Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Szybkie Pytanie, Szybka Odpowiedź *PRZYKLEJONY*


.:BadMan:.

Rekomendowane odpowiedzi

W moto siedzi aku 12ah a powinien 9ah, ma to negatywny wpływ na ładowanie? Motocykl w sezonie tracił prądy, 3 dni stal i prądu starczało na 2-3 kręcenia rozrusznikiem. Za duża pojemność baterii może mieć związek z tym problemem? Zaslyszalem opinie ze mój alternator nie jest w stanie naładować ja do końca i taka bateria szybko pada.pozdrawiam
Bardzo dobra opinia. Niedoładowany aku szybko się kończy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 295
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Chcialem zapytac czy koniecznie mosze wywazac tylnie kolo, czy wystarczy sam przod, beda jakies negatywne konsekwencje nie wywazenia tylu ? Z gory dziekuje za odpowiedz
Jeżeli będziesz używał go tylko w mieście to nie musisz ale jeżeli chcesz sprawdzić ile to pójdzie to koniecznie musisz.
Litości. Różnica jest TYLKO w sposobie pracy ZACISKU a nie tarczy.
Coś Ci się pomyliło kolego.Jeżeli nie widzisz różnicy pomiędzy tarczą pływającą a sztywną to proszę nie zabieraj głosu w tek poważnych sprawach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tarcz to z tyłu jest tarcza normalna, a zacisk jest pływajacy, z przodu odwrotnie.
Z przodu stosuje sie plywajace tarcze wraz z plywajacymi zaciskami, choc nie we wszystkich motocyklach.A okreslenie "plywajaca" znaczy, ze dany element ma mozliwosc ruchu wzgledem czesci do ktorej jest zamocowany.W przypadku tarczy mocowana jest po przez zaprasowane tulejki wraz z sprezyna do czesci wewnetrznej, ktora jest na stale skrecona do piasty.Natomiast zacisk jest zamocowany na bolcach do adapteru, ktory to z kolei przykrecony jest do goleni amortyzatora.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcialem sie upewnic czy w gsxr 750 k3 filtr powietrza znajduje sie pod bakiem, w takiej obudowie?Rozkreciłem ja ale nie moge sciagnac gory, nie chce za bardzo szarpac bo znajac zycie popsuje to jeszcze. Jakas podpowiedz co do tego ?
Powinna zejść bez oporów. Sprawdź czy na pewno masz wszystkie śruby odkrecone. Na środku też jest.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalej obojętnie jaki do 2T co będzie dla ciebie łatwiej dostępne najlepiej pół syntetyk, IPone,Bel-Ray,Castrol,Motul obojętne, era miksola raczej wg. mnie przeminęła gdy inne specyfiki zaczęły być dostępne w sprzedaży i wcale nie drogie. Ja tam butelkę Bel-Ray'a miałem na 3 miechy jeżdżenia do pracy skuterem więc można było wydać te 3xzł bez zrzędzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz wiedzieć który jest na bazie sylikonu, wtedy dobierasz odpowiedni. Słyszałem, że dużo osób bierze smar off-road do motocykli szosowych z tego względu że łańcuch nasmarowany dobrym smarem off-roadowym sprawia, że brud, błoto i piasek po wyschnięciu sam odpada zamiast się kleić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.