Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Szybkie Pytanie, Szybka Odpowiedź *PRZYKLEJONY*


.:BadMan:.

Rekomendowane odpowiedzi

Robiłem swoje z przednim kołem, zacisk luźno leżał na skrzynce i pomyślałem sobie, że zobaczę jak działają tłoczki. Naciskam na klamkę i widzę jak jeden tłoczek ładnie wychodzi a drugi ani rusz. Myślę, że coś jest nie tak - wydawało mi się, że dwa powinny chodzić równo. Wciskam tłoczek nazot (delikatnie, z trudem), blokuje go teraz palcami i pompuje - wychodzi drugi. Myślę ok może się zapiekł czy coś. Wciskam nazot i pompuje i znowu tylko jeden wychodzi.Może źle myślę, że dwa powinny równo wychodzić? Czy może to jest ok i jak będzie na tarczy z klockami to zawsze najpierw wychodzi jeden dociska klocek a potem drugi? Podczas jazdy było ok ale ja nie mam porównania, może cały sezon hamowałem jedno tłoczkowym...Myślę o tym i myślę może za mało płynu było? Byłem przed chwilą w garażu, wylałem stary płyn, wypompowałem wcześniej tłoczki - są w idealnym stanie gładziutkie jak monika brodka, uszczelki są identyczne i ciasno leżą i też wyglądają na dobre. Syfu żadnego nie było. Przewód jest gumowy. Klocki równe.pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 295
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

(...)Myślę o tym i myślę może za mało płynu było? Byłem przed chwilą w garażu, wylałem stary płyn, wypompowałem wcześniej tłoczki - są w idealnym stanie gładziutkie jak monika brodka, uszczelki są identyczne i ciasno leżą i też wyglądają na dobre. Syfu żadnego nie było. Przewód jest gumowy. Klocki równe.pozdro
może traci Ci się ciśnienie na gumowym szlauchu ? nie wybrzusza Ci go nigdzie przy pompowaniu ?ByQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może źle myślę, że dwa powinny równo wychodzić? Czy może to jest ok i jak będzie na tarczy z klockami to zawsze najpierw wychodzi jeden dociska klocek a potem drugi? Podczas jazdy było ok ale ja nie mam porównania, może cały sezon hamowałem jedno tłoczkowym...
Jesli tloczki sa gladkie, uszczelki nie zuzyte to uklad musi dzialac. A to, ze "na sucho" tloczki nie wychodza rowno to jedynie prawa fizyki. Otoz cisnienie w obydwu cylinderkach jest takie samo, ale juz dwa niby takie same tloczki idealnie takie same nie sa. Wystarczy, ze jeden bedzie minimalnie ciasniej w uszczelce to bardziej wypchnie ten drugi.Sila na obu tloczkach jest taka sama.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam.Dzisiaj odpalalem moja diverke po dluzszej przerwie, poczatkowo nie chciala zaskoczyc, pozniej palila na 2 gary. Jak juz zaskoczyla na wszystkie to zostawilem ja na ssaniu na pare minut i kolektory od temperatury zaczely swiecic wylaczylem ssanie i troche ostygly, ale jak znowu pogazowalem to znow zaczely. Czy to jest normalne?? bo nigdy wczesniej nie zauwazylem zeby tak sie dzialo. Z gory dzieki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Dzisiaj odpalalem moja diverke po dluzszej przerwie, poczatkowo nie chciala zaskoczyc, pozniej palila na 2 gary. Jak juz zaskoczyla na wszystkie to zostawilem ja na ssaniu na pare minut i kolektory od temperatury zaczely swiecic wylaczylem ssanie i troche ostygly, ale jak znowu pogazowalem to znow zaczely. Czy to jest normalne?? bo nigdy wczesniej nie zauwazylem zeby tak sie dzialo. Z gory dzieki za info
Na ssaniu masz bogatszą mieszanke co powoduje wyższą temp spalin, to samo jak na postoju pałujesz sprzęta zawsze kolektory sie bardziej zagrzeja niz bys jechał, bo nie ma takiego czynnika jak chłodzenie pędem powietrza.Wiec to norma.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ssaniu masz bogatszą mieszanke co powoduje wyższą temp spalin, to samo jak na postoju pałujesz sprzęta zawsze kolektory sie bardziej zagrzeja niz bys jechał, bo nie ma takiego czynnika jak chłodzenie pędem powietrza.Wiec to norma.
tez tak podejrzewalem, ale wczesniej nigdy sie nie zdarzylo,lub nie zauwazylem. Jednak skoro mowisz ze to norma to ok , dzieki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy kolor starego płynu chłodniczego może być taki b.ciemny, że aż prawie koloru starego oleja? Myslałem ze on sie nie brudzi czy coś w tym stylu. Niby jest zielonkawy, ale trzeba się wpatrzyć żeby wydobyć tą zieleń z tego ciemnego pojemnika z płynem. Pierwszy raz wymieniam to się pytam. Konsystencja nie jest oleista wiec nie wykluczam aby to był olej ;]Zalewając nowy trzeba na coś specjalnie uważać? odpowietrzać czy pompa sobie z tym poradzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.