powerluko Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Jeśli chodzi o temperature w mojej SV-ce to wyglada to analogicznie jak u Rufusa, 107 'C troche duzo moim zdaniem.Gratulacje dobrego zakupu. : ))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 wiecie , nie ma co pamikowac 107 czy nawet 110 stopni to nie jest jakas mordercza tempertura dla silnika, ale warto skonsultowac to w serwisie . nie wiem dokladnie jak to jest ale bywa tak , ze na rozne rynki ( rozne klimaty ) motocykle maja rozne termostaty , moze czujniki itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powerluko Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Rufus moze mieć racje,na dobra sprawe jest kontrolka, ktora dotyczy tez temperatury bedziesz sie martwic jak sie zapali : )BTW, mam nowke termostat Made in Japan jakby ktos potrzebowal pisac.Kupilem go za 40 Funtow bo myslalem, ze jest siadniety nie podobala mi sie temperatura 100'C, a chlodzenie odpalalo na 102'C : )No ale cóz, skad mialem wiedzieć, a w serwisówce nie ma nic na ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dogbert Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 No ale cóz, skad mialem wiedzieć, a w serwisówce nie ma nic na ten temat?Rozdzial 5 Cooling and lubrication system. Gdybys tan zajrzal, to bys zobaczyl ze za wlaczenie wentylatora nie odpowiada termostat tylko wlacznik termiczny wentylatora. Standartowa temp zalaczenia okolo 105st, wylaczenie okolo 100st. Zalezy to jeszcze np. od tego czym zalany masz ukl. chlodzenia - roznice moga byc w granicach kilku stopni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaczor Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 U mnie trasa A4 200 km, 91 st C, V śr 140, spalanie 5,7. W miescie temp skoczyla do 104 i spadłaa tak poza tym ... dlaczego nie robią już sv ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FABIO Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Kaczor pochwal sie co kupiłeśbo jak ostatnio sie widzielismy to byłes w trakcie poszukiwań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lpt Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 106 - od 2 lat sprawdzane. Wiatrak regularnie się włącza w korkach itp - w końcu 2 cylindry tej wielkości robią swoje. I 5.7 litra na 100 ?! U mnie najmniej wzięła 6.2 ( i to przy prędkościach 150-180 ). Teraz mam K&N i jakoś również różnicy w spalaniu nie czuję. Dlaczego nie robią ? SV1000 to swego rodzaju egzotyk - ludzie przyzwyczaili się do 650tek, a bądźmy szczerzy - sv650 jest bardziej trafionym modelem - mało żre, poręczna, zwinna - na małe zabawy idealna - stąd ten sukces na zachodzie. SV1000 to troche kloc jest, ale ręce wyrywa wyśmienicie. I po co jest właściwie SV1000 - zamiar to była sport-turystyka. Do sportu to nie bardzo bo kloc - na turyste też nie najlepsza bo wtedy się bierze DL. Ale jak ktoś chce troszkę wygodniejszego mini-sporta co wyrywa ręce to jest raczej idealna, chyba że ma jakiegoś konkurenta w tej technologi, klasie i cenie? ;)Ja po sv650 szukałem czegoś co ma właśnie taką charakterystykę silnika, ale przyznaję bez bólu - nie umiem sprzęta jeszcze docisnąć bo ogromny zapas mocy i momentu zostaje. Natomiast jazda w 2 osoby ( co u mnie jest w większej mierze normą ) na 650 troszke słaba była... no i trzeba litra wtedy Zaraz będzie pytanie dlaczego DL nie robią - wycisły ich BMW... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dogbert Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Zaraz będzie pytanie dlaczego DL nie robią - wycisły ich BMW...Dl robia, tyle ze nie jest juz sprowadzany. Tak samo jak SV wypadly z "menu" Suzuki Polska chyba w 2006r. Za mala sprzedaz, ot co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daZriusz Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 http://moto.allegro.pl/item707829671_suzuk...a_f2_f3_f4.htmlZna ktoś tego sprzęta? Jest szansa w takich pieniądzach wyrwać dobrego SV1000S ? Jak sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie po katolicku Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 http://moto.allegro.pl/item707829671_suzuk...a_f2_f3_f4.htmlZna ktoś tego sprzęta? Jest szansa w takich pieniądzach wyrwać dobrego SV1000S ? Jak sądzicie?cały malowany, brak wypełnienia czachy, przytarty dekiel, drogo jak za ten stan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lpt Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 I do tego podrdzewiały. Tłumiki jakieś dziwnie przerabiane org. Rzeźba jednym słowem. I do tego bezwypadkowy. P.S. Troche kródki się nie wydaje? ;)P.P.S. Zwracam honor co do produkcji DL. sv1000 juz chyba nie klepią w ogóle, ale mozna to sprawdzić. Tylko dlaczego DL nie schodził ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dogbert Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 P.P.S. Zwracam honor co do produkcji DL. sv1000 juz chyba nie klepią w ogóle, ale mozna to sprawdzić. Tylko dlaczego DL nie schodził ?Bo byl sporo drozszy od 650, do tego 650 mozna bylo brac z abs (choci i to sie da przeszczepic do 1000). Zreszta z 1000 V2 u nas chyba nic nigdy sie dobrze nie sprzedawalo pomijajac poczatki TL-S/VTR. Pewnie pare groszy dolozyly tez kosze sprzeglowe w ktorych rozlatywaly sie sprezyny (chyba do 2003r), na zachodzie wymieniane bez problemu a u nas tradycyjnie spuszczenie klienta na drzewo i kup pan nowy 1800pln na stol. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaczor Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Czy ktoś ma kufer centralny? Podpowiedzcie jaki to koszt , gdzie najlepiej kupić itp ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lpt Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 300 zł stelaż givi, a kufer zależy od Ciebie - ja sobie dalem 37l używke shada i żyje - 100 zł. Możesz dać i wiecej i kupic sobie konkretnego givi. Do wyboru do koloru.http://moto.allegro.pl/item724270384_givi_...1000_03_08.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powerluko Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 http://img26.imageshack.us/img26/5493/suzukisv1000sk8fiw.jpgCo powiecie na takie malowanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek48 Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 tak z ciekawości panowie: czy SV-ka ma wskaźnik paliwa? Szukałem na necie ale jakoś nie umiałem tego znaleźć.I jeszcze jedno: Tak około, ile zrobicie km na jednym baku (czyli te 17L o ile dobrze przeczytałem na necie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lpt Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Tępmy lenistwo - google Twoim przyjacielem. A temat o spalaniu też istnieje - prosta matematyka i śmigasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spazz Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 nie ma wskaznika paliwa co jest porazka na baku przy spokojnej jezdzie da rade zrobic 200 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek48 Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 To lubie Konkretna odpowiedź. Dzięki Spazz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 nie ma wskaznika paliwa co jest porazka na baku przy spokojnej jezdzie da rade zrobic 200 kmchyba sie tu troche walnales , 200 km to robi sie nie wliczajac rezerwy , jesli ja dodac to wyjdzie jakies 250-260 na baku.ma ktos moze serwisuwke ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spazz Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 myslem o bez rezerwy. mam jakas ksiazke do motura ale nawet jeszcze nie przegladalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 no to przegladnij i pochwal sie co tam masz ciekaweko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spazz Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 a mam szukac czegos konkretnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 mam juz 26000 km i przydaloby sie przeprowadzic kontrole luzow zaworowych , dlatego interesuje mnie wszystko o rozrzadzie ( ustawianie , wartosci luzow itd ) . ale najchetniej wchlonal bym cala taka ksiazke . w jakim jezyku to masz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaczor Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 No ja też sie bym pisał na manuala w Pl .Na necie są tylko 650 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.