powerluko Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Witam, Nie znalazłem wcześniej tematu dotyczącego tego motocykla, a troche SV-ek pewnie pomyka po śląskich drogach.Ciekawe linki, video jak i opinie posiadaczy, miłośników tej maszyny mile widziane. : ) Co uważacie za jej wadę, a co za zaletę?Suzuki SV 1000S Typ: czterosuwowy, chłodzony cieczą Układ: dwucylindrowy, poprzeczny, widlasty V 90o Rozrząd: DOHC, cztery zawory na cylinder Pojemność skokowa: 996 ccm Moc maksymalna: 103,7 KM (76,3 kW) przy 10 087 obr/min Moc na tylnym kole: 94,3 KM (94,3 kW) przy 10 087 obr/min Moment obrotowy: 80 Nm przy 8540 obr/min Wysokość siedzenia: 810 mm Masa pojazdu w stanie suchym: 185 kg Zbiornik paliwa: 17 l Prędkość maksymalna: 235 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 3 s Zużycie paliwa: 7-8 l/100 km Jeśli chodzi o geneze pojazdu polecam linka:http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56420,2032320.htmlBTW Ciekawe ile Sv-ek mamy na forum?Pozdrawiam PowerT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart322 Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Cos chyba malo mocy i momentu w tym artykule podali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spazz Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Chyba zle szukales bo cos pisali... Fajny sprzecik za male pieniadze. Osiagi w okolicach sportowej szejsety R4. Jestes z Brzeczek? Ja z imielina wiec jakby co mozna by lajf wymienic poglady. Zaloguj sie tu http://www.sv650.fora.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lpt Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 80Nm ? Ja jestem jeszcze w czasach gdzie jest 102 i 116 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spazz Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Te z czerwonymi oplotami maja wyzsze parametry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
! Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Chyba zle szukales bo cos pisali... Fajny sprzecik za male pieniadze. Osiagi w okolicach sportowej szejsety R4. Jestes z Brzeczek? Ja z imielina wiec jakby co mozna by lajf wymienic poglady. Zaloguj sie tu http://www.sv650.fora.pl/oj wydaje mi się że R4 miała by problemy z SV 1000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trollsky Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 oj wydaje mi się że R4 miała by problemy z SV 1000dobrze napisane. wydaje Ci sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powerluko Opublikowano 14 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Hej, Nie wiem czy zwrocił ktos uwage, ale wychodzily svki 1000 jedne z odkryta chlodnica (mniejsza iloscia owiewek) i takie juz calkowicie zabudowane, jak to się ma do roczników? te nowsze juz sa zabudowane czy jak?mam! ta z owiewkami to cos takiegohttp://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%2...2005%20%201.jpg znalazlem, ze to niby "special edition"Pozdrawiam PowerT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patyk Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 dobrze napisane. wydaje Ci sie Nie sądzę, żeby na starcie czy w elastyczności sportowe 600-tki mogły się równiać z litrowym SV.Choć żaden to dla mnie wyznacznik klasy motocykla, za rok kupuję SV1000S choćbym miał przestać jeść. Jest to idealny motocykl na moje potrzeby, patrzę właśnie pod kątem elastyczności, ale też wagi no i nie da się ukryć - ceny.Wracając do porównania z 600, to proponuję porównać wykres momentu obrotowego SV1000 z np. CBR F4, czy dowolnym innym czterocylindrowym sportem pojemności 600ccm.Moc i moment obrotowy podane w pierwszym poście raczej nie są prawdziwe, SV1000 ma 120KM i trochę ponad 100nm. Chyba, że w którymś roczniku parametry te zostały zmniejszone, ale byłby to samobój od Suzuki (fakt faktem moto już nie jest produkowany ).Co do filmików, na YT są prawie same prezentacje z różnymi wydechami, ale znalazłem kilka innych filmików: PS.Takie owiewki na silnik można sobie dokupić, robią je różne firmy, wydatek około 1000PLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daroxxx7 Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Hej, Nie wiem czy zwrocił ktos uwage, ale wychodzily svki 1000 jedne z odkryta chlodnica (mniejsza iloscia owiewek) i takie juz calkowicie zabudowane, jak to się ma do roczników? te nowsze juz sa zabudowane czy jak?mam! ta z owiewkami to cos takiegohttp://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%2...2005%20%201.jpg znalazlem, ze to niby "special edition"Pozdrawiam PowerTz tego co pamiętam to ta w malowaniu podobnym do gixa była wyprowadzona w roku 2005 z okazji rocznicy 20lecia produkcji GSXRa, ale w pozniejszych latach juz chyba nie byla juz produkowana w tym malowaniu i pełnym plastiku w fabryce... akcesoryjnie można dokupić plastiktroszke się interesowałem SV, bo miał to być następny motocykl po fajerze bo nie moge sie juz doczekac powrotu do Vki... ale chyba jednak po sezonie wybór padnie na VTR od 2001 rocznika po modernizacji zegarów (wskaźnik paliwa i ogólna estetyka zegarów mnie uwiodła) i ogólnie wole chyba zostać przy hondzie SV1000 ma 120KM i trochę ponad 100nm. Chyba, że w którymś roczniku parametry te zostały zmniejszone, ale byłby to samobój od Suzuki (fakt faktem moto już nie jest produkowany ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dogbert Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 troszke się interesowałem SV, bo miał to być następny motocykl po fajerze bo nie moge sie juz doczekac powrotu do Vki... ale chyba jednak po sezonie wybór padnie na VTR od 2001 rocznika po modernizacji zegarów (wskaźnik paliwa i ogólna estetyka zegarów mnie uwiodła) i ogólnie wole chyba zostać przy hondzie do 2005 roku miały mniejszą moc, później wprowadzili czarną ramę i dodali parę koników Co do tego wskaznika paliwa w VTR to bym sie zastanowil. U mnie pokazywal rezerwe po 100km, a tankowania co 200-220km. Dla pasazera VTR byl wygodniejszy na SV z oryginalnymi siedzeniami to kara jezdzic . Samo zawieszenie/hamulce lepsze w SV. Silnik/skrzynia podobne, tyle ze Susuki mocniejszy a 10-15KM piechota nie chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Nie wiem jak tylne ale przednie siedzenie nie nalezy do wygodnych , tylek boli juz po 100kilometrach . Dobre hamulce . Boczne owiewki mozna dokupic za 350 zl tyle ze sa one z wlokna szklanego i zywicy , pokryte szpachla natryskowa, wiec trzeba doliczyc malowanie . Mocy i momentu instrukcja obslugi niestety nie podaje . Ciezar bez oleju i paliwa 187 kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spazz Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 rufus za jazde z orginalnymi wydechami powinno sie ciebie wychlostac! Zakladaj jakies porzadne kominy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 pozory myla , wygladaja jak oryginal , chodza jak sportowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spazz Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 No chyba ze tak to zwrama honor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 No chyba ze tak to zwrama honorpoza tym sa tez inne plusy .jak wjezdzalem na tor dopoznania nie sprawdzali mi poziomu halasu , bo po co sprawdzac oryginaly he he Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powerluko Opublikowano 14 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Czepiacie się seryjnych wydechów, fajnie chodzi xD Ma ktoś serwisoke do Sv ki?top speed http://video.google.pl/videoplay?docid=-42...1000s&hl=pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Czepiacie się seryjnych wydechów, fajnie chodzi xD Ma ktoś serwisoke do Sv ki?top speed http://video.google.pl/videoplay?docid=-42...1000s&hl=pl275 he he ten film byl chyba robiony na stojaku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powerluko Opublikowano 15 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 no tak, kamera jest troche podpadająca, jest to możliwe, ostatnio widzialem filmik z piaggio nrg co jechal 160 km/h i powiem, ze kamera byla podobna. : ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spazz Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Moj rekord 265. ale te liczniki doliczaja jak zloto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Moj rekord 265. ale te liczniki doliczaja jak zlotona seryjnym przelozeniu , nie chce mi sie w to wierzyc , chyba ze wazysz 50 kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spazz Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Mowie tylko co pokazywal wyswietlacz cieklo krystaliczny. naped chyba bykl orginalny bo dopiero teraz zmnialem. po co mial bym tworzyc sf? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 raz udalo mi sie pogonic na autostradzie do licznikowych 269 ale mialem wtedy 42 zeby na tyle zamiast oryginalnych 40 . z ciekawosci wybiore sie przy najblirzszej dobrej pogodzie na autoban i wyprobuje na seryjnym przelozeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spazz Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Tylko jak jest wiecej zebow to v max powinien byc mniejszy. ja mam teraz wiecej zebow ale przerobiilem klamota na N wiec do tych wartosci sie nie dotykam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powerluko Opublikowano 15 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Hej,Panowie, a co powiecie o wydechach w SV ce wsadzonych pod zadupek cos na wzor RR ki?chodzi mi o coś takiego:http://foto.scigacz.pl/gallery/uzywane/Suz...0_sv_tuning.jpghit czy shit? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.