moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandus Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Dzięki za odpowiedź - na marginesie - co do Twoich ostatnich słów - moim marzeniem docelowym to FJR1300, ale może dlatego, że FZ1 nie jeździłem... Ale na ten moment musi mi wystarczyć mój FZ6 i jak na razie wystarcza, ale różne myśli przez głowę przelatują...Do zobaczenia w Ojcowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burst Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Mandus @ 21.05.2010 17:43...Ale na ten moment musi mi wystarczyć mój FZ6 i jak na razie wystarcza, ale różne myśli przez głowę przelatują...Wszystko zależy od tego czy chcesz jeździć szybko czy chcesz żeby twój motocykl był szybki Niestety wiele osób zmienia na coś mocniejszego nie potrafiąc wykorzystać tego co do tej pory mają. Wystarczy zobaczyć fz6 cup i co chłopaki robią z tymi motocyklami SIC!!! Małemu fazerowi mocy brakuje tylko przy gonieniu po autostradzie i dłuższych prostych, ale jest zwrotny i neutralny w prowadzeniu co sprzyja budowaniu pewności siebie i naciskaniu coraz mocniej. Na różnych filmikach z track days widać jak ludzie na fz6 ogarniający temat bez problemu radzą sobie z dużo mocniejszymi motocyklami, których właściciele nie potrafią wykorzystać. Wracając do fz6 cup spójrzcie na to --->> Post edytowany: 22.05.2010 19:14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek_Czeladź Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Burst @ 22.05.2010 19:14Niestety wiele osób zmienia na coś mocniejszego nie potrafiąc wykorzystać tego co do tej pory mają.niestety, taka jest prawda. Fz6 może bardzo dużo na winklach (wiem z autopsji) ale ma też pewne braki, wszystko zależy od tego kto i co dosiada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jatromb Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 mam pytanko odnosnie:jakie wlasciwosci jezdne bedzie okazywal fazer po zalozeniu opony na przod 120/60? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.