homar Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Witam Czy Ktoś z Was miał do czynienia z tymi wakuometrami?? : http://www.allegro.pl/item719412077_wakuom...w_od_v_max.htmlcena dość przystępna , ale co one są warte ??proszę o opinie pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorier Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Nie lepiej samemu sobie skonstruować? http://www.allegro.pl/item718797315_wakuom..._motocykla.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie po katolicku Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Jak dobrze poszukasz to znajdziesz nawet po 17zł za sztuke... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorier Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 I po 15 zeta widziałem wakuometry klasy "1,5". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tlusty Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Temat mnie zainteresował, staram się co mogę sam robić przy swoim moto, taki pierwszy sprzęt do eksperymentów i nauki (jazdy jak i mechaniki). Tanie i własne synchro mojej Vki - wypas Koszt w serwisie razem z czyszczeniem gaźników to 1/4 wartości mojego moto, więc rozumiecie... Jaki dokładnie wakuometr musiałbym nabyć, z jaką min. klasą dokładności, z jakim zakresem podciśnienia? I najważniejsze pytanie - można coś rozpieprzyć przy robieniu takiej synchronizacji? Jakieś ciekawostko/porady dotyczące synchronizacji V-Twinów? Poza tym czytam sobie serwisówke i widzę że to żadna filozofia. Kwestia podłączenia tego szajsu, odczyt parametrów i kręcenie jedną śrubką. Nie wiem jak jest w innych moto ale u mnie pisze, że gaźnik z przedniego cylindra jest "base carburetor" i nie można go w żaden sposób regulować podczas synchronizacji, więc rozumiem że moje zadanie polegałoby tylko na odpowiednim ustawieniu drugiego gaźnika? I ustawieniu tak, żeby wartości były identyczne? Pewnie głupie pytanie ale nigdy nawet nie czytałem głębiej o synchro i mam małe pojęcie o sprawie.A-ha, najpierw czyszczenie, potem regulacja a na końcu synchro tak? I co ta za jednostka in.Hg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Temat mnie zainteresował, staram się co mogę sam robić przy swoim moto, taki pierwszy sprzęt do eksperymentów i nauki (jazdy jak i mechaniki). Tanie i własne synchro mojej Vki - wypas Koszt w serwisie razem z czyszczeniem gaźników to 1/4 wartości mojego moto, więc rozumiecie... Poza tym czytam sobie serwisówke i widzę że to żadna filozofia. Kwestia podłączenia tego szajsu, odczyt parametrów i kręcenie jedną śrubką. Nie wiem jak jest w innych moto ale u mnie pisze, że gaźnik z przedniego cylindra jest "base carburetor" i nie można go w żaden sposób regulować podczas synchronizacji, więc rozumiem że moje zadanie polegałoby tylko na odpowiednim ustawieniu drugiego gaźnika? I ustawieniu tak, żeby wartości były identyczne? Pewnie głupie pytanie ale nigdy nawet nie czytałem głębiej o synchro i mam małe pojęcie o sprawie.dobrze rozumiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorier Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 . . . I co ta za jednostka in.Hg?in.Hg to "cal słupa rtęci" - taka jednostka ciśnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niosark Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Wakuometr mozesz sobie zrobić sam. Gdzies na necie widziałem opis takich samoróbek. Po prostu łączy się ze sobą 4 rurki leje do nich stary olej i podpina pod gażniki. W sumie wartośc cisnienia nie jest CI potrzebna tylko chodzi o to zeby na wszystkich gaźnikach miało taka samą wartość. Sam równiez interesuje się tym tematem tylko jak na razie nie mam czasu zeby pogrzebać przy sprzęcie.A jeśli chodzi o kupno to czyatłem wiele pozytywnych opinii o wakometrach CARBTUNE. Koszt ok. 55 funtów i przesyłka bardzo taniahttp://www.carbtune.com/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie po katolicku Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 KFM Cl 2.5 od 0 do -1 bar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Się szarpnąłem na taki Carbtune. Synchronizacja trwała jakieś 30 sekund Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 KFM Cl 2.5 od 0 do -1 bar.podałeś cały zakres podciśnienia... tylko po co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikerManiac Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Witam,nie polecam żadnych wakuometrów typu http://www.allegro.pl/item719412077_wakuom...w_od_v_max.htmllub tańszych,są beznadziejne i nie dokładne jedyne z tańszych godne uwagi z allegro wydają się Carbtune.Prawdziwe zegary mierzą podciśnienie od 0 do -1 (-0,1) Mpa/Bar.I są wyposażone w tłumiki drgań (pod każdym zegarem pokrętło)A koszt takiego zestawu to od 600zł do ponad 1000 z zbiorniczkiem na paliwo.Można takie kupic w Louis/Inter motors/Larson. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nairda Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Cześć, zrobiłem wakuometry dość tanim kosztem wakuometry zamówiłem na allegro, a kryzę zastąpiłem zaworem kulowym ( nie miałem innego pomysłu). Wakuometry działają http://images50.fotosik.pl/190/b0e34cf02328d1b6.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spajdi Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Te tanie wakuometry bez problemu dają radę wbrew temu co ktoś u góry napisał tylko trzeba umieć przygotować pod nie instalację...Tu link z synchro mojej GS'ki robionej na najtańszych polskich zegarach : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesław Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Witam Czy Ktoś z Was miał do czynienia z tymi wakuometrami?? : http://www.allegro.pl/item719412077_wakuom...w_od_v_max.htmlcena dość przystępna , ale co one są warte ??proszę o opinie pozdr.mam takie tylko w wersji do dwucylindrowca. są spoko.jak poszukasz na allegro to kupisz taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpyrol Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 polecam wakuometry glicerynowe. sprawdzają sie w 100% nietrzeba zadnych zaworków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dogbert Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Jak juz koniecznie chcecie wskazowkowe, to kupcie takie ktore maja legalizacje. Inaczej sie okaze ze kasa wydana na jakis buble ktore pokazuja to samo wskazowkami - a faktyczne wartosci beda w "krzokach" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
insero Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Te tanie wakuometry bez problemu dają radę wbrew temu co ktoś u góry napisał tylko trzeba umieć przygotować pod nie instalację...Tu link z synchro mojej GS'ki robionej na najtańszych polskich zegarach : bardzo ladny filmikbardzo plynnie te vacu Ci chodzi, mam takie same ale u mnie wskazaowki bardzo szaleja na wolnych wiesz moze dlaczego???podpialem bedposrednio do kroccow....moze powinienem w przewod wlozyc jakis dlawik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gozdzik77 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 mam takie same ale u mnie wskazaowki bardzo szaleja na wolnych wiesz moze dlaczego???podpialem bedposrednio do kroccow....moze powinienem w przewod wlozyc jakis dlawik?Musisz mieć założone dławiki. Najtańszy sposó to zaworki do napowietrzania wody w akwariach. kupisz takie za pare pln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
homar Opublikowano 2 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 hej składam własne wakuometry, zobaczymy jak będą działać .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spajdi Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 "Jak juz koniecznie chcecie wskazowkowe, to kupcie takie ktore maja legalizacje. Inaczej sie okaze ze kasa wydana na jakis buble ktore pokazuja to samo wskazowkami - a faktyczne wartosci beda w "krzokach"" dogbert po co ja się pytam ? Nie zależy nam na DOKŁADNOŚCI pomiaru tylko obydwa muszą mniej więcej to samo pokazać i można łatwo sprawdzić podpinając do jednego gaźnika 2 zegary i sprawdzając czy pokazują mniej więcej to samo jeśli tak to możemy z powodzeniem dokonać synchronizacji na takich zegarach i tyle, a nawet jeśli będzie minimalna odchyłka 1-2mm to można wziąć poprawkę także do synchro absolutnie nie potrzeba super dokładnych zegarów Ja stosowałem akwariowy zaworek do regulacji napowietrzenia, aczkolwiek można wsadzić jakąś dyszkę w przewód i też by zadziałało jednak trzeba by dopasować dysze metodą prób i błędów, a ja nie miałem żadnych dysz więc poradziłem sobie jak sobie poradziłem Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Polecom Carbtune.Trza z angolami nieźle nagodać(slang jakiś abo co ) ,Albo przez stronka.Synchro z nimi to banał.... Ino trza jeszcze wiedzieć co jest co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picek Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Ja zastosowałem wskazówkowe ale takie zalane choćby olejem hydraulicznym.Bardzo mało podrygują.Synchro zrobiłem bez problemu.Polecam ten filmik--naprawdę super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dogbert Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Nie zależy nam na DOKŁADNOŚCI pomiaru tylko obydwa muszą mniej więcej to samo pokazać i można łatwo sprawdzić podpinając do jednego gaźnika 2 zegary i sprawdzając czy pokazują mniej więcej to samo jeśli tak to możemy z powodzeniem dokonać synchronizacji na takich zegarach i tyle, a nawet jeśli będzie minimalna odchyłka 1-2mm to można wziąć poprawkę także do synchro absolutnie nie potrzeba super dokładnych zegarów Ale ja Ci dokladnie to samo mowie tylko chyba mniej po polsku Chcesz ustawiac, to kup cos co ma jakas wartosc a nie kupe skladana przez chinczyka. Odchylka wskazan wcale nie musi byc liniowa wartoscia, tylko zmieni sie zaleznie od wartosci podcisnienia - i wtedy zostajesz z bublem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potfur Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Opis budowy wakuometru do V-Twin znajduje się TUTAJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.