Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

gozdzik77

Użytkownicy
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia gozdzik77

  1. Witam Zastanawiam się czym różnią się te dwa łańcuchy firmy RK?W necie doszukałem się tylko takiej informacji że ten "532" ma szersze ogniwka od "530" o ok. 0.4-0.5mm.Oba są XW-ringowe i wytrzymałość na obciążenia też jest zbliżona. Pytam się dlatego że ten "532" jest prawie o połowę tańszy od "530". Wyprowadzcie mnie z błędu jeżeli się mylę ale 532 mógłby pracować na zębatkach od 530?Chyba że są jakieś inne różnice np. odstęp pomiędzy ogniwkami lub średnicą rolek? Prawdopodobnie sytuacja wygląda identycznie w odniesieniu do firmy DID.
  2. Na oko te stare zaworki mogą wyglądać że są ok ale to tylko pozory.Wymień je a będzie dobrze!
  3. Kolego przyczyną twojego dużego zużycia paliwa są uszkodzone zaworki iglicowe w gaźnikach.Absolutnie musisz je wymienć gdyż to właśnie one przepuszczają paliwo w momencie gdy zaworki są "teoretycznie "zamknięte pompa dalej tłoczy paliwo do komór pływakowych.Koszt wymiany zaworków to ok.15-20zł za sztuke + ewentualne oringi pod gniazda tych zaworów wszystko dostaniesz w larssonie.Warto też wyczyścić filtr powietrza jeżeli masz K&N lub wymienić na standartowy.Wymiana tych zaworków jest prosta przy okazji ustaw sobie poziomy paliwa w komorach pływakowych zgodne z serwisówką. Co do zapalania z gazem to czasami niektóre motocykle tak palą tym bym sie nie stesował.
  4. Masz racje ta świeca colturne była by najlepszym rozwiązaniem.Ale niestety nie posiadam.Co do ściągania kolektora to jak bym zaczoł przegazówki to zjaram opone i błotnik.Więc to raczej odpada. Zastanawiam się czy on nie łapie gdzieś lewego powietrza? Nie sprawdziłem jeszcze takiego filterka powietrza który znajduje się w tym systemie doładowania dynamicznego pod czachą osadzonego na przewodach od podciśnień gaźnikowych.
  5. Witam Mam Do Was koledzy pytanie.Kawasaki zx9r rocznik 2001 model E Mam pewien problem z wolnymi obrotami przy rozgrzanym silniku zaczynają lekko falowoć ok 1100+/- 100obr/min.Troche mnie to irytuje i postanowiłem coś z tym zrobić.Wymieniłem Swiece na nowe.Ale to niewiele pomogło może tylko tyle że lepiej rano zapala.Postanowiłem wyregulować zawory no i okazało się że oczywiście jak to w kawasaki wszystkie prawie ciasne lub ciasne(mało luzu)wyregulowałem tak jak powinno być.zabralem się za gaźniki wyczyściłem je i było by ok stym że śruby regulacyjne od składu mieszanki wolnych obrotów były wykręcone o 3 obroty gdzie serwisówka mówi o niecałych 2 obrotach. I tu moje pytanie czy to ze te śróbki skadu mieszanki były zbyt dużo wykręcone mogło powodować że obroty wolne falowały? Pomimo że gaźniki były wcześniej zsynchronizowane? Jestem teraz na etapie składania tego motocykla po tym przeglądzie i nie wiem jak ustawić ten skład czy tak jak był czy może zmniejszyć ilość obrotów do tej co podaje serwisówka czyli 2. Wcześniej motocykl bardzo dobrze wkręcał sie na obroty nie było żadnej dziury itp wszystko ok poza wolnymi. Dodam tylko że motocykl ma seryjny wydech i orginalne dysze nic nie jest przerabiane.Przebieg raczej niewielki bo stan wizualny jest wzorowy silnik nie bierze grama oleju.zapala też dobrze. Prosze o jakieś cenne wskazówki. ponieważ nie widzi mi się rozbieranie gaźników po kilka razy do tej regulacji bo dojścia do regulacji składu praktycznie niema trzeba wyciągać gaźniki i jest przy tym sporo rozbierania. Ale sie rozpisałem..... licze na waszą pomoc.
  6. proponuje zacząć od wyważenia koła.
  7. Musisz mieć założone dławiki. Najtańszy sposó to zaworki do napowietrzania wody w akwariach. kupisz takie za pare pln.
  8. Sprawdz sobie stan oringów pod zaworkami i stan zaworków iglicowych oraz poziomy paliwa.
  9. Też miałem rf900 - wymień świece,sprawdz stan przewodów wysokiego napięcia czy nie mają przebicia (sprawdz to w ciemnym pomieszczeniu na odpalonym motocyklu)lub czy nie są popękane.
  10. Spróbuj założyć inne świece (najlepiej nowe),jak to nie pomoże to czeka cię czyszczenie gaźników. te dwie sprawy to podstawa. sprawdz czy leci ci paliwo z kranika przez wężyk do pompy.
  11. kolega tez miał problem z ładowaniem w cbr929. okazałosię zę to nie regulator napięcia tylko któreś uzwojenie w alternatorze.Po przewinięcu uzwojenia przez gościa który naprawia silniki elektryczne problemy znikneły i jest ok.A wczesniej każdy stawiał na regulator napięcia bo to podobno bolączka w hondach
  12. Przejedz się pare km. niech klocki się odpowiednio ułożą do tarczy. Powinno pomódz.
  13. Załóż z powrotem stare świece i sprawdz czy zapali.Prawdopodobnie nie dogrzełeś dość długo nowych świec. Po wymianie nowych świec nie należy silnika odpalać na chwile bo świece mogą się uszkodzić. Najlepiej jest się przejechać tak z 15-20 km. bez gaszenia silnika. Też miałem taki przypadek ze świecami NGK zaczeły mi padać jedna po drugiej na różnych cylindrach.Inną przyczyną przez którą padają świece jest zbyt bogata mieszanka (wzmożony apetyt na paliwo, czarny dym z wydechu przy przegazówce, charakterystyczny smród spalin gryzący w gardło na wolnych i średnich obrotach)
  14. Czeka mnie wymiana oleju i uszczelniaczy w przednim zawieszeniu w zx9r(tradycyjny teleskop nie up-sidedown)Czy jest jakaś odczuwalna różnica pomiędzy olejem mineralnym a syntetycznym do zawieszenia (oleje o tej samej wartości np. 10W).
  15. Mam do wymiany usczelniacze w przednim zawieszeniu -wyciek oleju z lagi. I tu moje pytanie: jaki jest rozmiar tych uszczelniaczy ? ZX9R model E 2001r
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.